20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Brom 21/12 20.45  (Lest 63465 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #345 på: 21. Des. 2011, 23:05 »
Jeg ser det er kritikk av Raylor mot Santon bytte. I etterpåklokskap så synes jeg det var et smart bytte. Santon har kun en fot og det er høyre. han har ingenting på en venstreback å gjøre. hvis vi skal ha han i forsvaret så må han flyttes over til høyresiden kjapt. Han er god offansivt, men hver gang han er i god posisjon offansivt så må han snu og slå støttepassning grunnet mangell på venstrefot. Raylor er også bedre i luftrommet en Santon. Den ekstra styrken ser vi jo tydelig at vi trenger..........

:yaoscared:

Haha. Det var jammen et passende svar til det innlegget. Santon er bedre enn Raylor på alle punktene du nevner, og er det noen som ikke skal spille venstreback så er det Ryan Taylor.
« Siste redigering: 21. Des. 2011, 23:12 av torfinn »

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #346 på: 21. Des. 2011, 23:06 »
Så Santon er skada nå eller ?  :-\

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 21. Des. 2011, 23:08 »
En kompis på jobb tapte nesten 5000 på denne kampen. Jeg garanterte han seier... Blir vel ikke noen julegave fra den kanten.  :angel:

Lyspunkt: Ba, Vuckic og Santon! Håper vi finner plass til både Vuckic og Ben Arfa i bortekampen mot Bolton.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 21. Des. 2011, 23:08 »
Cornerene blir som regel headet unna på første stolpe. De er altfor lave! Cornerne trenger litt høyde for å kommer inn i feltet! Hverken Raylor, Cabaye, eller Vuckic har overbevist på cornerne. Kanskje Ben Arfa eller Santon? Eller Jonas?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 21. Des. 2011, 23:08 »
Ba er fantastisk og Vuckic viser at han er PL-materiale, Santon viser gode takter og Ben Arfa hadde et bra innhopp. Dødsskuffa. hadde forventet langt mere, men sånn kan det gå. Dritt!
Nei.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #350 på: 21. Des. 2011, 23:08 »
Erlend: Ironi funker dårlig skriftlig på slike forum.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 21. Des. 2011, 23:09 »

I begynnelsen av kampen satt jeg å tenkte "Perch har faktisk klart seg bra", men satan hvor feil det går ann å ta!! Williamson neste takk.

Perch mister markering på to mål i dag igjen, han mistet to mot Norwich også. Akkurat da jeg tenker "Perch klarer seg jo ganske bra han" så kommer et innlegg inn og han ser BARE på ball. Nei, Williamson takk.

Slutt å stjel av meg a, hvertfall quote meg  ;)

Se der ja!  ::p Hadde faktisk ikke lest den kommentaren din.
Det betyr bare at vi har samme syn på Perch ;)

Smarte hjerner tenker likt og sånn :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 21. Des. 2011, 23:09 »
Jeg ser det er kritikk av Raylor mot Santon bytte. I etterpåklokskap så synes jeg det var et smart bytte. Santon har kun en fot og det er høyre. han har ingenting på en venstreback å gjøre. hvis vi skal ha han i forsvaret så må han flyttes over til høyresiden kjapt. Han er god offansivt, men hver gang han er i god posisjon offansivt så må han snu og slå støttepassning grunnet mangell på venstrefot. Raylor er også bedre i luftrommet en Santon. Den ekstra styrken ser vi jo tydelig at vi trenger..........

:yaoscared:

Haha. Det var jammen et passende svar til det innlegget. Santon er bedre enn Raylor på alle punktene du nevner, og er det noen som ikke spille venstreback så er det Ryan Taylor.

Spot on torfinn, og Kristoffer sitt svar var en ganske grei oppsummering av min reaksjon. :D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 21. Des. 2011, 23:10 »
I år har vi forøvrig vært ræv på dødballer. Fordelt på denne og Norwichkampen har vi vel over 20 cornere. Ikke en av dem var farlig pga enten dårlige innlegg eller for få gode hodespillere i feltet.

Lagt merke til det du og. Heilt utruleg svakt. Hadde vel 10 mot Swansea og neste like mange idag. Ikkje ein einaste farlegheit har det skapt.

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #354 på: 21. Des. 2011, 23:10 »
Er jeg den eneste som synes Santon var skikkelig dårlig i dag....direkte skyld i de 2 første scoringene (han burde avlastet Colo på den første, samt trukket ned i midten på andre)....

Tiote var helt på trynet, og burde blitt byttet; sammen med santon, etter første omgang.

Den fotballen vi utviser nå minner meg om nedrykkssesongen; og kun Gud vet hvor vi ville vært uten Ba.

Å tape hjemme mot en nobody-lag som WBA er flaut....Jeg var på SJP på tilsvarende kamp i fjor...3-3 ettr 3 måls ledelse...men vi spilte bedre fotbal da.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 21. Des. 2011, 23:12 »
I år har vi forøvrig vært ræv på dødballer. Fordelt på denne og Norwichkampen har vi vel over 20 cornere. Ikke en av dem var farlig pga enten dårlige innlegg eller for få gode hodespillere i feltet.

Enig. Savner en viss en... ;)
Men uansett - det som virkelig irriterer meg er at vi ikke lar Vuckic ta cornere fra høyre med venstrefoten når Raylor kommer inn. Vuckic sine cornere i førsteomgang fra den sida var faktisk bra - og jeg er alltid en fan av innoverskrudde cornere - blir generelt oftere mye farlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 21. Des. 2011, 23:13 »
Santon var ilag med Colo, Tiote, Jonas og Best svake. Best var jo elendig idag. Eit godt eksempel var når Ba fekk lagt inn og Best ikkje ein gong gadd å ta eit løp. Han hadde ikkje litt innsats.

Eg tykkjer prestasjonane våre idag og mot Norwich luktar skikkeleg nedrykk. Altso eg trur ikkje me rykke ned, me akkurat no er me ikkje mykje betre enn Blackburn osv. Borte mot Bolton og Liverpool er 2 strake tap viss me ikkje hevar oss betrakteleg.

Simmi

• Gjest
« Svar #357 på: 21. Des. 2011, 23:13 »
Hehe, hvem foreslår du vi skulle byttet Tiote med?

Og selv om vi spilte ræv i dag, betyr ikke det at vi kommer til å rykke ned. For 6 runder siden var jo alt rosenrødt, og ting snur veldig fort i fotball. De fleste lag får en periode lik denne i løpet av sesongen. :)

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #358 på: 21. Des. 2011, 23:13 »
Tim Krul - 6, ikke sjans på noen av målene, sikker ellers.

Davide Santon - 6, usikker bakover, fremover virker han veldig spennende.
James Perch - 2, har et par gode involveringer, men det blir jo totalt blenda av hans fraværende markeringsspill og hodespill som hører hjemme i norsk 3. divisjon
Fabricio Coloccini - 2, Svakeste kampen siden han start i klubben PUNKTUM
Danny Simpson - 4, Er bra med fremover, men mangler en innleggsfot. Bakover har han grei kontroll.

Gabriel Obertan - 5, Syns han gjør en av sine bedre kamper, men fredeles ikke en god kamp. Må tørre å utfordre mer, ikke stoppe opp og sende et tilbakespill til Danny.
Cheick Tiote - 3, Svak kamp. Mister ofte ball og slår dårlige baller fremover, og hjelper ikke andre medspillere til å være god idag.
Haris Vuckic - 7, et beist som også er en maiestro. Virker svært lovende, eneste er et fotballhode. Er utrolig sterk, skjærer godt igjennom og har et skuddbein ut av en annen verden. Gleder meg til fortsettelsen
Jonas Gutierrez - 2, Dårlig, dårlig, dårlig. Ingen fremdrift, dårlige innlegg og ser ut til ikke å ha noe selvtillit. På tide å ta en kamp på benken?

Leon Best - 2, gjør vel ingenting fornufig. Dårlige valg, dårlig holdning og lite fremdrift. Eneste som trekker opp er at han vinner offensive hodedueller.
Demba Ba - 9, Takk og adjø. 'nugh said.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 21. Des. 2011, 23:15 »
Har ikke fått sett kampen, men hva jeg kan lese av kommentarer så er midtstopperparet langt under pari idag.

Er vi virkelig så dårlige for tiden at vi taper 2-3 hjemme for west brom og fortjener det?
Same old Shearer, always scoring!