20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Papiss Demba Cissé  (Lest 113434 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Papiss Demba Cissé
« Svar #450 på: 08. Okt. 2013, 11:44 »
Selvtilliten vil ikke øke før han setter sjansene. Hvis du har spilt fotball sjøl så veit du at det ikke hjelper å få mange sjanser hvis du ikke har trua på å sette dem.
Får Cisse en scoring med beina vil nok sjøltilliten komme, men hvor lenge vi skal vente på det når vi har andre spisser tilgjengelig er en annen faktor.
Okey, la meg omformulere meg. Får vi servert Cisse nok sjanser, så vil han få noen flere scoringer, og jo flere scoringer han får, og jo oftere de kommer, jo mer vil selvtilliten hans øke. Men hvis det tar et halvt år mellom hver gang han scorer et mål, så vil selvtilliten bare dale enda mer.

Da er vi helt enige!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 08. Okt. 2013, 16:44 »
Cisse hadde vel en av de verste sjanse-til-mål-statsene i PL i fjor, så jeg er litt lei av det evinnelige maset om at det kun er manglende sjanseskaping som er grunnen til at ikke Cisse leverer. Cisse har ikke vært i form på et år - det er fakta. Både Remy og Ba har maktet score mer enn anstendig mengde mål for oss over det siste året.
Slik ståa er nå er han langt unna noen fast førstelagsplass. Vi har Remy og Gouffran som leverer på et høyere nivå enn han. Vi kan ikke vente i det uendelige på Cisse. Og jeg vil anta vi kan se Ben Arfa tilbake i laget snart. Fortjener Gouff eller Cisse benken da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #452 på: 12. Okt. 2013, 20:57 »
Papiss scoret akkurat et viktig reduseringsmål 5 min på overtid mot Elfenbenskysten, som til slutt vant 3-1 hjemme i Abidjan. Hadde han bare funnet veien til nettmaskene en gang i blant i Newcastle også...
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #453 på: 13. Okt. 2013, 13:38 »
Papiss scoret akkurat et viktig reduseringsmål 5 min på overtid mot Elfenbenskysten, som til slutt vant 3-1 hjemme i Abidjan. Hadde han bare funnet veien til nettmaskene en gang i blant i Newcastle også...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 01. Jan. 2014, 22:57 »

Nå kan du godt komme tilbake, altså!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #455 på: 02. Jan. 2014, 01:07 »
Synes virkelig synd på mannen for tiden, håper han kommer tilbake i den formen fra den tiden!

PS, pasningen fra Cabaye på Stoke-målet er det 18års-grensa på!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 02. Jan. 2014, 04:30 »
Det der er noe av det sykere jeg har sett av en spiller, herregud for noen scoringer, ALLE er fantastiske!

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #457 på: 02. Jan. 2014, 12:35 »
Blir varm og fuzzy av den videoen der. Glitrende prestasjoner fra alle på laget vårt. Den våren var virkelig noe av det festligste jeg har opplevd som Newcastle-supporter.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #458 på: 02. Jan. 2014, 14:21 »
Den våren der ja... Fantastiske tider! Cisse var i en flyt som jeg sjelden har sett noen newcastlespillere i. Han scoret på absolutt alt. Av de høydepunktene som er opplagte så glemmer jeg aldri verken kampen mot Chelsea på brua eller målet mot villa. Men synes spesielt det 2. mot swansea var fantastisk. Bra pasning, ok mottak, men deilig avslutning. Det der har ikke mange i Newcastle gjort verken før eller siden. Det ene mot Liverpool hvor han drar av keeper for så å sette ballen motsatt vitner om en vanvittig ro. I dag hadde han skutt hardt på første berøring enten i magen på keeper eller 5 meter over.

Man må få noen signaler om remy sin tid videre i klubben nå utover våren. Om han ikke blir med videre så må cisse spille og han må spille spiss. Får vi han i form er dette den billigste løsningen samt at vi slipper at JoKe skal eksperimentere med sine brilliante løsninger...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

gavharr

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #459 på: 13. Jan. 2014, 06:06 »
SELG... evt. gi bort  :grine:

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #460 på: 13. Jan. 2014, 08:03 »
Ikke selg.
Behold og kjøp en konkurrent som kan gi han en skikkelig fight. Så har vi Campbell som tredje valg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #461 på: 13. Jan. 2014, 10:14 »
Ikke selg.
Behold og kjøp en konkurrent som kan gi han en skikkelig fight. Så har vi Campbell som tredje valg.

Så du mener Cisse har godt av konkurranse..? Du mener altså at Remy ikke har gitt han dette i år....?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 13. Jan. 2014, 11:25 »
Det ser ut som fyren ikkje kan å spela fotball lenger...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #463 på: 13. Jan. 2014, 11:53 »
Er han skadet ::p
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 13. Jan. 2014, 13:54 »
Han ser ut til å være fullstendig blottet for selvtillit. Selv om han scorer et enkelt mål mot Stoke, så opplever han at han ikke lykkes med ballen, han er lite delaktig i kampene og han får stadig mindre spilletid. Ingenting av dette hjelper på.

Kanskje vil det være det beste for alle parter om han blir solgt, og får starte på nytt en annen plass. Samtidig er det viktig å tenke helhetlig. Skal vi selge Cissé nå, kan vi fort risikere å ikke rekke å få inn en ny spiss i dette vinduet. Og til sommeren forsvinner sannsynligvis både Remy og Ameobi. Skal vi da måtte handle inn tre spisser i ett og samme vindu?

Det er greit at vi har store forhåpninger til Mike Ashley, men det får da være måte på. Vi er ikke Tottenham.
Og selv Tottenham ville fått problemer med å hente inn tre spisser i løpet av en kort sommer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon