20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackburn, FA-cupen 07.01.12 kl. 16:00  (Lest 70131 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn, FA-cupen 07.01.12 kl. 16:00
« Svar #15 på: 07. Jan. 2012, 00:42 »
Vi kan slå dem med dette laget:
- Krul
- Santon, Williamson, Kadar, Raylor
- Obertan, Vuckic, Cabaye, Sammy
- Hatem Ben Arfa
- Leon Best

Benk: Elliot, Perch, Shola, Jonas, Colo, Shane Ferguson, Simmo

Kadar fordi James Perch aldri bør starte en kamp for A-laget, aldri. Målet bør være og komme gjennom med minst mulig slitasje på spillere, også er vi fullstendig avhengig av å få en Hatem Ben Arfa i form, og i godt humør. Det blir han ikke av å sitte på benken hver kamp.
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 07. Jan. 2012, 01:09 »
Håper vi stiller med spillere som vanligvis ikke får så mye spilletid og som er sultne på og vise seg frem. Jeg vil heller ikke risikere skader på sentrale spillere som i verste fall kan koste oss en evt e-cup plass

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 07. Jan. 2012, 01:32 »
Er vel bare å kjøre på og mase på at noen skal fiske opp en link til Mick Lowes og John Anderson.

Åpenbart at Ben Arfa skal spille, sånn ellers er jeg litt enig i at ihvertfall Cabaye burde fått hvile, han fikk vel en trøkk på onsdag i tillegg. Litt skeptisk til å bruke begge midtstopperene våre, men får håpe det går bra med Colo.
Kode: [Velg]

Krul
         Simmo - Willo - Collo - Santto
       Raylor - Vukcickick - Guthrie - Jonas
                     Benny
                     Best

Guthrie er skadet.

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #18 på: 07. Jan. 2012, 02:37 »
Jeg forstår ikke hvofor kamper som denne IKKE vises på TV. Greit nok at den ikke vises på norsk TV, Newcastle er jo ikke det laget som trekker flest seere.
Jeg har en svigerfar som er Leeds supporter, og om kampen ikke går på TV, så kan du banne på at den blir sendt på leeds sine hjemmesider. Det koster ca 50 kr å se kamper der, og jeg regner med mange benyttet seg av den muligheten sist vi spilte mot de.

Altså, hvor mye kan det koste å lage en enkel sending? Kameramenn, produsent, eventuelt en kommentator. De må da være mulig å tjene penger på å f.eks sende kampene på Newcastle sine hjemmesider.. Vi lever i 2012! Vi burde jo kunne få se ALLE kampene, så sant stadioene har kameraer..
ÅÅÅÅÅÅhhh så irritert jeg blir..  Får vel nøye meg med liverscore.com eller lignende..

Uansett, blir spennende å se hvilket lag som starter, og hvordan de gjør det. Håper på vuckic og ben arfa fra start.

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #19 på: 07. Jan. 2012, 11:03 »
Jeg forstår ikke hvofor kamper som denne IKKE vises på TV. Greit nok at den ikke vises på norsk TV, Newcastle er jo ikke det laget som trekker flest seere.
Jeg har en svigerfar som er Leeds supporter, og om kampen ikke går på TV, så kan du banne på at den blir sendt på leeds sine hjemmesider. Det koster ca 50 kr å se kamper der, og jeg regner med mange benyttet seg av den muligheten sist vi spilte mot de.

Altså, hvor mye kan det koste å lage en enkel sending? Kameramenn, produsent, eventuelt en kommentator. De må da være mulig å tjene penger på å f.eks sende kampene på Newcastle sine hjemmesider.. Vi lever i 2012! Vi burde jo kunne få se ALLE kampene, så sant stadioene har kameraer..
ÅÅÅÅÅÅhhh så irritert jeg blir..  Får vel nøye meg med liverscore.com eller lignende..

Uansett, blir spennende å se hvilket lag som starter, og hvordan de gjør det. Håper på vuckic og ben arfa fra start.

JA! AMEN!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 07. Jan. 2012, 11:25 »

Altså, hvor mye kan det koste å lage en enkel sending? Kameramenn, produsent, eventuelt en kommentator. De må da være mulig å tjene penger på å f.eks sende kampene på Newcastle sine hjemmesider..

Haha, må nesten le litt av dette her.
Det koster MYE! Vi snakker i millionklassen. Og jeg ser mye heller at klubben bruker disse pengene på transfers fremfor å produsere cup-kamper.
Av crew trenger du mange flere folk enn du skriver opp her, og alle disse skal ha lønn. Det krever mye forberedninger, for ikke å snakke om alt utstyret som må skaffes, og det er heller ikke akkurat billig å leie.
Med mindre du bare vil ha ett kamera som panorerer til sidene, vil det bli betydelige utgifter.

Harper#Tiger

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #21 på: 07. Jan. 2012, 11:53 »

Å lage en nett tv produksjon er sikkert overkommelig. Værre er det med rettighetene. De som har kjøpt rettighetene til å sende FA cupen på tv og nett, vil ikke tillate NUFC til å produsere og selge sending fra kampen.

Det er de som eier rettighetene som bestemmer hvilke kamper som det skal produseres sending for. De valgte merkelig nok ikke Newcastle-Blackburn denne gangen.
The famous man united went to Rome to see the Pope - and this is what he said. FUCK OFF!

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 07. Jan. 2012, 13:17 »
Er vel bare å kjøre på og mase på at noen skal fiske opp en link til Mick Lowes og John Anderson.

Åpenbart at Ben Arfa skal spille, sånn ellers er jeg litt enig i at ihvertfall Cabaye burde fått hvile, han fikk vel en trøkk på onsdag i tillegg. Litt skeptisk til å bruke begge midtstopperene våre, men får håpe det går bra med Colo.
Kode: [Velg]

Krul
         Simmo - Willo - Collo - Santto
       Raylor - Vukcickick - Guthrie - Jonas
                     Benny
                     Best

Guthrie er skadet.
Gah.

Da hadde jeg helst sett Abeid, men blir vel sikkert Gosling.

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 07. Jan. 2012, 14:04 »
Noen som har sett bekreftet lagoppstilling? Håper Jonas får hvile, inn med Sammy. Colo ut og Kadar inn. Cabaye-Vuckic sentralt. Barfa-Best på topp.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 07. Jan. 2012, 14:05 »
Er vel en time til det kommer noen oppstilling.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 07. Jan. 2012, 14:05 »
noen radio-link til denne?  :fisk: :fisk: :fisk:
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 07. Jan. 2012, 15:02 »
Fra N-O:

NUFC: Krul; Simpson, Williamson, Coloccini, Santon; Obertan, Cabaye, Abeid, Gutierrez; Best, Ben Arfa.
Subs: TBC.
Nei.

Luppen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #27 på: 07. Jan. 2012, 15:02 »
#NUFC v #brfc (4-4-1-1): Krul; Simpson, Williamson, Coloccini (c), Santon; Obertan, Cabaye, Abeid, Gutierrez; Ben Arfa; Best.
Howay :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 07. Jan. 2012, 15:02 »
Subs: Ellliot, Perch, R.Taylor, Gosling, Vuckic, Sa.Ameobi, Sh.Ameobi.
Nei.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #29 på: 07. Jan. 2012, 15:07 »
Nice med laget! No er det einaste eg mangler det er stream. Kan folk komme med gode streams?