20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Brom 21/12 20.45  (Lest 63402 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #375 på: 21. Des. 2011, 23:29 »
Er jeg den eneste som synes Santon var skikkelig dårlig i dag....direkte skyld i de 2 første scoringene (han burde avlastet Colo på den første, samt trukket ned i midten på andre)....

Tiote var helt på trynet, og burde blitt byttet; sammen med santon, etter første omgang.

Den fotballen vi utviser nå minner meg om nedrykkssesongen; og kun Gud vet hvor vi ville vært uten Ba.

Å tape hjemme mot en nobody-lag som WBA er flaut....Jeg var på SJP på tilsvarende kamp i fjor...3-3 ettr 3 måls ledelse...men vi spilte bedre fotbal da.

Trukket ned i midten? Før eller etter pasningen fra Brunt? Han er da ikke så rask?

Om du ser på repetisjonen av dem goalen, så vil du se at Santon står og ser på ca. 5 meter for langt fremme, mao. McAuliffe får stå alene...

Man ser vel at det er Perch som slipper mannen, som til slutt scorer.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 21. Des. 2011, 23:30 »
Nå er jeg jo alt annet enn enig med deg i at Santon er svakere enn Raylor verken med venstrebenet eller på hodet. Raylor er alt annet enn en veldig god hodespiller. Dersom det var skade gir det mening - ellers ble det bare for dumt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 21. Des. 2011, 23:31 »
Vingene skaper veldig lite om dagen, men det er ikke mange gode utpå der idag heller. Er også skremmende å se hvor fantasiløst det er i angrep.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #378 på: 21. Des. 2011, 23:33 »
Trenger vel ikke å si noe mer enn at dette var en grufull forestilling. Vuckic og Ba leverer. Yehhh. I'm out.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 21. Des. 2011, 23:33 »
Nå er jeg jo alt annet enn enig med deg i at Santon er svakere enn Raylor verken med venstrebenet eller på hodet. Raylor er alt annet enn en veldig god hodespiller. Dersom det var skade gir det mening - ellers ble det bare for dumt.

Ingen tvil om det. Synes også Colo er svakere enn Perch i dag. Sistnevnte gjør jo bestandig alt han kan, som dessverre er så altfor lite. Colo prøvde ikke en gang. Flaut å se på. Hva gjør han egentlig på 2-1? Har han fri rolle på defensiv dødball?  :sint:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 21. Des. 2011, 23:35 »
Colo var grusomt svak i dag - minnet meg om da vi tapte borte mot Bolton forrige sesong. Da spilte vi mot et lag i bedre form og ble desto mer rævkjørt. Lett å skylde alt på Perch i dag - men Colo var langt under pari i dag. Det var også en annen viktig defensiv spiller i form av Tiote. Svak forestilling. Våre to svakeste sammens med Jonas og Best.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #381 på: 21. Des. 2011, 23:35 »
Håper ikke santon er lenge ute nå da...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 21. Des. 2011, 23:38 »
Håper ikke santon er lenge ute nå da...

Er litt skummelt med tanke på at det er kneet. det var jo kneet som holdt han ute en stund i begynnelsen...
Han kom, ble mett og dett var dett....

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 21. Des. 2011, 23:39 »
At Colo, Jonas og Tioté er så borti natta svake er mye vanskeligere for meg å akseptere enn at Perch og Raylor suger balle. Man forventer at disse tre skal gå foran med en herlig innsats og innstilling, og spesielt når så mange andre viktige spillere er ute. Tipper Taylor og Cabaye er særs lite happy med det de så ute der i dag.
« Siste redigering: 21. Des. 2011, 23:45 av torfinn »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 21. Des. 2011, 23:41 »
@Neilfarrington Neil Farrington
A lad with drink on board claims #nufc have conceded 17 goals in 600-odd mins with Perch on pitch this season, and 13 in 1100-odd without.

hehe:) Det er alt for enkelt å se på den statistikken, men den har jo noe sannhet i seg. Men det viser jo litt av de problemene Pardew har med den stallen.

Williamson starter nok neste kamp med teipa ankel og arm i fatle om nødvendig. Pardew kommer til å tvinge han... :nikke:
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 21. Des. 2011, 23:42 »
Der er jeg enig. De er spillere som selvfølgelig har rutinen og skal stå frem for oss.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 21. Des. 2011, 23:45 »
Neste kamp så vil jeg ha 4-3-3

Vuckic var fantastisk mtp at dette var hans første PL kamp fra start. Vuckic luktet mål hele kampen, og en midtbanespiller som kommer fra dypet med nese for mål er nøyaktig det vi trenger. Han sammen med Tiote og Cabaye sentralt, og med Jonas og Ben Arfa på hver sin kant. Tror det kan være en god oppstilling hvor vi får mer balanse i laget, og vi får Ben Arfa i en rolle høyt i banen hvor han ikke vil bli avslørt like mye defensivt. Eneste minuset er kanskje Jonas, som får en rolle som han kanskje ikke trives alt for godt i, men alt i alt så tror jeg det kan være en nice oppstilling!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 21. Des. 2011, 23:47 »
Er jeg den eneste som synes Santon var skikkelig dårlig i dag....direkte skyld i de 2 første scoringene (han burde avlastet Colo på den første, samt trukket ned i midten på andre)....

Tiote var helt på trynet, og burde blitt byttet; sammen med santon, etter første omgang.

Den fotballen vi utviser nå minner meg om nedrykkssesongen; og kun Gud vet hvor vi ville vært uten Ba.

Å tape hjemme mot en nobody-lag som WBA er flaut....Jeg var på SJP på tilsvarende kamp i fjor...3-3 ettr 3 måls ledelse...men vi spilte bedre fotbal da.

Trukket ned i midten? Før eller etter pasningen fra Brunt? Han er da ikke så rask?

Om du ser på repetisjonen av dem goalen, så vil du se at Santon står og ser på ca. 5 meter for langt fremme, mao. McAuliffe får stå alene...

Var jeg som blandet. Men uenig i at han var skyld i første målet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 21. Des. 2011, 23:47 »
Neste kamp så vil jeg ha 4-3-3

Vuckic var fantastisk mtp at dette var hans første PL kamp fra start. Vuckic luktet mål hele kampen, og en midtbanespiller som kommer fra dypet med nese for mål er nøyaktig det vi trenger. Han sammen med Tiote og Cabaye sentralt, og med Jonas og Ben Arfa på hver sin kant. Tror det kan være en god oppstilling hvor vi får mer balanse i laget, og vi får Ben Arfa i en rolle høyt i banen hvor han ikke vil bli avslørt like mye defensivt. Eneste minuset er kanskje Jonas, som får en rolle som han kanskje ikke trives alt for godt i, men alt i alt så tror jeg det kan være en nice oppstilling!

Kunne vært spennende det ja. Og Vuckic er en av få som virkelig fortjener fornyet tillit. Samtidig skal jo selvsagt Cabaye inn igjen, så det ville vært en fin måte å løse det på. Men det kommer neppe til å skje.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 21. Des. 2011, 23:50 »
Tror dessverre Pardew er litt for ensporig og lite uforutsigbar hva slikt gjelder. Han stoler veldig på tradisjonell 4-4-2, eventuelt en Ben Arfa "in the hole". Ellers liker jeg tanken din Kyrre, veldig godt.