20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Papiss Demba Cissé  (Lest 113189 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Papiss Demba Cissé
« Svar #210 på: 04. Mai 2012, 00:02 »
Hehe, regner med at ihvertfall noen i ledelsen har lært seg en lekse... :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 04. Mai 2012, 01:15 »
Er vel bare snakk om at Cisse langt ifra satt ved forhandlingsbordet med samme utgangspunkt som en gratis Demba Ba. Tviler på at noen i klubben ikke forutså hva som kunne oppstå ved en eventuell braksuksess. Klausulen er ingen tabbe. Å la Ba gå til en annen klubb som ville akseptert noe vi ikke ville, det hadde vært en tabbe.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 04. Mai 2012, 01:26 »
Goal crazy: Scoring-mad Cisse SCOLDS himself when he misses

Sitat
Newcastle keeper Tim Krul said: "He's incredible. He gets so upset when he misses a chance in training - sometimes you'll see him arguing with himself for five minutes about how he missed it.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/papiss-cisse-scolds-himself-in-newcastle-817071

Herlig! :toon:
Nei.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 04. Mai 2012, 11:09 »
fantastisk :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #214 på: 04. Mai 2012, 14:40 »
Eg sa til ein Liverpool-kompis at 2.målet var kanskje det beste målet eg har sett i Pl, og han svarte med at eg måtte få beina på jorda. Eg er dønn seriøst, det målet der er heilt latterleg bra.

lar en de 10beste spissen i pl prøve å gjøre det samme som cisse gjorde vel neppe noen klare det selv med
100 forsøk. han selv vil heller neppe klare det igjen.. alle de andre målene som det snakkes om som årets mål er ikke så vanskelige. crouch sitt er mest utrolig fordi det er han,men selve skuddet er jo et rent treff som går i fin bue. ben arfa sitt har alle sett lignende mål av rundt om kring. van persie sin volley er vel kanskje det målet som er vanskeligst å utføre ilag med cisse sitt,men vi har alle sett et slikt mål bli gjort bedre i pl (di canio).

Christian

• Gjest
« Svar #215 på: 04. Mai 2012, 20:06 »
Aleksander Schau ‏ @aleksanderschau
Tør ikke se målet til Papiss Cissé flere ganger. Har ikke fler rene undiker. Hadde fem for en halvtime siden. Får evt se scoringen i dusjen.

:spytt:

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 04. Mai 2012, 20:38 »
Er vel bare snakk om at Cisse langt ifra satt ved forhandlingsbordet med samme utgangspunkt som en gratis Demba Ba. Tviler på at noen i klubben ikke forutså hva som kunne oppstå ved en eventuell braksuksess. Klausulen er ingen tabbe. Å la Ba gå til en annen klubb som ville akseptert noe vi ikke ville, det hadde vært en tabbe.
Helt riktig, stikker ba nå har vi tjent 7mp og en fantastisk tabellplassering. Jeg finner ikke noe negativt.

Christian

• Gjest
« Svar #217 på: 04. Mai 2012, 20:45 »
"Papiss Cisse understands the Laws of Physics. Physics doesn't understand the Laws of Cisse"

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #218 på: 04. Mai 2012, 21:42 »
Helt riktig, stikker ba nå har vi tjent 7mp og en fantastisk tabellplassering. Jeg finner ikke noe negativt.

Nei. Ba får omtrent 50% av overgangssummen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 04. Mai 2012, 22:14 »
Javel, men du skjønner poenget mitt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #220 på: 04. Mai 2012, 22:27 »
Faktisk ikke. Vi har en glimrende spiss i Demba Ba, som vi kanskje kun får £3mill for, til tross for at han har igjen 2 år på kontrakten. Rasmus Elm ble linket for £7 mill. Jeg har ikke sett han spille, men jeg vil kanskje tro at Demba er en bedre spiss. Da bruker vi 4 mill på Elm, det er 4 mill som kan brukes andre steder.

Jeg vil MYE heller ha Demba Ba, enn Rasmus Elm.. (f.eks)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 04. Mai 2012, 22:33 »
Selvsagt. Men Anders, uten den klausulen ville Ba mest sannsynlig ha spilt for noen andre denne sesongen, og vi ville vært 16 mål og de eventuelle £3,5 millionene fattigere.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #222 på: 04. Mai 2012, 23:52 »
Nja. Ser jo den også Torfinn, men jeg reagerer mye mer på Andymags innlegg..

Dette er det som jeg er sterkt uenig i. Han finner ikke noe negativt ved at Demba Ba stikker, det gjør jeg.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 04. Mai 2012, 23:56 »
Hvis vi skal fortsette med en taktikk hvor vi spiller med en spiss, så er jeg ikke negativ til å selge Ba. Han kommer aldri til å være fornøyd med å være noe andrevalg, og da vil jeg heller ha inn en skikkelig vingspiller med fart og teknikk. Noe ala Bellamy.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 05. Mai 2012, 00:40 »
Nja. Ser jo den også Torfinn, men jeg reagerer mye mer på Andymags innlegg..

Dette er det som jeg er sterkt uenig i. Han finner ikke noe negativt ved at Demba Ba stikker, det gjør jeg.
Dårlig formulert av meg, beklager den ;) Selvfølgelig ekstremt negativt å miste han det sier jo seg selv. Sier meg enig med Torfinn og holder herved kjeft :P