20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle 30/12, kl. 20.45  (Lest 55157 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle 30/12, kl. 20.45
« Svar #105 på: 30. Des. 2011, 20:06 »
It's a fucking joke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 30. Des. 2011, 20:07 »
Hvilke signaler sender Pardew til Ben Arfa når han lar en unngutt som knapt har spillt før, spille i Ben Arfas favorittposisjon, 5 dager etter Ben Arfa ble matchvinner mot Bolton? Drøyt.
Samtidig tar han ut Benny mot Chelsea i pausen fordi han spilte dårlig. Menst Raylor spiller fælt mot City men får fullføre kampen. Virkelig ikke gode signal Pardew gir til Benny..

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 30. Des. 2011, 20:08 »
Er nok pga størrelsen. Hodestyrke. Barfa er joker i 60 min. Positiv jeg.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 30. Des. 2011, 20:09 »
Ben Arfa har selv sagt at han er langt unna toppformen og ikke har 90 minutter i beina enda. I dag tipper jeg Vuckic er valgt fra start fordi han er bedre defensivt og at vi får se en tilnærma 4-5-1 i første omgang. Ben Arfa kommer garantert inn i andre.
Oscillons From The Anti-Sun

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 30. Des. 2011, 20:10 »
Er nok pga størrelsen. Hodestyrke. Barfa er joker i 60 min. Positiv jeg.
vi skal ha nok hodestyrke i forsvar nå. Kan ikke bruke den hver gang det blir for feigt. BenArfa skal vere først i den posisjonen vist vi spiller med en spiss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 30. Des. 2011, 20:10 »
Ben Arfa sa nå etter forrige kamp at han var bortimot 100%, han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Peter

• Gjest
« Svar #111 på: 30. Des. 2011, 20:10 »
Hvilke signaler sender Pardew til Ben Arfa når han lar en unngutt som knapt har spillt før, spille i Ben Arfas favorittposisjon, 5 dager etter Ben Arfa ble matchvinner mot Bolton? Drøyt.
Samtidig tar han ut Benny mot Chelsea i pausen fordi han spilte dårlig. Menst Raylor spiller fælt mot City men får fullføre kampen. Virkelig ikke gode signal Pardew gir til Benny..

Vel, jeg kan skjønne at Raylor ikke ble bytta ut mot City. Ok, han spillte en dårlig kamp, men vi møtte et av verdens beste lag, hadde enda ikke tapt denne sesongen og slapp omtrent ikke inn mål. Om Raylor hadde gjort tabber som disse over tid kunne han blitt bytta ut, men bra at han ikke ble det i dette tilfellet. Om Krul hadde gjort to store tabber som førte til mål en omgang, hadde vi selfølgelig ikke bytta han ut i pausen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 30. Des. 2011, 20:11 »
Jeg syns forøvrig ikke i seg selv det er galt at Vuckic starter - han har jeg minst like stor tro på som eksempelvis vår ekstremt eminente høyreving. Men jeg kunne også gjerne sett Ben Arfa spille istedet for Obertan. Men Pardew blånekter jo for at Ben Arfa kan spille ving.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 30. Des. 2011, 20:13 »

Vel, jeg kan skjønne at Raylor ikke ble bytta ut mot City. Ok, han spillte en dårlig kamp, men vi møtte et av verdens beste lag, hadde enda ikke tapt denne sesongen og slapp omtrent ikke inn mål. Om Raylor hadde gjort tabber som disse over tid kunne han blitt bytta ut, men bra at han ikke ble det i dette tilfellet. Om Krul hadde gjort to store tabber som førte til mål en omgang, hadde vi selfølgelig ikke bytta han ut i pausen.
Var ikke for å hetse Raylor jeg skreiv det. Var for å få fram et poeng.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 30. Des. 2011, 20:13 »
TV2 nevner også at det defensive er grunnen til at Vuckic starter.
Nei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 30. Des. 2011, 20:14 »
Latterlig! Ben Arfa fortjente å starte idag. Newcastle ble til et helt annet lag da han kom innpå mot Bolton

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 30. Des. 2011, 20:23 »
Ben Arfa er en ypperlig mann å sette inn. Bra at vi får i gang Vuckic også, han er en bra mann å ha når Ba stikker.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #117 på: 30. Des. 2011, 20:31 »
Spør du meg er det helt ok a Vuckic starter. Bortsett fra scoringen gjorde Ben Arfa en del feil mot Bolton, og han har litt igjen til toppformen. Å få han inn etter 65 min derimot kan vise seg å være veldig bra, da de andre begynner å bli slitne og han kan få litt mer rom. 5er på midten kan bli lurt tror jeg.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 30. Des. 2011, 20:39 »
Hadde håpet på Benny fra start idag, men sånn ble det selvfølgelig ikke.. Hvertfall bedre med Vuckic enn Best! Førstnevnte har jo et enormt skuddbein!
Barfa får vel komme inn etter 60min, score og vise at han fortjener en plass i startelleveren!

Ville også sett Santon på v.back istedenfor Raylor, mest med tanke på farten! Her er vi avhengig av Guti, ellers kan det bli stygt!

Satser på (3) poeng idag! Lykke til, folkens :D HOWAY!!

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #119 på: 30. Des. 2011, 20:44 »
Gleder meg skikkelig til dette, og har av en eller annen grunn skikkelig trua.  Forøvrig herlig å se hvor god tone det er mellom alle våre spillere og Enrique og Carroll. 
Genius by birth. Slacker by choice.