20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Brom 21/12 20.45  (Lest 63457 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #420 på: 23. Des. 2011, 01:02 »
williamson må inn mot bolton.... klarer ikke tenke på lange baller mot davies i duell mot perch...
det blir for enkelt.. vi trenger williamson sin luftstyrke denne kampen.. var vel elmander han slet med
ifjor. var forresten på kampen igår,var meget stor missnøye fra tribunen mot obertan og best noe jeg forstår
da ingen av de virker å ha noe som helst fotballforståelse. Best starter aldri på løp før en duell, og når Ba vinner
duellen og legger den perfekt ned der best skal være så begynner han å løpe men er alltid for sein. obertan er
bare fryktelig å se på,minner mye om bentley på brann. har han tre mann mot seg så setter han fart rett inn i de. og har han rom å sett fart i så stopper han. noen som vet hvor lenge marven er ute? han savnes enormt... barton hadde nok hatt 7-8 assist hadde han vert høyre ving på nufc i år. Ba skårer jo nesten hver gang han får ballen,nesten uvirkelig å se at vi har fått en slik spiss.... lukter LFC i januar visst suarez får 8kamper....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #421 på: 23. Des. 2011, 05:55 »
williamson må inn mot bolton....

Spørs hvor god han er nå etter lang tids skadefravær. Han var særdeles begrenset fra før og sliter på dårlige dager med alt fra enkle pasninger og mottak til markeringsglipper og andre konsentrasjonsproblemer. Er vel ikke en spiller i NUFC som bruker armene mer i duellene enn Williamson. NUFC har vært heldige mer enn èn gang i situasjoner innenfor egen 16 meter der Williamson bruker armene litt for aktivt og litt for synlig.
Når det er sagt bør han uansett være en bedre spiller enn Perch, men om han er god nok til at savnet av S. Taylor blir borte tviler jeg sterkt på.
Trenger forsvarspillere inn nå i januar, og aller helst så tidlig som mulig. (møter ManU hjemme 4. januar. Da bør det ha skjedd noe på transferfronten).

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 23. Des. 2011, 07:35 »
Når Williamson er på sitt beste so er han vår nest beste stoppar som er tilgjengeleg per dags dato. No er jo han sikkert eit stykke frå toppform, men eg ser ikkje heilt at det kan verte so mykje verre? For all del, Perch gjer ein del bra men me lekke so ei sil for det.

Mot Bolton treng me luftstyrke og då er Williamson den beste me har. Knight og Cahill er farlege på dødball. Og der slite mi ekstremt for tida. Både offansivt og defansivt!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #423 på: 23. Des. 2011, 10:09 »
Sitat
For all del, Perch gjer ein del bra men me lekke so ei sil for det.

Den der må du utdype litt mer Igrinde. Perch er alt for dårlig til å spille fotball på dette nivået. Han hadde to gode taklinger i forrige kamp, men ellers er det begredelig å se ham spille.
En ting er sikkert - det er kun i Newcastle en spiller som Perch hadde fått spilletid.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 23. Des. 2011, 10:13 »
Er vel det han også sier - at vi lekker som en sil med Perch på banen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 23. Des. 2011, 10:14 »
Trenger vel ikke utdype den? Perch var bedre enn Colo i denne kampen, men er på generelt basis altfor svak for en plass i 11'ren.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 23. Des. 2011, 10:24 »
Sitat
For all del, Perch gjer ein del bra men me lekke so ei sil for det.

Den der må du utdype litt mer Igrinde. Perch er alt for dårlig til å spille fotball på dette nivået. Han hadde to gode taklinger i forrige kamp, men ellers er det begredelig å se ham spille.
En ting er sikkert - det er kun i Newcastle en spiller som Perch hadde fått spilletid.

Det er som dei to andre seier her. Ta for eksempel sist kamp der han faktisk er like god eller hakket betre enn Colo. No er det grunna at Colo hadde ein elendig dag på jobben. Perch hadde eit par skikkeleg god taklingar no mot WBA og mot Swansea holdt me nullen. Likevel er det Perch som er oftast innblanda i måla me får i mot. Det eg meinar er at han greier seg til tider bra, men han helde rett og slett ikkje nivået i PL og då verte me straffa gong på gong. Det renne jo inn med han bak. Han gjer nok sitt beste, det er rett og slett ikkje godt nok.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #427 på: 23. Des. 2011, 11:56 »
Perch var bra i forrige siden vi ikke fikk noe imot oss. Snart kommer alle til å hate han igjen, når han igjen driter seg ut og viser hvorfor han ikke fortjener startplass! Ut med Perch og Best, inn med Willo og Ben Arfa så hadde jeg vært helt enig i laguttaket!

Og denne ble jeg slaktet for før kamp.. Ikke for å godte meg over det, men..

Simmi

• Gjest
« Svar #428 på: 23. Des. 2011, 12:08 »
Det er vel ikke så veldig rart...? Perch spilte en god kamp mot Swansea, og selv om han var dårlig mot West Brom så dreit han seg ikke ut på noen som helst måte. Jeg synes faktisk han var helt ok jeg, han fikk jo ingenting hjelp av Colo og da blir ting vanskelig for en særdeles dårlig høyreback som skal spille midtforsvar. Vil heller si at det var Colo som spilte langt under pari, ikke Perch.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #429 på: 23. Des. 2011, 12:12 »
Jeg prøver bare å gi et lite stikk til de som før kamp var positive til han, og plutselig nå synes han er for dårlig igjen.. Jeg personlig har alltid synes han er for dårlig, og at han er grunnen til den ustabile fireren baki der de siste kampene. Kanskje med unntakk av Swansea kampen hvor vi presset nesten hele kampen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 23. Des. 2011, 12:14 »
Vet du hva, Thomashaer? Det er en fordel å lese det som blir skrevet før du poster her.

Perch er en drittspiller, men når han faktisk gjør den veldig bra kamp så skal da han på lik linje med alle andre spillere få kred for det. Og du kan vri og vrenge på alt så mye du vil, men Pech var god mot Swansea, og når han gjør en så bra kamp som han gjorde så fortjener han faen meg og få sjansen i en kamp til. Herre, det finnes grenser.
Nei.

Simmi

• Gjest
« Svar #431 på: 23. Des. 2011, 12:16 »
+1

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #432 på: 23. Des. 2011, 12:20 »
Hva gjorde han så bra i den kampen? Å måke ballen opp mot spissene? Husker ikke han hadde en takling i den kampen engang. Vant en eller to dueller, men thats it. Ikke en dårlig kamp kanskje, men at han var så veldig god i den skjønner jeg ikke.

Beklager for eventuelle skrivefeil, er på ipoden..

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #433 på: 23. Des. 2011, 12:24 »
Kan noken starte Bolton-Newcaslte-tråd??

Simmi

• Gjest
« Svar #434 på: 23. Des. 2011, 12:27 »

Har noen av oss sagt at vi syntes han var veldig god?  :ler

Jeg sa at han var helt ok, og det står jeg fortsatt ved. Det var først og fremst Colo som skuffet meg veldig den kampen.