20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Papiss Demba Cissé  (Lest 112788 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Papiss Demba Cissé
« Svar #300 på: 05. Okt. 2012, 10:01 »
Aner ikke jeg. Vis meg gjerne den statistikken. Personlig synes jeg ikke Papiss står noe oftere i offside enn andre. Dessuten, mange av de beste spissene balanserer ofte på offsidegrensa. Og da scorer de også mange mål. Noen ganger er du i offside, andre ganger ikke. Noen ganger ser linjemannen det, andre ganger ikke. Det finnes verre ting å gjøre på en fotballbane enn å gå i offside.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 05. Okt. 2012, 10:05 »
Aner ikke jeg. Vis meg gjerne den statistikken. Personlig synes jeg ikke Papiss står noe oftere i offside enn andre. Dessuten, mange av de beste spissene balanserer ofte på offsidegrensa. Og da scorer de også mange mål. Noen ganger er du i offside, andre ganger ikke. Noen ganger ser linjemannen det, andre ganger ikke. Det finnes verre ting å gjøre på en fotballbane enn å gå i offside.

Mener jeg har hørt Wikestad eller noen andre lire det av seg under noen kamper osv, vet ikke hvor jeg finner slike stats selv.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #302 på: 05. Okt. 2012, 12:20 »
Cisse er ekstreeeeemt mye i offside. Hørte og at WIkestad sa det tidligere i sesongen iallfall.
Skjer ofte i mange kamper det at spillerene ikke kan slå til Cisse fordi han allerede er 1 meter i offside.

Han er rett og slett for ivrig, er jo selfølgelig bra at han er så ivrig, men er mange sjangser som blir ødelagt fordi han ofte er i offside. Så kan det jo og gå andre veien som igår, at vi får ett offsidemål.
Winning isn't everything, it's the only thing!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 04. Nov. 2012, 11:11 »
Boss Alan Pardew has revealed his stars have spent all week on the training ground trying to replicate the strike, in case it comes in handy in the future.
'The guys have been taking the mickey out of [Cisse] all week, especially Cheick [Tiote], who hasn't stopped laughing,' Pardew explained.
'He's been trying to hit him and deflect the ball into the goal. In fact, they've all been at it.'
Tiote, as well as team-mates such as Demba Ba, Yohan Cabaye and Hatem Ben Arfa will get their next chance to find Cisse's anatomy with their strikes when the Toon travel to Anfield to take on Liverpool tomorrow afternoon.

Read more: http://www.metro.co.uk/sport/oddballs/916863-papiss-cisse-targeted-in-newcastle-shooting-practice-prank#ixzz2BFNsvO8O

:ler:

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 02. Jan. 2013, 15:35 »
Step up son.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 02. Jan. 2013, 16:04 »
Hat-trick ikveld  :toon:  Who's Demba Ba?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 02. Jan. 2013, 16:11 »
Krysser fingrene for at alt klaffer i kveld!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 02. Jan. 2013, 16:22 »
Hadde vært helt magisk om Cisse banker inn mål i kveld..

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 03. Jan. 2013, 17:20 »

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #310 på: 03. Jan. 2013, 19:28 »
Halleluja - Alain Pardeaux har visst endelig skjønt at Cisse ikke er høyreving:
http://www.nufc.co.uk/articles/20130103/cisses-central-station_2281670_3027400

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 03. Jan. 2013, 19:41 »
Snålt opplegg det der spør du meg. Selv om de har forberedt seg på en måte å spille med Ba i midten så kjøper jeg ikke forklaringen om at det beste var å sette Shola inn som alenespiss. Det mest naturlige ville vært å sette Bigi inn, Marveaux opp på kant og Cisse inn i midten. Evt. Sammy på vingen istedenfor Papiss og droppe Shola, hvis man ønsket mindre rokkeringer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 03. Jan. 2013, 19:47 »
Snålt opplegg det der spør du meg. Selv om de har forberedt seg på en måte å spille med Ba i midten så kjøper jeg ikke forklaringen om at det beste var å sette Shola inn som alenespiss. Det mest naturlige ville vært å sette Bigi inn, Marveaux opp på kant og Cisse inn i midten. Evt. Sammy på vingen istedenfor Papiss og droppe Shola, hvis man ønsket mindre rokkeringer.

Enig med Sammy opp på kanten. Problemet med den andre er vel at Marveaux ikke har vært spesielt god de gangene han har fått mulighet på vingen, da har han vært heller svak.

Dessuten må Cisse begynner å levere også om han skal spille midtspiss. Sånn han har spilt til nå denne sesongen er ikke godt nok. Da er det best å benke han, problemet er bare at vi ikke har noen å sette inn. Klubben trenger flere spisser som kan ta opp kampen om en start plass og gi Pardew flere alternativer på hvordan han skal sette opp laget.
Vil også ha en kjapp og teknisk ving som kan sette fart på angrepene og få ballen inn i boksen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 03. Jan. 2013, 19:52 »
Han var vel kant mot Manchester United om jeg husker riktig. Perch, Anita og Bigi på midten. Da var han til tider god. Men han var nok enda bedre mot Arsenal i en mer sentral rolle. Tyder på at han kan bekle begge posisjonene alright :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 03. Jan. 2013, 20:03 »
OK, det var en kamp. Den fikk jeg dessverre heller ikke sett på grunn av familiemiddag. Av det jeg har sett av han på vingen har han ikke vært spesielt god, men så har han vel egentlig vært ganske svak frem til de siste kampene.