20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00  (Lest 62238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Newcastle - Man Utd 04/01, kl. 21:00
« Svar #300 på: 04. Jan. 2012, 23:33 »
FAEN for en kamp! Arbeidsinnsatsen til gutta var absolutt fantastisk i dag. Selv Simpson og Raylor la ned en kjempeinnsats. Colo, Ba, Tiote og Cabaye var gigantiske utpå der. Krul hadde full kontroll og Willy vant alt på hodet. Simpson var bunnsolid og Ameobi vant i hvert fall en viktig duell. En kjempekamp av nesten samtlige, kanskje med unntak av Jonas (men han får pluss for innsatsen sin).

For øvrig sykt at det er 20 sider i kamptråden her, og bare 17 på United.no som har 40 000 medlemmer :o
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #301 på: 04. Jan. 2012, 23:33 »
fy faen for en artig kamp.. grattis til alle detta var sykt gøy

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 04. Jan. 2012, 23:33 »
Helt utrolig og helt fantastisk. Jeg fikk ikke med meg Howay 5-Oh før lenge etterpå, så dette er nok det største jeg har opplevd mot Man Utd.

Til dere som kritiserer Shola vil jeg si at han var svært, svært, svært viktig i dag, variabel, men veldig god når det gjaldt. Ekstremt viktig stuss i forkant av 1-0. Var også rolig i spillet sitt. Vant mange dueller på topp, holdt på ballen når han måtte. Veldig viktig bidragsyter til at vi hadde så god kontroll på kampen.

Og i forhold til at Obertan kom inn i stedet for Ben Arfa, så vil jeg påstå at det ikke er noe vits i å sette inn Ben Arfa på overtid, på stillingen 2-0. Hva er vitsen med at Ben Arfa skal få 2 minutter på banen? Hva skal han gjøre på de to minuttene? Da er det like greit å sette innpå en spiller med ekstrem fart, som eventuelt kan kontre inn 3-0. Nå sørget jo Jones for å gjøre den jobben alene da, hvilket er like greit.

Skulle Ben Arfa gjort noe i denne kampen, burde han ha startet til fordel for Ameobi, men sett i ettertid er jeg like glad for at så ikke skjedde. Ben Arfa kan heller holde lekestue med QPR og Bl'burn, når Ba ikke er med. Jeg blir oppriktig forbanna dersom Benny ikke starter de to neste kampene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 04. Jan. 2012, 23:33 »
Krul 9 - Solid når det trengst

Simpson 9 - Reddar nok ein gong på streken og det på eit ekstremt kritisk tidspunkt. God defansivt som vanleg, men ein av dei beste kampane han har hatt framøve. Overlapp på overlapp med Raylor og godt innlegg til Ba på 0-0. Nytt radarpar på høgrekant? Knott og Tott.
Willie 10 - Dominerte. Colo ryddar opp eit par gonger viss han treng det. Taklar både Rooney-Berba og Hern-Wellbeck
Colo 10 - Fantastisk kamp. Beste stopparen me har hatt nokonsinne? Eg vil sei da, når han spelar slik som idag.
Santon 9 - Veldig god med ballen. Kjekt å sjå. Sikker. Søve på sjansen til Berba på 0-0 og ryggar litt mykje eit par gonger. Får ekstremt god hjelp av Jonas. Gjer og at Santon føler seg tryggare.
Raylor 8 - Får trekk for mange feilpasningar og rufsete frispark. Bryte spelet fleire gonger og vinne viktige duellar. Linkar fint med Simpson. -- >Knoll og Tott
Tiote 10 - Eige midtbana. Tilbake i toppform. Spelar sin beste kamp til no i sesongen. Kan me greia oss utan han?
Cabaye 10 - Er ein god playmaker samtidig som han spring mest av alle. Fantastisk mål.
Jonas 10 (defansivt 9 offansivt 1 ;) ) (stakkars, med tanke på han sliter med det offansive for tida)

Ameobi 9 - Gjer jobben sin, fin assist. Held på ballen i fin Shola-stil.
Ba 10 - Nye nr 9. Takk. :wub:

Best 7
Perch 7
Obertan 7

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #304 på: 04. Jan. 2012, 23:34 »
Vi må ikke glemme SANTON !!! SOLID og bankers framover.

Igjen, hvorfor spiller ikke BEN ARFA ?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 04. Jan. 2012, 23:35 »
Forresten deilig å se Jonas tilbake i form. Elendig offensivt, magisk defensivt. Santon, som kommer til å være en flopp i følge eksperter, ser også veldig, veldig bra ut. Gleder meg til han blir 100% skadefri og får spilt seg inn i PL. Han ser så absolutt bra ut.

Cabaye + Tiote, Colo og Ba er verdensklasse, og ville forsterket sånn ca. alle lag i PL. Regner med at minst en av de forsvinner i januar, mest sannsynelig flere av de.

Og Demba Ba, da. Free transfer, a gitt. Hoihoi! Må være lov å være litt høy på pære etter en sånn seier. Det er ikke akkurat få år man vi har ventet på dette. :D
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 04. Jan. 2012, 23:36 »
Jonas er fortsatt langt fra topp fremover - men FYFAEN så RÅ han er bakover. Det er en helt sjuk innsats han legger ned. Ære være - han var viktig mot den i utgangspunktet råe høyresiden ManU spilte med i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #307 på: 04. Jan. 2012, 23:37 »
YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES!!!!!!! For et monster Tiote er  :wub:

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 04. Jan. 2012, 23:39 »
Vi må ikke glemme SANTON !!! SOLID og bankers framover.

Igjen, hvorfor spiller ikke BEN ARFA ?

Fordi han ikkje er god nok når han får sjansen, og passer ikke inn i det systemet som passer laget best. Ganske åpenbart, og håper vi kan skrinlegge den jævla diskusjonen før fyren viser at han er verdt en plass. 

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #309 på: 04. Jan. 2012, 23:40 »
JEG ER I HIMMELEN!!!!! Jeg har så sykt mange manu fans som skal få svi får dette ;) Og medgangssuporterne er i ferd med å snu ryggen mot manu på manu forum. TAPERE!!!!!! HTL!!!!! :lol:
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #310 på: 04. Jan. 2012, 23:40 »
Huff verdien på Tiote minsket ikke akkurat etter denne kampen. Han må bli ! Mister vi han så er det takk og farvel

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 04. Jan. 2012, 23:41 »
Da har vi vel funnet startelleveren!! Taylor og Simpson jobber bedre sammen enn med noen av kantene og begge spiller sokkene av seg idag. Santon viser hvor god han er og linker bra med Jonas føler jeg. Taylor er jo 10x bedre enn Obertan! Mannen vet åssen han skal spille ving og ser etter innleggmuligheter og overlapper først, ikke ned i bakken for å gjenta en overstegsfinte 384 ganger...

Eneste er vel at HBA skal inn for Shola, men ellers burde det ikke være lov å endre på denne oppstillingen

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 04. Jan. 2012, 23:42 »
Det her var stort!!

Kanskje den beste prestasjonen jeg har sett av et Newcastle lag siden 2003`ish ved Sir Bobby. Vi var virkelig gode og alle spillerne leverte varene, selv om sentrallinja vår står frem aller mest.

Nesten vanskelig å tro at vi klarte det her, og at det attpåtil var så fortjent også!

:clap:
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #313 på: 04. Jan. 2012, 23:48 »
Det her var stort!!

Kanskje den beste prestasjonen jeg har sett av et Newcastle lag siden 2003`ish ved Sir Bobby. Vi var virkelig gode og alle spillerne leverte varene, selv om sentrallinja vår står frem aller mest.

Nesten vanskelig å tro at vi klarte det her, og at det attpåtil var så fortjent også!

Må ikke ta vekk 6-0 mot Aston Villa og 5-1 mot Sunderland.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #314 på: 04. Jan. 2012, 23:49 »
Det her var stort!!

Må ikke ta vekk 6-0 mot Aston Villa og 5-1 mot Sunderland.
Dette var en større prestasjon!!
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll