20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle 30/12, kl. 20.45  (Lest 55146 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle 30/12, kl. 20.45
« Svar #225 på: 30. Des. 2011, 22:52 »
Mer slikt :

Skala 1-6

Krul-4
Raylor-1 (Santon-3)
Colo-5
Williamson-2
Simpson-0
Gutierrez-1
Cabaye-3
Vuckic-1
Tiote-2
Obertan-0
Ba-4

Ben Arfa-2
Ameobi-4

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #226 på: 30. Des. 2011, 22:53 »
Tiote var svak i dag. Han skuffer meg enormt. Selvfølgelig var det flere som var dårligere, men skjønner ikke hvordan folk kan si Tiote gjorde en godkjent kamp.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #227 på: 30. Des. 2011, 22:54 »
Sorry for mine 100 innlegg i denne tråden, men er litt småfull, og JÆVLIG forbanna på den måten vil "spilte" på.
Dette er latterlig dårlig, og langt under vår verdighet. Nå MÅ Obertan snart benkes, INGEN kan være så blinde at man ikke ser at dette er verre en sholadinho på sitt mest håpløse. Dette er tidenes dårligste Newcastle spiller, med så god margin at det ikke kan kalles margin

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #228 på: 30. Des. 2011, 22:54 »
Obertan og Jonas er de mest ræva wingene i PL....slik er det bare.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 30. Des. 2011, 22:54 »
Mer slikt :

Skala 1-6

Krul-4
Raylor-1 (Santon-3)
Colo-5
Williamson-2
Simpson-0
Gutierrez-1
Cabaye-3
Vuckic-1
Tiote-2
Obertan-0
Ba-4

Ben Arfa-2
Ameobi-4

Krul har ikkje veldig imponerande her. Ba vann vel ikkje ein einaste hovudduell. Ameobi fekk ikkje til noko etter at han kom inn. Eg tykkjer alle rett og slett har ein elendig kamp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 30. Des. 2011, 22:56 »
Dette her tykte eg var den dårlegaste kampen me har hatt til no i sesongen. Det var skikkeleg dårleg og tamt øve heile fjøla.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #231 på: 30. Des. 2011, 22:56 »
Danny Simpson hadde vel ikke bare en tabbe. var vel han også som foråsaket innkastet før 3-1 ved å surre som faen også spille ballen utover sidelinjen.
Tiote satte ham i en rimelig vanskelig situasjon hvis jeg ikke husker feil

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 30. Des. 2011, 22:56 »
Det begynner å bli så latterlig tydelig hvilken eminent fotballspiller Steven Taylor egentlig er. Før han ble skadet hadde vi sluppet inn færrest i PL, nå slipper vi inn ca. 3 mål i hver kamp. Jeg vet bare om en person i hele verden som ikke annerkjenner Taylors bidrag.

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #233 på: 30. Des. 2011, 22:57 »
Jeg sier det igjen, Obertan må være det verste som finnes i Premier League. Han er udugelig i alt han foretar seg, enkle støttepasninger fremstår for han veldig vanskelig, og en høne har større iq. Han klarer ikke posisjonere seg, og befinner seg hytt og pine som defensiv midtbane når han heller skulle befinnet seg 60 meter lenger frem på banen. Han har en forferdelig nærteknikk og er særdeles klønete med ballen i beina. Den store forskjellen på Liverpool og Newcastle er at Liverpool ikke har en så forferdelig fotballspiller som Obertan med klippekort i laget. Merker jeg bygger opp et sinne bare av å tenke på han, for en jævla drittspiller han er! Dannyboy er knapt noe bedre han også. At han skal ned å stå på strek der, er nok noe Pardew har beordret, i og med at Saylor hadde den jobben før han ble skadet. Men fy faen, er det mulig å være så feig og ikke minst klønete?? VI HAR VERDENS VERSTE HØYRESIDE! Og hva er det Pardew driver med når vi først havner under? Hvorfor kommer ikke Best eller Shola inn? Hvorfor flytter vi ikke opp laget? Vi driver bare possession-play med 0 interesse for å score mål. Feige helvetes Pardew. Ekstremt irritert nå, dette Liverpool laget skal det i utgangspunktet være fullt mulig å hamle opp med.

Simmi

• Gjest
« Svar #234 på: 30. Des. 2011, 22:57 »
Det MÅ han jo gjøre nå!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 30. Des. 2011, 22:58 »
Hent inn Shearer som manager :frenetisk: 8)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 30. Des. 2011, 22:58 »
Tiote var svak i dag. Han skuffer meg enormt. Selvfølgelig var det flere som var dårligere, men skjønner ikke hvordan folk kan si Tiote gjorde en godkjent kamp.

Når vart Tiote ein playmaker og den som skal strø pasningar? Grøss og gru so mykje farlege situasjonar han skapar. Uansett verte det feil å skulde på ein mann for dette. Alle får stryk av meg.
« Siste redigering: 30. Des. 2011, 23:05 av coxie »

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #237 på: 30. Des. 2011, 22:58 »
Jeg vet bare om en person i hele verden som ikke annerkjenner Taylors bidrag.

Ta og ro ned personangrepene her, da. Begynner å bli rimelig lei.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #238 på: 30. Des. 2011, 22:58 »

Og Simpson har spilt for mye FIFA, latterlig.

Haha, true.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 30. Des. 2011, 22:59 »
Uff. Mye å ta tak i.

Krul - Kan vel ikke lastes for måla.

Simmo - Årsverste. Rygget mye igjen - og lite trygg i alt han foretar seg. Hva faen gjør du på 2. målet.
Willo - Grei store deler av kampen. Stort sett god kontroll på Carroll - men rakner litt etterhvert og lukter på straffe etterhvert.
Colo - Blant våre beste.
Raylor - Beviser vel bare igjen at han ikke er god nok. Fin assist - men du er for dårlig defensivt.

Obertan - Useless. Pisslei deg. Sorry.
Cabaye - Syns også Cabaye fortjener godkjent. Til tross for en noe lavere pasningsprosent enn tidligere, så er han fortsatt smart i mye han foretar seg. Så nær enn fantastisk assist.
Tiote - Svakt. Mange farlige ballmist og feilpasninger.
Jonas - Det lille vi svaker av små farligheter kommer fra denne siden. Raylor hadde vært enda mer butt fucked uten han ved sin side.

Vuckic - Spiller seg opp i løpet av kampen, men kan han lastes for vår håpløse taktikk? Burde jo helt klart ikke spilt fremfor Best/Shola når vi spiller som om vi hadde en targetman på topp.
Ba - Godkjent. Lite å jobbe med, men så nær mål, og målet blir kanskje hans uansett. Jobber som fy.

Santon - Bedre enn Raylor.
Ben Arfa - Usynlig. Vi får ikke involvert han heller, LFC tar totalt over etterhvert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida