20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00  (Lest 61853 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #390 på: 05. Jan. 2012, 20:54 »
Nice nice! :D
Nei.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #391 på: 05. Jan. 2012, 21:24 »
Hadde en vil kveld på st. James's i går. Blei avslutta med at når ej va på byen dukket fleire av spelarane opp. Snakka litt med simmo, han lovte skrive ny kontrakt, tok noken dansemoves foran santon, han svarte med noken moves. Gratulerte jonas. Ellers var obertan,best og colo der. Meget artig;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 05. Jan. 2012, 21:27 »
Hadde en vil kveld på st. James's i går. Blei avslutta med at når ej va på byen dukket fleire av spelarane opp. Snakka litt med simmo, han lovte skrive ny kontrakt, tok noken dansemoves foran santon, han svarte med noken moves. Gratulerte jonas. Ellers var obertan,best og colo der. Meget artig;)

:jaw: Kor?

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #393 på: 05. Jan. 2012, 21:29 »
En studentplass nede med elva. Veit ikje ka den heite

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 05. Jan. 2012, 21:31 »
Nice. Får håpa dei ikkje drakk altfor mykje alkohol.  :skaal: :besty:

Daggi--

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #395 på: 05. Jan. 2012, 21:31 »
Madame Tussauds?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 05. Jan. 2012, 22:41 »
Å fytti helvete for en kamp. Synes alle spilte kanongodt. Både Jonas og Raylor får litt trekk for at de gjorde ting litt for tungvint. Et par av pasningene til Raylor kunne han unngått med litt mer konsentrasjon. Jonas får derimot pluss for at han og Santon eliminerte Nani og Valencia totalt. Ellers er det 9ere over hele fjøla, bortsett fra Ba og Tiote som meg for 10ere. Tiote hadde en feil og det var da han bådro seg det gule kortet. Ellers spiste han opp Carrick og Giggs. De offensive pasningene satt også bedre nå. Og Ba er rett og slett fantastisk i alt han gjør, to tunneller og avslutningen er som det ble nevnt i studie verdensklasse. Simpson var god, og Williamson virket mye bedre nå enn på slutten av forrige sesong. Colo og Cabaye var rett back Tiote og Ba i prestasjoner. Og for en back vi har fått i Santon gitt. Han kan bli så vanvittig god at der er skummelt. Offensivt driv til 1000. En av de mest solide kampene vi har spilt under Pards ledelse.

Er det bare meg, eller virker det som at Raylor slår bedre cornere enn Cabaye, mens Cabayes frispark virker en del bedre enn Raylors? Håper Pards fortsetter med samme fordeling. Cabayes cornere har ikke vært gode..
« Siste redigering: 05. Jan. 2012, 22:46 av Thomas »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 05. Jan. 2012, 22:52 »
Må jo også nevnes at det er Ba som forserer forbi Jones, blir taklet, får frisparket som Cabaye setter.
Han er rett og slett ENORM

Ellers enig i det du sier Thomas, når det gjelder dødballer. Raylor slår noen meget fine cornere!

Vil også gi Santon en 10er på børsen. Enriquewho?
Same old Shearer, always scoring!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #398 på: 05. Jan. 2012, 22:52 »
Ser TV2 (er vel muligens Sky Sports eller noe som setter det opp?), har gitt Tioté karakteren 7 på spillerbørsen. Samme som Perch og Best fikk  :besty:

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 05. Jan. 2012, 22:55 »
Santon kommer til å bli gull. Det er et par situasjoner i går der han er feilplassert, men det er ingen tvil om at han har noen veldig spennende kvaliteter. Jeg sa før kampen at jeg ville se Raylor på høyrekant og der kan han gjerne fortsette å spille. Han er ikke supergod, men han er etter min mening langt bedre enn Obertan og han legger alltid ned en god innsats. Tiote er glimrende, men slurver litt med ballen i beina noen ganger.  :coloccini: er kongen og gjør vel omtrent ikke en eneste feil i går og Ba er verdens beste fotballspiller.

Interessant nok hadde broren min skikkelig tro på oss i går og satte penger på Newcastleseier med handicap. Han har en nesten litt for god tippeteft.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #400 på: 05. Jan. 2012, 23:09 »
På tv2PL1 football fancast var santon og ba på rundens lag... Savnet av Enrique ser ut til å bli lite

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 05. Jan. 2012, 23:33 »
Å fytti helvete for en kamp. Synes alle spilte kanongodt. Både Jonas og Raylor får litt trekk for at de gjorde ting litt for tungvint. Et par av pasningene til Raylor kunne han unngått med litt mer konsentrasjon. Jonas får derimot pluss for at han og Santon eliminerte Nani og Valencia totalt. Ellers er det 9ere over hele fjøla, bortsett fra Ba og Tiote som meg for 10ere. Tiote hadde en feil og det var da han bådro seg det gule kortet. Ellers spiste han opp Carrick og Giggs. De offensive pasningene satt også bedre nå. Og Ba er rett og slett fantastisk i alt han gjør, to tunneller og avslutningen er som det ble nevnt i studie verdensklasse. Simpson var god, og Williamson virket mye bedre nå enn på slutten av forrige sesong. Colo og Cabaye var rett back Tiote og Ba i prestasjoner. Og for en back vi har fått i Santon gitt. Han kan bli så vanvittig god at der er skummelt. Offensivt driv til 1000. En av de mest solide kampene vi har spilt under Pards ledelse.

Er det bare meg, eller virker det som at Raylor slår bedre cornere enn Cabaye, mens Cabayes frispark virker en del bedre enn Raylors? Håper Pards fortsetter med samme fordeling. Cabayes cornere har ikke vært gode..
Raylor slo mye bedre cornere mot Manu. Var veldig gode. Cabaye sine 10 siste har jo gått opp i ingenting. Men Cabaye er bedre på frispark. Raylor skyter altfor mye over eller rett i muren. Kanskje de bare skal bytte slik som de gjorde igår. Det fungerte jo  :D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 06. Jan. 2012, 07:30 »
Vil også gi Santon en 10er på børsen. Enriquewho?

Skal ein vera skikkeleg pirkete so fulgte ikkje Santon med når Berbatov fekk heada og den gjekk i stolperota og ut. Ellers var han steike god, men det var resten av laget og.

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #403 på: 06. Jan. 2012, 08:17 »
Menneh....nå er det jo kamp i mårra.
Skal ikke en eller annen opprette en ny tråd for Cup-kampen?

Gleder meg til å se Ben Arfa igjen f.eks.

PS: jeg likte denne godt og lo litt mens jeg slå meg selv på låret faktisk. Det pleier jeg ikke å gjøre så altfor ofte.
Madame Tussauds?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 06. Jan. 2012, 08:52 »

100% enig i dette. Surrealistisk.

:coloccini: