20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackburn, FA-cupen 07.01.12 kl. 16:00  (Lest 70458 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn, FA-cupen 07.01.12 kl. 16:00
« Svar #285 på: 07. Jan. 2012, 20:51 »
Tyskland er all teknologiens mor. Dæven som jeg elsker Deutschland! :D

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #286 på: 07. Jan. 2012, 20:52 »
Noken som har en peiling på kordan dei ulike spillerane klarte seg i kveld??

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 07. Jan. 2012, 20:55 »
Du har jo helt rett. Men det er rart at de faktik dropper Newcastle - Blackburn, som dagenes "største" oppgjør. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at det er er drøyt, lattelig og direkte mongo å droppe en kamp som dette til fordel for PL-lag mot L1-lag. Forferdelig dumt!

Det er kanskje de to største laga som har spilt mot hverandre av de 3.runde kampene som er i dag, men du skjønner tydeligvis ikke hva FA-Cupen dreier seg om. Det dreier seg om askeladdene - lagene lenger nede i divisjonssystemet skal ut i lyset i denne cupen og det er hele essensen med denne turneringen, og det er derfor den er så godt likt! En helg i året så kommer Newcastle i bakleksa i forhold til Macclesfield, Bristol Rovers eller noen andre småklubber som møter PL lag, og det er sånn det skal være! Hadde jo vært grisekjedelig hvis man skulle sittet å prioritere PL lagene 100% i denne sammenhengen også, som om vi ikke får nok fra før.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 07. Jan. 2012, 20:56 »
Ok.
Nei.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #289 på: 07. Jan. 2012, 21:00 »
Nå pleier uansett PL-lagenes kamper å sendes, og det er en skam at en kamp som dette ikke ble sent, spesielt når man tenker på hvilken thriller forrige cupkamp var.
Søte, søte blekkspruter.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #290 på: 07. Jan. 2012, 21:01 »
Video ute på nufc.co.uk nå, men abonnerer ikke. Men betyr hvertfall at highlights finnes?
Oscillons From The Anti-Sun

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 07. Jan. 2012, 21:06 »
Nå pleier uansett PL-lagenes kamper å sendes, og det er en skam at en kamp som dette ikke ble sent, spesielt når man tenker på hvilken thriller forrige cupkamp var.

Nei, det er ikke sånn at alle PL lag pleier å bli vist på tv...langt ifra.

Video ute på nufc.co.uk nå, men abonnerer ikke. Men betyr hvertfall at highlights finnes?

Kun intervjuer foreløpig.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #292 på: 07. Jan. 2012, 21:12 »
Når vi er inne på kamera utstyr diskusjon. I Manu kampen var der et kamera der vi såg spillerne ifra fugle perspektiv. Der Simpson la inn til Ba og han bomma på ballen. Har denne vinkelen blitt brukt før? Er det nytt eller har det alltid vert der?
På en av stadion omvisningene jeg har vært på sa de at det ble filmet fra taket over tribunene under EM i 96. Og at det faktisk er en kameramann som ligger utpå der å filmer. Kan ikke akkurat ha høydeskrekk da.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #293 på: 07. Jan. 2012, 21:30 »
HAHAHA og FOR et intervju det var med Mehdi Abeid, særlig mot slutten. Ler meg i hjel, kongereporter :lol:
Ja heia gutta!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #294 på: 07. Jan. 2012, 21:43 »
Hvor mange ganger Blackburn sluppet inn på overtid denne sesongen? Må vel være nærmere 10 nå. Tre mot oss, i hvert fall.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #295 på: 07. Jan. 2012, 21:46 »
Du har jo helt rett. Men det er rart at de faktik dropper Newcastle - Blackburn, som dagenes "største" oppgjør. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at det er er drøyt, lattelig og direkte mongo å droppe en kamp som dette til fordel for PL-lag mot L1-lag. Forferdelig dumt!

Det er kanskje de to største laga som har spilt mot hverandre av de 3.runde kampene som er i dag, men du skjønner tydeligvis ikke hva FA-Cupen dreier seg om. Det dreier seg om askeladdene - lagene lenger nede i divisjonssystemet skal ut i lyset i denne cupen og det er hele essensen med denne turneringen, og det er derfor den er så godt likt! En helg i året så kommer Newcastle i bakleksa i forhold til Macclesfield, Bristol Rovers eller noen andre småklubber som møter PL lag, og det er sånn det skal være! Hadde jo vært grisekjedelig hvis man skulle sittet å prioritere PL lagene 100% i denne sammenhengen også, som om vi ikke får nok fra før.

Skulle akkurat poste noe lignende selv. Er helt enig, og tror mange har vanskelig med å forstå hvilken posisjon fotball i lavere divisjoner har i England. Spesielt når det dårligste laget har hjemmebane, så lages det en utrolig stemning. Jeg i hvert fall, ville mye hellere sett Macclesfield-Bolton, i stedet for f.eks. Arsenal - Wolves, eller noe lignende som kan sammenlignes med vår kamp i dag. Sånn tror jeg de fleste i England har det også.

Anyways... Jeg er helt sikker på at kampen i dag ble filmet med et enkelt kamera, det gjør alle kamper i både liga- og FA-cupen som ikke sendes på TV. Skal være et oppsummeringsprogram på ITV i kveld, og dukker vel opp noe på nettet i etterkant av det.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #296 på: 07. Jan. 2012, 21:46 »
Prøvde å signe meg opp på nufc.co.uk!  Men jeg får bare opp feil på mobil nr, samme om jeg ikke fyller ut eller prøver å fylle ut mitt eget. Med eller uten +44/+47... Hrmf

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 07. Jan. 2012, 21:54 »
Når vi er inne på kamera utstyr diskusjon. I Manu kampen var der et kamera der vi såg spillerne ifra fugle perspektiv. Der Simpson la inn til Ba og han bomma på ballen. Har denne vinkelen blitt brukt før? Er det nytt eller har det alltid vert der?
På en av stadion omvisningene jeg har vært på sa de at det ble filmet fra taket over tribunene under EM i 96. Og at det faktisk er en kameramann som ligger utpå der å filmer. Kan ikke akkurat ha høydeskrekk da.
Hmm spennende, men hadde det ikke vert lettere å bare ha en line over isteden? Og hvorfor blir det ikke brukt oftere, og hvorfor akkurat her? Stiller sikkert rare spørsmål men begynte bare å lure litt..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 07. Jan. 2012, 22:02 »

I 1996 så var ikke de høye tribunene på plass, så det hadde vært værre i dag :)

Når du nevnte så kom jeg på at jeg har sett tv-sendingene switche til et kamera oppe på toppen av Sir John Hall Stand, sannsynligvis fra taket, men spørs om det er noen kameramann der oppe under hele matchen.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #299 på: 07. Jan. 2012, 22:05 »
Prøvde å signe meg opp på nufc.co.uk!  Men jeg får bare opp feil på mobil nr, samme om jeg ikke fyller ut eller prøver å fylle ut mitt eget. Med eller uten +44/+47... Hrmf

Ja sleit noe innihampetussen med det samme, men jeg fikk det til... Skal gå inn på profilen og se hva jeg skrev
Ja heia gutta!