20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle 30/12, kl. 20.45  (Lest 55219 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle 30/12, kl. 20.45
« på: 26. Des. 2011, 22:22 »
Idag fikk Newcastle en etterlengtet seier og tok dermed innpå blant annet fredagens motstander Liverpool.
Liverpool tøyset nok en gang bort 2poeng, og spilte bare 1-1 uavgjort mot svake Blackburn, selv om det ikke var sjansene det sto på.

Satser på:
                 - Krul -
Simmy - Willy - Colo - Raylor
Obertan - Tiote - Cabaye - Guti
                - Ben Arfa -
                     - Ba -

Hvis ikke Ben Arfa starter begynner jeg å lure. Best må spille seg inn via innbytterbenken!
Hvilken kamp blir den mest spennende? Fotballkampen eller den på tribunen? 

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle 30/12, kl. 20.45
« Svar #1 på: 26. Des. 2011, 22:26 »
Ja, Best kan starte på benken her. Skertel kommer til å vinne de fleste hodeduellene mot han og da har han ikke mange strenger å spille på.

Blir også spennende og se om Obertan klarer å lage trøbbel mot Enrique og om Carroll får seg noen minutter på banen til å rote litt rundt ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26. Des. 2011, 22:33 »
Det stinker Carroll-gåll(er) lang vei her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 26. Des. 2011, 22:43 »
Ingen lag jeg hater mer enn Liverpool så 3 poeng hadde vært fantastisk, men jeg kan ikke si at jeg har troen.

Typisk at det løsner for Carroll nå. Han var uhyre nære mål idag mot Blackburn.
Tror jeg skal kjøpe han på fantasy laget mitt for å dempe den eventuelle smerten han kan påføre meg :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 27. Des. 2011, 00:48 »
Typisk Liverpool å starte med Carroll i en kamp som denne. Enig med magpie sin oppstilling, med evt. Santon inn for Raylor om han er klar igjen. Men hadde ikke gjort meg noe om Raylor startet heller.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 27. Des. 2011, 00:51 »
Enrique vs Obertan :'( Må finne en annen vei til målet enn fra høyrekanten tror jeg...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 27. Des. 2011, 00:59 »
Tror AP liker å begynne kampene litt mer direkte med Ba og Best på topp, og å ha en joker på benken o HBA. Dei kampene han hat starta i år har ikkje vert særlig oppløftande.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 27. Des. 2011, 01:16 »
Det stinker Carroll-gåll(er) lang vei her.

Colo og Williamson hindrar det.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #8 på: 27. Des. 2011, 08:51 »
Her setter jeg 500 kr på LFC seier, og jeg kjøper Carroll til fantasylaget mitt. Her scorer han nok dessverre hattrick (vil være helt typisk!).

Jeg lurer også på hvor lenge Pardew kan overse Ben Arfa i startoppstillingen. Men regner vel med vi ikke ser han i startoppstillingen før Ba er reist på Afrikamesterskapet. Faktisk ikke sikker på at vi får se han da heller.

Herlig at vi er tilbake på vinnersporet. Ba er ett råskinn og jeg håper de blir slått ut av afrikamesterskapet så fort som bare f...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 27. Des. 2011, 14:32 »
So lenge mi spelar slik me har gjort dei første 11 og no mot Bolton og Swansea so ser ikkje noko grunn til at Carroll skal putta 3. Det eg frytar meira er det dei raske spelarane og at viss me dett ned att til nivået som mot WBA so kjem Bellamy til å herja.

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #10 på: 27. Des. 2011, 16:17 »
Hvis ikkje Ben Arfa starte her må nåken skinnbanka AP

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 27. Des. 2011, 16:48 »
En av årets viktigste kamper! Få lag jeg har mindre til overs for enn Liverpool, og få ting ville gledet meg mer enn at vi havnet over dem på tabellen. Tviler på at Ben Arfa får spille fra start, men håper vi kjører Shola og Ba på topp. Best har virkelig ikke bevist mye de siste kampen. Ben Arfa i steden for Obertan hadde vært det beste, da jeg tviler på at Obertan vil få til noe som helst mot Jose. Tiote og Cabaye i toppform blir avgjørende dersom vi skal klare poeng. Men er som andre her sier, stinker Carrollshow lang vei.

Formannj

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #12 på: 27. Des. 2011, 17:14 »
Til dere som fortsatt ikke har sumo, her kommer en julegave :)

Send mail til marius@hemne.as , så legger jeg inn en gratis 2mnd kode til deg.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 27. Des. 2011, 18:41 »
Jævla dritt at Suarez kan spille mot oss! Deilig å ha Willy tilbake til denne hvis Carroll starter :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 27. Des. 2011, 18:59 »
Nå trenger Best en kamp på benken. Har vært fryktelig svak etter at han kom tilbake og bidrar med null og niks om dagen. Bremser opp angrepene våre og med han på banen ender vi som regel opp med å slå mye langt i steden for å bruke Cabaye i midtbaneleddet.

Krul

Simpson - Williamson - Coloccini - Santon

Obertan   -   Cabaye   -   Tiote    -   Jonas

Ben Arfa

Ba

Frykter dessverre at Shola starter på topp med Ba og at Ben Arfa nok en gang starter på benken. Gleder meg heller ikke til Enrique vs Obertan.