20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00  (Lest 61832 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #405 på: 06. Jan. 2012, 11:35 »
Hadde en vil kveld på st. James's i går. Blei avslutta med at når ej va på byen dukket fleire av spelarane opp. Snakka litt med simmo, han lovte skrive ny kontrakt, tok noken dansemoves foran santon, han svarte med noken moves. Gratulerte jonas. Ellers var obertan,best og colo der. Meget artig;)
Pardu? :bang:
Gan canny doon Toon!

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #406 på: 06. Jan. 2012, 11:53 »
Er enig i det meste du skriver Thomas her,men banens beste for meg denne fantastiske kvelden er vår kaptein Coloccini  !!!!Heile laget imponerte meg,og det var rett og slett et nytt lag frå det som spelte mot F....pool
Me leiter etter ein ny nr 9 ....... Han har me vel for F...... Funnet! :nikke: Ein spiss til er nødvendig når Ba no blir borte,men nr 9 er på plass!
Ein annan ting eg er litt bekymra for er Ben Arfa. :( Korleis må han føla seg når den eine etter den andre blir bytta/starta før han .? Meiner han burde komme inn før Best og et lysår før Obertan  :o
Meiner Pardew må være forsiktig så Ben Arfa trives, og ikkje ønsker seg bort!
Men som sagt tidligere så er det på treningsfeltet laget blir tatt ut, og ikkje av noen supportere
frå ei bygd på Vestlandet  :ler:
« Siste redigering: 06. Jan. 2012, 13:55 av Jonny »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 07. Jan. 2012, 19:16 »
Sitat
In the press box reporting for a Belgian broadcaster was Philippe Albert, who tried unsuccessfully to control himself when Cabaye's free kick went in - leaping to his feet and punching the air before remembering where he was.

:wub:
Nei.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #408 på: 07. Jan. 2012, 19:25 »

Håper ikke han som vurderte å sette alle feriepengene på Man U seier idag gjorde dette :P

Forøvrig en latterlig bra kamp :D Hadde ALDRI trodd dette. Fryktet at vi kom til å spille som mot Liverpool. Nei denne kampen skal jeg leve lenge på :)
Nei jeg gjorde ikke det :)

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #409 på: 09. Jan. 2012, 13:17 »
Det var helt sykt sykt sykt å være på denne kampen! Fy faen som stadion eksploderte på 1-0 og holdt det gående til kampen var ferdig, og leeeenge etterpå. Fantastisk kamp av alle gutta. Toppa det hele med å møte halve førstelaget på et utested etter kampen også! Coloccini sitt hår ser enda bedre ut in person  :coloccini:

Ble fort en Captain Colo drakt på meg gitt! Blackburn-kampen var ikke feil å se den heller, med to perler av noen mål.

HOWAY!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #410 på: 09. Jan. 2012, 13:21 »
Det var helt sykt sykt sykt å være på denne kampen! Fy faen som stadion eksploderte på 1-0 og holdt det gående til kampen var ferdig, og leeeenge etterpå. Fantastisk kamp av alle gutta. Toppa det hele med å møte halve førstelaget på et utested etter kampen også! Coloccini sitt hår ser enda bedre ut in person  :coloccini:

Ble fort en Captain Colo drakt på meg gitt! Blackburn-kampen var ikke feil å se den heller, med to perler av noen mål.

HOWAY!

Kan tenke meg det var en opplevelse ja. Hvor gikk du etter kampen hvor du møtte spillerne?

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #411 på: 09. Jan. 2012, 13:27 »
Et sted som heter Perdu, i Collingwood street ellerno. Var visst Perdu og også Tup Tup Palace de pleide å være på, ifølge folk der. God stemning var det i hvertfall! Må huske på de stedene neste gang jeg skal over..

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #412 på: 09. Jan. 2012, 14:48 »
i Collingwood street ellerno

Is that on the road to Blaydon? :D
Genius by birth. Slacker by choice.