20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00  (Lest 61849 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjartek

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #345 på: 05. Jan. 2012, 07:46 »
I går spilt vi superbra fotball. R.Taylor og Simpson samarbeider veldig bra på høyre siden. Den siden vår har ikke vært så god på lenge. På venstre siden var Santon veldig god. Han leser spillet veldig bra og bryter noen veldig viktige baller. Hadde likt å se han prøvd i en Bale rolle som ving på venstre siden.

Hvis det er noen av spillerne våre jeg ikke var fornøyd med etter kampen så må det være Jonas. (Foruten innbytterne våre). Han får det ikke til offansivt for tiden og med så gode hodespillere som Ba og Shola på topp bør vi rundt på kantene å legge inn. Det hadde vært spennende å flyttet Jonas inn sentralt og brukt Santon lengre opp i banen når Tiote er vekke i Afrika mesterskapet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 05. Jan. 2012, 08:35 »
HELVETE!!!!! Siden stormen har internett kommet og gått hos oss. Og i går kveld forsvant det igjen!!!! Nå er jeg på jobb, og skal kose meg med høydepunktene i alle fall. Er sur og glad på en og samme tid  :sint:   Skal se opptaket av sendingen i kveld. Noen som vet om det er kun kampen som vises, eller er det opptak fra hele sendingen i går med studio og det hele?

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=25060

:drool:
« Siste redigering: 05. Jan. 2012, 08:49 av Thomas »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 05. Jan. 2012, 08:50 »
Krul med assist! :D

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #349 på: 05. Jan. 2012, 08:51 »
Såh... det var ikke en drøm... muahahaha...!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 05. Jan. 2012, 09:01 »
HELVETE!!!!! Siden stormen har internett kommet og gått hos oss. Og i går kveld forsvant det igjen!!!! Nå er jeg på jobb, og skal kose meg med høydepunktene i alle fall. Er sur og glad på en og samme tid  :sint:   Skal se opptaket av sendingen i kveld. Noen som vet om det er kun kampen som vises, eller er det opptak fra hele sendingen i går med studio og det hele?

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=25060

:drool:

Off! Stakkar. Jaja, du har noko å gleda deg til ikveld då. Legg merke til høgresida vår og det nye radarparet i Simpson-Raylor ;) Me kan vertfall begrava stridsøksa når det det gjeld dei 2 etter ein slik kamp. Sjølv om eg gir Simpson ein karakter betre grunna av at Raylor hadde 2-3 hårreisande feilpasningar :)
Eg trur det er heile sendinga, men er ikkje sikker.

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #351 på: 05. Jan. 2012, 09:19 »
Syyyyyyyykt bra!  :coloccini:

Laget vi stilte med igår, kanskje minus Shola, uten å utdype det mer da vi alle her inne vet hva vi får (og ikke får) av denne mannen, men ja, laget fungerte bra!

Santon kommer til å bli en favoritt, Cabaye og Thiote er det allerede, Colo og Willie er store, det finnes ikke ord for å beskrive BA  :drool:

Obertan bør ikke få noe annet enn 10-15 min i slutten av kamper, da kan han bruke styrken sin som er fart; for å miste ballen eller avlevere helt håpløst, Guti og Obi bør trene kun på dette fremover, er kun Raylor og Simpson som får til å slå inn ballen.

Håper Pardew finner en plass til Ben Arfa snart, og tror det skjer iløpet av noen få kamper fremover nå, han kan virkelig skape problemer og delvis fylle tomrommet etter Ba frem til februar; for så å fortsette med HBA og Ba som makkere etter hvert.

Godt å være Newcastle fan idag; sitter her på jobb med drakta på, og 7-8 Manu supportere rundt meg, mye forskjellige reaksjoner idag ja!!  ;D

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #352 på: 05. Jan. 2012, 09:53 »
Skal se opptaket av sendingen i kveld. Noen som vet om det er kun kampen som vises, eller er det opptak fra hele sendingen i går med studio og det hele?

Hvis du skal se opptak fra TV2 HD1 fra i natt for eksempel (kl 02-04), får du IKKE sett sendinga i sin helhet med studio og reaksjoner etter kampen. Vet ikke hvordan det fungerer på nettet (TV2 Sumo).

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #353 på: 05. Jan. 2012, 09:57 »
Skal se opptaket av sendingen i kveld. Noen som vet om det er kun kampen som vises, eller er det opptak fra hele sendingen i går med studio og det hele?

Hvis du skal se opptak fra TV2 HD1 fra i natt for eksempel (kl 02-04), får du IKKE sett sendinga i sin helhet med studio og reaksjoner etter kampen. Vet ikke hvordan det fungerer på nettet (TV2 Sumo).

Altibox har opptak på 150min fra før, under og etter kampen liggende ute i 1 uke hvis du abonnerer på PL pakken fra dem.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #354 på: 05. Jan. 2012, 10:02 »
Ok, men hvis man er GET-abonnent, får man dessverre ikke sett det. Altibox virker jo vanvittig bra!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #355 på: 05. Jan. 2012, 10:05 »
Sto vell mere i sofaen enn jeg satt og ropte så bikkja og foreldrene ble skremt på slutten i går. For en kamp vi leverete i vår. Hadde ikke trodd dette her. Man Utd såg ut som de var smågutter utpå der i går. Årsbeste av oss i går

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 05. Jan. 2012, 10:09 »
Jeg skal se kampen gjennom tv2sumo, så forhåptentligvis er det hele sendingen som ligger ute...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 05. Jan. 2012, 10:13 »
Jeg skal se kampen gjennom tv2sumo, så forhåptentligvis er det hele sendingen som ligger ute...

Sitter og ser på den selv. Det er hele sendingen. :)
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 05. Jan. 2012, 10:20 »

Sitter og ser på den selv. Det er hele sendingen. :)

GET IN!!! Helvete så jeg gleder meg! Har ennå ikke sett høydepunktene ennå .Kan ikke ødelegge kampen vet du ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 05. Jan. 2012, 12:35 »
Newcaste  - Scum : 3-0   

:jones:

:lol: