20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - QPR 15.01, kl. 14:30  (Lest 41770 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - QPR 15.01, kl. 14:30
« Svar #90 på: 15. Jan. 2012, 13:58 »
Samma det. Det vere ulike grunnar til at Ben Arfa ikkje får starte. Det viktigaste er å vinne tre poeng og komme over Liverpool. Howay the lads!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #91 på: 15. Jan. 2012, 14:07 »
Ben Arfa på benken. Frustrerande!

Men men, trur vi skal ta QPR med dette laguttaket.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 15. Jan. 2012, 14:10 »
Slapp nå av. Jeg elsker HBA, men i denne kampen kommer QPR garantert til å parkere bussen og satse på overganger. Det skumle med HBA er at hans marginale spill til tider nettopp legger til rette for disse overgangene. SAmtidig er han også den spilleren som kan gjøre det magiske mot lag som satser defensivt, Fordelen nå er at HBA kan endre en kamp hvis resultatet ikke går vår vei, men havner vi under med HBA fra start, og spiller en dårlig kamp, er ikke Best mannen til å snu det hele tatt.HBA kommer sakte men sikkert til å få mer og mer spilletid, og til slutt vil han være fast,  men det tar tid å venne seg til en ny liga, spesielt det defensive spillet som HBA ikke er vant med,

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 15. Jan. 2012, 14:13 »
Jeg kan faktisk være tilbøyelig til å være delvis enig med deg, Thomas.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 15. Jan. 2012, 14:13 »
Bare jeg som sliter med sumo? :S

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 15. Jan. 2012, 14:15 »
Slapp nå av. Jeg elsker HBA, men i denne kampen kommer QPR garantert til å parkere bussen og satse på overganger. Det skumle med HBA er at hans marginale spill til tider nettopp legger til rette for disse overgangene. SAmtidig er han også den spilleren som kan gjøre det magiske mot lag som satser defensivt, Fordelen nå er at HBA kan endre en kamp hvis resultatet ikke går vår vei, men havner vi under med HBA fra start, og spiller en dårlig kamp, er ikke Best mannen til å snu det hele tatt.HBA kommer sakte men sikkert til å få mer og mer spilletid, og til slutt vil han være fast,  men det tar tid å venne seg til en ny liga, spesielt det defensive spillet som HBA ikke er vant med,

Slikt sier vi til hver kamp.. Hvilken kamp passer han til da?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 15. Jan. 2012, 14:20 »
Han må bare lære seg det defensive arbeidet som hører med.  Han kommer til å bli bedre og bedre, og han kommer nok til å komme inn tidligere for hver kamp.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 15. Jan. 2012, 14:22 »
Ben Arfa kommer innpå garantert, men er enig at han burde få tillitt fra start denne gangen. Det vil være merkelig dersom Pardew og Ben Arfa ikke har en god kjemi og dialog om hvordan og hvor ofte han skal benyttes, slik ståa er per dags dato. Hvis ikke burde vel "rebellen" i Ben Arfa vist seg frem for lenge siden. Pardew vet at han er en diamant for laget.

Tar vi ledelsen først skal det gå mot 3 poeng. Dersom QPR går opp i ledelsen tror jeg vi får mer kamp fra QPR enn startoppstillingen burde tilsi. Måtte Gud forby en flying start fra Sparky og "ny-manager-effekten" forblir en myte.

Kamptips 0-0 eller 1-1 (desverre).

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #98 på: 15. Jan. 2012, 14:23 »

Jeg slet i går, fikk ikke logga inn og drit, men nå funker det uten problemer.
Søte, søte blekkspruter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 15. Jan. 2012, 14:24 »
Laget er selvfølgelig godt nok til å slå QPR, men det er fortsatt forbanna tragisk av Pardew. FAen ta.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 15. Jan. 2012, 14:25 »
Han må bare lære seg det defensive arbeidet som hører med.  Han kommer til å bli bedre og bedre, og han kommer nok til å komme inn tidligere for hver kamp.

Vel, han har ikke akkurat kommet tidligere og tidligere inn de siste 15 kampene. Så kommer han noensinne til å starte kamper jevnlig?
« Siste redigering: 15. Jan. 2012, 14:27 av thomashaer »

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 15. Jan. 2012, 14:25 »

Jeg slet i går, fikk ikke logga inn og drit, men nå funker det uten problemer.
Jeg får logget inn helt fint, men når jeg trykker på det jeg vil se skjer det ingenting. Samme problemet på 3 forskjellige maskiner her! Funker helt fint via sumoappen på ipaden, så får vel se kampen der idag :S

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 15. Jan. 2012, 14:26 »

Jeg sleit med det tv2sumo-programmet i går, og gikk da bare på den forenkla spilleren på tv2sumo.no.
I dag har jeg også gått for den forenkla spilleren og det funker helt fint.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #103 på: 15. Jan. 2012, 14:38 »
Skumle tendenser de første minuttene her. Håper vi klarer å snu det, for det meste har skjedd rundt feil mål nå.  Sitter allerede med samme følelse som når de rundspillte oss forrige gang vi møttes.
Genius by birth. Slacker by choice.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 15. Jan. 2012, 14:38 »
Ræva åpning!!! Har langt fra tatt kontrollen her!