20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Papiss Demba Cissé  (Lest 112780 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Papiss Demba Cissé
« Svar #510 på: 30. Des. 2014, 10:56 »
Burde det ikkje kome ein reaksjon frå FA allereie viss det i heile teke skal koma ein reaksjon?

Ser no at han er tiltalt. OK.
« Siste redigering: 30. Des. 2014, 11:11 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 30. Des. 2014, 11:18 »
Har ikke RvP gjort samme greia mot oss uten at dommeren så det?
Og FA gjorde ikke en jævla dritt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #512 på: 30. Des. 2014, 12:12 »
Kan godt hende, men han spiller jo for topp 4... Cisse fikk vel frem til i dag å uttale seg?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #513 på: 30. Des. 2014, 18:57 »
Tre kamper ble det. Ikke uventet, men sykt unødvendig!
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 30. Des. 2014, 20:00 »
Ikkje uventet nei. Fryktelig dumt og unødvendig ja. Cisse er nå ute til etter Afrikamesterskapet... Håper Cabella tar rolla til Perez, og at Perez går heilt opp på topp.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 30. Des. 2014, 22:22 »
Cabella? Nei takk. Fikk faktisk 2 min + tillegg mot Everton og scorte ikke. Bomkjøp.
Nei.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #516 på: 30. Des. 2014, 23:00 »
Denne straffen var velfortjent og passe streng. Og komplett idiotisk av Cisse. Håper han får lønnstrekk og.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 30. Des. 2014, 23:08 »
Cabella? Nei takk. Fikk faktisk 2 min + tillegg mot Everton og scorte ikke. Bomkjøp.

Og på grunn av lite spilletid i kampen trenger man jo selvfølgelig ikke å sette gratis sjansene man får. Er det dette nan mener?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 30. Des. 2014, 23:12 »
Rett og slett en stygg, stygg sak ja og hadde ikke vært iveien for å gi han flere kamper. Jeg skjønner på en måte den første da Coleman holder i overkant mye. Men når du så, etter at coleman har sluppet tak, forsøker flere ganger å albue han og jaggu lykkes med det tilslutt også så blir det rett og slett ondsinnet og skammelig. Skal ikke kalle Cisse for noe værre enn suarez for all del, mem en knallhard albue i tinningen kan være adskillig mer alvorlig enn bitt i skulderen (men det siste gjør jo bare ekle dyr.)

Vanvittig imponert over Coleman i denne situasjonen. Alltid sett på han som en ærlig og fin fyr og dette bekrefter det.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 31. Des. 2014, 09:55 »
Straffen er grei den. Det som irriterer meg er at RVP kan gjøre noe lignende og slippe unna med det. FA favoriserer konsekvent storlagene.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #520 på: 31. Des. 2014, 11:14 »
Enig i at straffen er på sin plass. Men det er lite konsekvent fra FA, som gjør at jeg stadig anser de som noen forbanna idioter. RvP planta i en match mot oss albuen rett i nøtta på Williamson uten at dommer så det, og uten at FA gjorde en dritt med det. Dermed fremstår dette uhyre patetisk.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/papiss-cisse-could-become-first-4894750

Forøvrig får vi håpe linken til Galatasaray er piss. Trenger Cisse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 11. Jan. 2015, 11:54 »
Gi mannen 3 nye år!
Nei.

Tremblem

• Gjest
« Svar #523 på: 11. Jan. 2015, 12:58 »
OM de har en habil erstatter klar før de selger, så er det bare å selge etter mitt skjønn. På ingen måte uerstattelig selv om han har funnet igjen noe av scoringsformen i det senere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #524 på: 11. Jan. 2015, 13:07 »
Vi trenger ikke bytte ut spisser, vi trenger å legge til en kraftspiss til dagens stall. For meg fremstår det som idioti å selge mannen som har scora over en tredjedel av våre PL-mål på begrenset spilletid.