20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle 30/12, kl. 20.45  (Lest 55014 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle 30/12, kl. 20.45
« Svar #285 på: 30. Des. 2011, 23:43 »
Vi kan selvfølgelig ikke vite hva som hadde skjedd hvisomatsåfremtifall at Ba hadde scoet. Ja, vi var ræva, og ja Liverpool vant fullt, fullt fortjent. Men jeg velger å klamre meg til de positive halmstråene jeg kan finne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 30. Des. 2011, 23:46 »
Da klamrer du deg veldig fast. Jeg har sluppet taket for dette var på grensen til pinlig.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #287 på: 30. Des. 2011, 23:46 »
Hvor er de?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 30. Des. 2011, 23:59 »
Ameobi-4

????? Han mista ballen hver eneste gang han fikk den! Løp rett i en motspiller! Skjønner ikke hvorfor vi setter han innpå så ofte, bidrar ikke med noe!!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #289 på: 31. Des. 2011, 00:11 »
Ameobi-4

????? Han mista ballen hver eneste gang han fikk den! Løp rett i en motspiller! Skjønner ikke hvorfor vi setter han innpå så ofte, bidrar ikke med noe!!

100% enig. Føler at hver gang Sammy kommer inn, så har han liksom ingenting ordentlig å bidra med. Veldig fysisk svak i tillegg til å ha et touch og teknikk jeg ikke akkurat blir blendet av. Er så mye møkkafolk på Facebook nå at jeg ikke gidder å være der. Hater virkelig å tape mot Liverpool

Peter

• Gjest
« Svar #290 på: 31. Des. 2011, 00:14 »
Hadde 6 Pool fans samtidig paa chaten som satt aa masa om det forbanna resultatet. Enig med deg Pleb: er no dritt aa tape mot Pool! :P
« Siste redigering: 31. Des. 2011, 00:19 av Peter »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 31. Des. 2011, 00:16 »
For ikke å snakke om måten vi taper på. Dette her var virkelig tungt å svelge.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #292 på: 31. Des. 2011, 00:28 »
måten vi tapte på er mye verre enn selve resultatet. 100%enig

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #293 på: 31. Des. 2011, 00:30 »
Syntes alt manglet idag. Lagoppstillingen fra start føltes forferdelig lite gjennomtenkt. Vi eier jo ikke vinger og kan liksågodt skifte til 433 formasjon. Føler vi har blottlagt at vi mangler veldig mye for et lag som ønsker å kjempe om europaplass. I tillegg føler jeg at vi har blottlagt en manager som mangler det lille ekstra som skal til for å vinne de store kampene med et lag jeg føler burde inneha nok potensiale.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 31. Des. 2011, 00:31 »
måten vi tapte på er mye verre enn selve resultatet. 100%enig
Ja resultatet skremmer ikke så mye, men at samtlige spillere er så svake idag. Spillet er triste saker og enhver spiller som er borti ballen ser jo ut som..ja jeg vet ikke helt. Så mye kluss, fomling og mangel på ball kontroll.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #295 på: 31. Des. 2011, 01:50 »
Hvis noen hadde bestemt seg for å pryle Simpson i all offentlighet, gjerne på TV, hadde jeg benka meg med en gang og funnet frem popcorn. For en jallaspiller vi har på høyreback. Ingen Saylor som kan dekke for han nå, nei. Hvorfor har han tilbudet om å få ny kontrakt? Det rare er jo at han ikke signerer. Laughing the rim of my anus off.  :lol:

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 31. Des. 2011, 01:51 »
Ameobi-4

100% enig. Føler at hver gang Sammy kommer inn, så har han liksom ingenting ordentlig å bidra med. Veldig fysisk svak i tillegg til å ha et touch og teknikk jeg ikke akkurat blir blendet av. Er så mye møkkafolk på Facebook nå at jeg ikke gidder å være der. Hater virkelig å tape mot Liverpool

Sammy gjorde noe idag som få andre gjorde. Han tok ballen i beina og satt.fart i håp om å utrette noe. Vi tapte enkelt å greit for at alle slo støtte pasninger til tiote og colo. Hver gang de fikk press i ryggen gikk ballen tilbake. Aldri ut på siden eller orientere om det var mulig å vende.

Spillerne så rett og slett livredde ut...

Jeg nekter å tro at det var pardews taktikk.

Når det gjelder hånd taktikk og klagene rundt vucic så er jeg ikke enig. Ja, Ba tapte de fleste første ballene, men tiote vant de fleste andre ballene. Vi startet med ballen i beina mellom spissene deres og midtbanen gang på gang, men feiget ut. Hadde vi hatt guts så hadde vi vunnet denne kampen.

Obertan er helt tappet for selvtillit. Han gjemmer seg ute på banen nå. Feiler på alt han prøver på. Synes skikkelig synd i fyren, hadde han hatt selvtillit så har han blitt en stjerne for oss... Den er ikke der og det funker ikke å starte med han. Kanskje noen goee innhopp hadde gjort siden?
Han kom, ble mett og dett var dett....

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #297 på: 31. Des. 2011, 02:15 »
Hvis ikke dette er prov på feilslått taktikk; hva må til?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 31. Des. 2011, 02:40 »
Må bare beundre Steven Gerrard. Lojal til 1000, gir alltid maks og herregud for en fotballspiller han er! Etter at Gerrard kom innpå var det jo aldri tvil om hvor poengene kom til å ende opp. Og det etter et langt skadeavbrekk!

Tar av meg hatten :worthy:

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 31. Des. 2011, 02:48 »
Ameobi-4

Gutten prøver jo ihvertfall! gjør det jeg mener enhver kant bør prøve på: setter fart mot backen og prøver å utfordre. Det er slik sjanser skapes! Han møtte en av verdens beste venstrebacker, men i motsetning til Obertan (som vel ikke utfordret en eneste gang), så viste han null respekt og prøvde. Slik utvikler du deg og jo mer spilletid han får jo flere ganger kommer han til å komme seg forbi backen.

Nytter ikke å klage på en 19-åring som blir kastet ut i en tapt kamp i noen minutter mot en av verdens beste backer som i tilleg har 6-7 år mer rutine. Det blir for dumt.