20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Papiss Demba Cissé  (Lest 112751 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Papiss Demba Cissé
« Svar #135 på: 20. Feb. 2012, 14:50 »
For all del, Ameobi er Mackem slayer numero uno. Men ærlig talt, ingen person ved sine fulle fem kan da alvorlig mene at vi skal bruke en høyst middelmådig spiller, fremfor en spiss i europaklasse? Selv om Tyne-Wear-derbyet betyr så mye, mye, mye mer for Shola, så vil det nok bety mye for Cissé å vise seg frem for sine nye supportere enda en gang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 20. Feb. 2012, 14:50 »
Mot Mackems ville eg faktisk brukt Shola, og alle er klar over grunnen. Fyren er faktisk ekstremt vanskelig å spille mot når han har tenninga på plass, og det kommer han til å ha mot Sunderland!

Einig. Er det noko som gir Shola ein rakett oppi i røvi(rompa) so er det kampane mot Mackems... Vanskeleg valg. Bør vurderast utifrå kor godt Ba og Cisse gjer det mot Wolves.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 27. Feb. 2012, 18:40 »
Er det forresten bare meg, eller virker Cisse litt som Dwight Yorke? Gliser uansett.
Husker bare en seanse mot Wolves hvor han dreit seg ut og fikk lættis, akkurat som Yorke gjorde når han missa straffer for Utd. Sykt lættis om du ikke holder med laget han spiller for  ;)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #138 på: 27. Feb. 2012, 18:42 »
Haha, jeg synes det er et hærlig trekk. vitner om en laid-back attitude.
Det finnes alvorligere ting her i livet enn fotball ( det er dog det viktigste av de uviktige tingene ;) )

Its just a fotball match
If it has tits or wheels, count on problems!

Peter

• Gjest
« Svar #139 på: 27. Feb. 2012, 18:49 »
You're thinking on peanut butter jelly time  :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #140 på: 27. Feb. 2012, 20:36 »
En laid-back attitude er ikke det dummeste nei.
Kan også være at han er såpass positiv, og har troa på seg selv, at han bare er glad! :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 27. Feb. 2012, 20:44 »
Spiller fotball i verdens beste liga og tjener mange millioner i året. Da hadde jeg også smilt dagen lang  :feiring:
Same old Shearer, always scoring!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #142 på: 27. Feb. 2012, 20:47 »
Verdens beste klubb også! ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 27. Feb. 2012, 20:54 »
Verdens beste klubb også! ;)

<3
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 17. Mars 2012, 11:46 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/9149884/Newcastle-United-striker-Papiss-Demba-Cisse-struggling-to-adapt-to-England.html

Papiss Demba Cissé is finding it difficult to settle at Newcastle United, according to manager Alan Pardew, as he does not understand English football or the language.

Despite scoring a sensational winner on his debut against Aston Villa and following that up with a poacher?s strike against Wolves in his next home appearance, Cissé has struggled to get into games as he tries to come to terms with a new style of play.

Pardew does not doubt his £10 million signing from Freiburg will come good in the end, but he is worried by the problems he is having settling at his new club, which are accentuated by his inability to speak English.

Pardew:
?What I do know is that in training, his finishing is a huge asset. The problem that we?ve got at the moment is that we?re not creating enough chances for him.
« Siste redigering: 17. Mars 2012, 11:49 av Eriksen »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 29. Mars 2012, 08:03 »
http://www.nufcblog.com/2012/03/28/cisse-has-5-goals-in-six-games-carroll-6-in-35/

Papiss Cisse Has 5 Goals In 6 Games ? Carroll 6 In 35.

::p

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 03. April 2012, 16:58 »
Graham Carr:

?Papiss Cisse scored twenty odd goals two years ago in the Bundesliga. He was liked by Bayern Munich, They wanted £15M  when we first enquired, and then it was twelve, and we actually got him for £8M in the last window,  which we thought was value for money.?

Så den faktiske prisen var £8m. Ikke galt det! :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 03. April 2012, 17:07 »
Det kaller jeg et røverkjøp. £8 millioner for en spiller som scorer over 20 mål i Bundesliga. Det er jo nesten gratis!

For de som måtte følge Jan Åge Fjørtoft på Twitter, var han ikke sen med å slå fast at Cissé kom til å bli en hit når overgangen var et faktum. Han var heller ikke sen om å minne sine følgere på det etter kampen på søndag.

Man kan si mye rart om Fjøra, men jeg synes han er vel verdt å følge på Twitter. Men jeg forstår at de som er mer nerd enn meg, vil mene noe annet. Han er ikke Guds gave til fotballen, men en tidvis småvittig fyr, som egner seg bra på TV.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 03. April 2012, 23:05 »
Man kan si mye rart om Fjøra, men jeg synes han er vel verdt å følge på Twitter. Men jeg forstår at de som er mer nerd enn meg, vil mene noe annet. Han er ikke Guds gave til fotballen, men en tidvis småvittig fyr, som egner seg bra på TV.

Jeg er ikke på twitter men enig i bedømmelsen din av Fjøra. Har sansen for han jeg også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 03. April 2012, 23:08 »
Har aldri skjønt hvorfor han i utgangspunktet har fått et så dårlig rykte? Jeg har likt han både som spiller og i ettertid - syns vel heller det er andre folk som Solèr i studio som har vært problemet i Viasat - ikke Fjøra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida