20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Brom 21/12 20.45  (Lest 63620 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #330 på: 21. Des. 2011, 22:56 »
Slettet pga brudd på regel nr 1.
« Siste redigering: 21. Des. 2011, 23:01 av Thomas »

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #331 på: 21. Des. 2011, 22:57 »
I begynnelsen av kampen satt jeg å tenkte "Perch har faktisk klart seg bra", men satan hvor feil det går ann å ta!! Williamson neste takk.
Perch mister markering på to mål i dag igjen, han mistet to mot Norwich også. Akkurat da jeg tenker "Perch klarer seg jo ganske bra han" så kommer et innlegg inn og han ser BARE på ball. Nei, Williamson takk.

Slutt å stjel av meg a, hvertfall quote meg  ;)

Hehe :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #332 på: 21. Des. 2011, 22:58 »
Enig i lyspunktene dine Vegard9.
Ba og Vuckic er virkelig gode, Ben Arfa spiller bra, men har et stygt balltap på slutten. Ikke at det egentlig trekker så fryktelig mye ned, god innsats. Synes også Obertan spille ganske bra i dag. Også Santon spiller bra. Enig med Kristoffer, bør være en skade som gjør at Santon må ut!

Tiote, Colo og Jonas skuffer STORT. Fryktelig dårlig av de tre. Perch får selvfølgelig ikke godkjent heller, men veit ikke helt hva jeg forventer av han......
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 21. Des. 2011, 22:58 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 21. Des. 2011, 22:59 »
Glemte å adde Colo som skuffelse ja. Han var nesten svakere enn Perch i dag. Han sliter ofte mot slike typer spisser som Long...
Største lyspunktet jeg tar fra denne kampen er at Haris Vuckic er et stort talent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #335 på: 21. Des. 2011, 23:00 »

I begynnelsen av kampen satt jeg å tenkte "Perch har faktisk klart seg bra", men satan hvor feil det går ann å ta!! Williamson neste takk.

Perch mister markering på to mål i dag igjen, han mistet to mot Norwich også. Akkurat da jeg tenker "Perch klarer seg jo ganske bra han" så kommer et innlegg inn og han ser BARE på ball. Nei, Williamson takk.

Slutt å stjel av meg a, hvertfall quote meg  ;)

Se der ja!  ::p Hadde faktisk ikke lest den kommentaren din.
Det betyr bare at vi har samme syn på Perch ;)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 21. Des. 2011, 23:00 »
for å starte med det positive så kan vi si at vi ikke heier på Fulham ikveld de har det vrre...

Vi har kontroll i 88 minutter idag. Vi spiller best fotball og burde vunnet, men taper på kuk tabber.

Jeg ser det er kritikk av Raylor mot Santon bytte. I etterpåklokskap så synes jeg det var et smart bytte. Santon har kun en fot og det er høyre. han har ingenting på en venstreback å gjøre. hvis vi skal ha han i forsvaret så må han flyttes over til høyresiden kjapt. Han er god offansivt, men hver gang han er i god posisjon offansivt så må han snu og slå støttepassning grunnet mangell på venstrefot. Raylor er også bedre i luftrommet en Santon. Den ekstra styrken ser vi jo tydelig at vi trenger..........

Williamson kom på benken idag og jeg regner med at vi ser han fra start i neste kamp. Jeg klarer ikke å være veldig kritisk til noe som helst etter dene kampen... årsaken til det er at de spillerne vi har tilgjengelig er ikke bedre. Perch er god langs bakken, men ubrukelig i lufta. Vi har ikke bedre venstreback..

får vi 2 forsterkninger der så er mye gjort. Jeg ser jo også at Ba er den eneste som det virkelig lukter mål av, men det trenger ikke å bety at det er krise. Hvis Ba ikke spiller i en kamp kommer noen til å fylle den rollen.

Jeg ser at Obertan også har fått litt stryk idag, men det synes jeg ikke han fortjener. jeg synes han gjorde en bedre kamp. Han tok løp inn i boksen, han gjorde viktige avskjæringer i forsvar for oss og skapte mye mer på kant en hva han har lyktes med i det siste.

Som sagt. 88min av kampen føler jeg at vi eide. Resten går ned på personlige feil som rett og slett ser ut til å følge oss til vi får forsterket laget eller byttet inn på noen stjerner som sitter på benken eller bakover.
Han kom, ble mett og dett var dett....

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #337 på: 21. Des. 2011, 23:00 »
Ba og Vuckic er virkelig gode, Ben Arfa spiller bra, men har et stygt balltap på slutten. Ikke at det egentlig trekker så fryktelig mye ned, god innsats. Synes også Obertan spille ganske bra i dag. Også Santon spiller bra. Enig med Kristoffer, bør være en skade som gjør at Santon må ut!

Tiote, Colo og Jonas skuffer STORT. Fryktelig dårlig av de tre. Perch får selvfølgelig ikke godkjent heller, men veit ikke helt hva jeg forventer av han......

God oppsummering. Enig i alt.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 21. Des. 2011, 23:00 »
Vi mangler også MYE kreativitet i dette laget, og uten Cabaye er det jo nesten fraværende. Begynner med denne helsikkes lempinga når de ikke finner på noe. Tragisk å se på til tider. Tar med to positive ting: Det er Ba og at Cabaye er tilbake til neste kamp.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 21. Des. 2011, 23:01 »
Jeg ser det er kritikk av Raylor mot Santon bytte. I etterpåklokskap så synes jeg det var et smart bytte. Santon har kun en fot og det er høyre. han har ingenting på en venstreback å gjøre. hvis vi skal ha han i forsvaret så må han flyttes over til høyresiden kjapt. Han er god offansivt, men hver gang han er i god posisjon offansivt så må han snu og slå støttepassning grunnet mangell på venstrefot. Raylor er også bedre i luftrommet en Santon. Den ekstra styrken ser vi jo tydelig at vi trenger..........

:yaoscared:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #340 på: 21. Des. 2011, 23:02 »
Enig i lyspunktene dine Vegard9.

Jeg så som sagt ikke den første halvtimen i dag, men hva gjorde egentlig Obertan eller siden (som jeg tydligvis heller ikke så) som får deg til å si at han spilte ganske bra?

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #341 på: 21. Des. 2011, 23:02 »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #342 på: 21. Des. 2011, 23:02 »
Erlend: Er det noe Santon har som ikke Raylor har, er det venstrefot som kan brukes... Davide er nesten like god med venstrebenet som med høyrebenet..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 21. Des. 2011, 23:04 »

Igjen har vi 10 cornere, men hva skjer med dem??

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 21. Des. 2011, 23:04 »
I år har vi forøvrig vært ræv på dødballer. Fordelt på denne og Norwichkampen har vi vel over 20 cornere. Ikke en av dem var farlig pga enten dårlige innlegg eller for få gode hodespillere i feltet.