20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Brom 21/12 20.45  (Lest 63633 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #390 på: 21. Des. 2011, 23:52 »
Jeg må bare spørre, var Ameobi borti ballen?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 21. Des. 2011, 23:52 »
Fikk nesten vann i munnen av den tanken der.
Nei.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 21. Des. 2011, 23:56 »
Orker ikkje å greie ut langt om kampen. Vi mangler kvalitet i dag framover, og det blei for masse gamping og lange baller. Vuckic gjorde det i for seg bra, men han er ikkje den samme typen som Cabaye, som vi hadde trengt i dag. Jonas er totalt ute av form, og det merkast. Verken han eller Obertan kommer seg forbi backen og til innlegg, og eg føler nesten at det er der foten trykker mest. Mot Bolton MÅ Best ut, og inn med HBA bak Ba. Håper også Santon si kneskade ikke er alvorlig, da hans offensive bidrag kompenserer litt for Jonas sin sviktende form. Tiote var som før mot svakere motstand søppel. Fungerer lett og slett elendig når han må høgere i banen, og får dårligare tid.

Ellers er Ba ekstremt, og WBA scorer på det dei klarer å skape på fine kontringer. Må snu snart ditta!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 22. Des. 2011, 00:00 »
Linken mellom midtbanen og spissene er fraværende. Tror det bedrer seg litt med Cabaye i neste kamp.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 22. Des. 2011, 00:15 »
101greatgoals er nede.. Noen som vet om en annen side jeg kan se målene?
Same old Shearer, always scoring!

Peter

• Gjest
« Svar #395 på: 22. Des. 2011, 00:16 »
Noen som vet hvor man kan se høydepunkter fra kampen? Streamen sugde balle, så gikk glipp av de 3 siste målene...
101greatgoals er nede btw

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 22. Des. 2011, 00:19 »
tv2sporten ??

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #397 på: 22. Des. 2011, 00:32 »
No har eg ikkje orka å lese igjennom heile tråden, så kan vera eg repeterer. Coloccini var den største skuffelsen for meg idag. For Best, Obertan og Jonas låg ein svak kamp i kortene. Når me speler med høgt press som idag, vert det enkelt for raske spelarar å rykke ifrå ein treig Coloccini. Men, på tross av det var Vuckic og Ba veldig bra idag! Det forsvaret som var potte tett før iår, lekk no som ein sil...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 22. Des. 2011, 00:33 »
Same old Shearer, always scoring!

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #399 på: 22. Des. 2011, 01:20 »
Kan godt være den svake opptredenen til Colo, men syntes Perch virket greit pigg jeg! :)
Jonas spilte som sagt veldig svakt. Han og Best spilte noen minutter for mye.

Mener 433 hadde vært en interessant formasjon, som alene er den hvor vi får brukt Barfa, Vuckic, Cabaye og Tiote. Hvem vil dere, etter dagens kamp, helst benke?
Ikke Vuckic hvertfall! :P

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 22. Des. 2011, 01:25 »
Var jo perch som slapp markeringen på McAuley på 2-1 målet og burde også vært tettere på Scharner på det tredje... Forsvaret taper kampen idag så ingen av de får godkjent av meg.

Ble jævla irritert over hvor naivt de spilte. Virket ikke forberedt hverken på farten til Long eller fintene til Odemwingie. WBA så ut som de kunne score hver gang de to var på ballen, ikke bra nok.

Ellers herlig å se Vuckic idag. Det han presterte idag er enormt bra for å være han første start, han kan bli meget god!

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #401 på: 22. Des. 2011, 01:58 »
Nok et skremmende resultat og vi er definitivt i gjørma på formtabellen. Jeg ser ingen grunn til å ta med seg noe positivt bortsett fra at Vukic viste sitt potensiale og at Ba er outstanding. Taktiske svakheter fra Pardew bidro til at West Brom fikk en grei dag på jobb. Det er håpløst å dømme Pardew til helvete og ut av klubben, ennå. Men Pardew fortjener så til de grader strykkarakter i hvordan han har møtt de siste utfordringene med skader og suspensjoner.
Vi får nyte denne 7.plassen så lenge og godt som overhodet mulig. Vel vitende om de neste tre rundene mot Bolton, Liverpool og ManUtd vil medføre at vi blir passert. Hadde noen spurt meg før sesongen hadde jeg vært svært fornøyd med å feire jul på 7.plass, en mening sikkert flere deler. Men plasseringen blir liksom så lite betydningsfull nå.. :-\

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #402 på: 22. Des. 2011, 08:03 »
Jonas er totalt ute av form, og det merkast. Verken han eller Obertan kommer seg forbi backen og til innlegg, og eg føler nesten at det er der foten trykker mest.
Ellers er Ba ekstremt, og WBA scorer på det dei klarer å skape på fine kontringer. Må snu snart ditta!

+1..

No offence, vet det er plenty med Jonas-fanboys her altså, men han er jo så DØNN treig med ballen?!
Han bidrar bra defensivt osv, men rent personlig ser jeg gjerne en annen ving enn Jonas...han er ok for championship, men i premier league trenger en mere kvalitet fremover på banen, vinger med mere fart er defently å foretrekke..Liker fyren og arbeidsmoralen altså, for all del, men jeg syns ikke han er god nok..det er for sjeldent han glimrer til, og den tregheten hans irriterer meg max...

Det er hvertfall min mening, så får andre mene annet altså, for all del:) ENORMT plagsomt at vi ikke klarer poeng mot Norwich og WBA, hadde vi klart det så hadde vi enda vært bra med "up there"..uansett, sesongen så langt, som andre og sier, en avslutning på 7.plass ved juletider er jeg happy med:) Se på den stallen vi har da..er jo nada backup på nøkkelspillere.....

God jul uansett folkens!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 22. Des. 2011, 08:26 »
Skremmende forsvarsspill i går, men det skal også sies at stort sett alt WBA prøvde på - fikk de 100% uttelling.

Colo var svak, men det er ikke nytt at han hater å spille mot raske spisser. Det er vel det eneste han er skikkelig ræva på. Det hjelper heller ikke på selvtilliten at de feilene han gjør resulterer i mål.

Tiote var like dårlig, MEN DET VAR FORDI HAN BLE BRUKT SOM BALLFORDELER PÅ MIDTEN! Han måtte både ta sin egen rolle, og prøve å skjøte Cabaye sin, da Vuckic, som forøvrig spilte godt, virret litt mye frem og tilbake til tider.

At Jonas har formsvingninger er vel ikke noe nytt, og syns Sammy kan få prøve seg fra start mot Bolton. Eller hva med Vuckic på venstre? Fint driv og gode innlegg!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 22. Des. 2011, 08:36 »
Vi trenger forsterkninger så det jomer etter. Førstelaget vårt er ganske godt, men vi har lite dekning i flere posisjoner. Skader eller suspensasjoner har de siste kampene påvirket kamputfallet stort tror jeg. Vukic var god i går, men for meg virker han akkurat nå som en mere klassisk nr 10 enn en sentral midtbanespiller. Vi klarte ikke å dominere midtbanen, og cabayes flotte vridninger av spillet savnet vi. Og vi er alt for avhengige av Ba. Han stod vel bak det meste denne kampen, og mot Swansea.

Samtidig er det bare litt over en uke til vinduet. Et par gode forsterkninger i forsvar og på topp, og jeg tror vi har gode muligheter til å kjempe om Europa. Heldigvis for oss forstetter lag som antatt skal være våre nærmeste rivaler å snuble: everton tapte hjemme mot bunnlag forrige runde, LFC spilte uavgjort mot Wigan, og McLeish gjør underverker for Villa.