20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Swansea 17/12 kl.1600  (Lest 58865 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Swansea 17/12 kl.1600
« Svar #285 på: 17. Des. 2011, 18:03 »
Selvfølgelig er det fullt lov å være uenig i disposisjonene til manageren. Her er jeg åpenbart helt grusomt uenig - jeg ble rett og slett forbanna når jeg så at Ben Arfa ikke fikk prøve seg overhodet. Han har kanskje vært variabel - men han evner passere spillere og skape farligheter i langt større grad enn Obertan og Sammy. I det hele tatt - vi veit hva han er i stand til. Håpløst - rett og slett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #286 på: 17. Des. 2011, 18:03 »
Dette føles litt som et tap. Hvor ble det av Ben Arfa? Hvorfor fortsatte vi ikke det enorme presset fra 1. omgang? Men jeg syntes allikevel det var en del positivt å ta med seg fra denne kampen;
- 1. omgangen til Obertan er det desidert beste jeg har sett av ham.
- Santon syntes jeg var meget god, spilte på seg stor selvtillit utover i kampen.
- Ba viser at han er veldig farlig, kun tilfeldigheter som gjør at han ikke putter i dag. 
- Tiote er tilbake og gjør en god kamp.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #287 på: 17. Des. 2011, 18:04 »
Har Gutierrez dårlig kondis eller? Synes det var svært lite vilje til å gi alt på den vidåpne kanten i slutten av omgangen! Santon er jeg veldig fornøyd med, Shola var god i to minutter. Shola må virkelig kutte ut den arrogansen han har med ballen, mye unødvenige balltap på mannen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 17. Des. 2011, 18:04 »
Nå kommer sytepavene frem ja, har ikke vunnet på noen kamper; i motsetning til når vi vant/spilte uavgjort i alle.

Skal ikke mer til fra messias til judas i klubben vår, for en gjeng!!

Der kom den som klaget på at folk klager ja!!

Hvorfor skal man ikke klage når ting ikke er som det burde? Jeg vet Pardew har mer peil og kunnskap enn oss, men kan seriøst ikke benke benarfa til fordel for alt mulig dritt, uten å gi oss en forklaring på hvorfor!!

Hehe  :P

Ben Arfa har ikke vært god etter at han kom tilbake fra 1 år med skader, han var for så vidt ikke god før heller, sett bort fra scoringen mot Everton har han ikke gjort stort!

Hva faen????????? HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA  :yao:

Og forresten, hvordan kan vi se positivt på dette?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #289 på: 17. Des. 2011, 18:04 »
sammy og Vukcic er jo helt ubeskrevne blad i premier league, og ser sånn ut og. Bafra har da vist hva han kan i fjor og delvis i år? Han har da sett mye bedre ut enn Ober-fucking-tan?
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 17. Des. 2011, 18:04 »
Benny kommer ikke akkurat i form av å råtne på benken heller!

At en stolpe på 2 meter og 25 kg kommer inn og klovner de siste 10 min kan jeg ikke fatte!

Vil høre fra Pardew hvorfor ikke Arfa få spilletid og det tror jeg mange vil.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #291 på: 17. Des. 2011, 18:05 »
Ingen som gyver løs på Pardew.

Må da for all del være lov og være uenig, uten at man er et rasshøl!

Joda, joda. Ikke sånn ment :)

Jeg forstår det bare ikke helt, men likevel litt som sagt  :blink:

Hvor fikk du forøvrig "rasshøl" fra??
« Siste redigering: 17. Des. 2011, 18:08 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 17. Des. 2011, 18:05 »
Årsaken til at han foretrakk Shola foran HBA kan være at førstnevnte er flinkere til å jobbe bakover, noe som er viktig mot Swansea, som er et kontringssterkt lag.

Men, men. Var en kamp vi hadde nok av muligheter til å avgjøre. Vi hadde også 2-3 strøkne innlegg som gikk rett gjennom feltet. Der må midtbanen bli flinkere, samt at Ba og Best må hva motsatte bevegelser. Best viser at han er god i oppbyggingsspillet. Dessverre er han for lite flink til å ta de rette løpene ellers. Dvs at han sjelden kommer i skåringsposisjoner. Ba er litt bedre for å si det på den måten..

1. omgangen var kjempebra. Men jeg var redd for den utviklingen som 2. omgang fikk.. Å stå så høyt koster mye krefter, og da Tiote og Cabaye begynte å merke kjøret, kom Swansea mer med i kampen.

Santon viste hvor mye en offensiv back kan tilføre laget i den delen av spillet. Gode pasninger og godt press. Et hav foran Simpson i angrep, selv om sistnevnte skal ha pluss for et par gode innlegg. Samtidig var det Simpson som ikke holdt forsvarslinja som dermed medførte en av Swanseas få skumle involveringer.

Ellers var Ba, Colo og Tiote gode. Jonas og OBertan var for ustabile og ble ikke så involvert etter at den sentrale midtbanen begynte å slite kondisjonsmessig,

Vi spiller uavgjort fordi vi ikke setter sjansene våre, som var store nok. Det positive er at vi kjørte over Swansea, og at vi i 9 av 10 tilfeller ville vunnet denne kampen. Hadde vært mye mer bekymret om vi vartet om med rævspill og kapret til oss et heldig poeng.

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #293 på: 17. Des. 2011, 18:05 »
Jeg gir opp Pardew altså, latterlig mann....Abeid og Ben Arfa skulle fått muligheten idag... Best burde ha blitt værende.

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #294 på: 17. Des. 2011, 18:06 »
Snakkas dag. Om du ikke ser hvorfor det er retarded at barfa blir benket til fordel for obertan, Ameobi x 2 og Vuckic så ser jeg dessverre ikke noe håp for deg.

Ja, du ser nok mer av hva som bor i spillerene enn Pardew; nå skal ikke jeg påstå at ikke noe annet ligger bak her, og jeg er faktisk en stor fan av spillertypen som Ben Arfa representerer.

Når det er sakt, har faktisk ikke Ben Arfa vist noe som helst som tyder på at han er bedre enn hvem som helst utpå der, han har hatt tendenser og et sykt skudd som endte i mål, utover dette har han ikke overbevist.

Kom gjerne med eksempler på hva som gjør at han skal være foran i køen, om du/dere vet/har sett noe jeg har gått glipp av.

At de andre ikke er gode tilsier at en annen som ikke har prestert skal være forann i køen?

Problemet er vel at vi skulle hatt noen som faktisk presterer; Guti kan ha dagen fremover, bakover er han som regel veldig god å hjelpe, Obertan er jeg fullstendig enig med dere i at har en vei å gå før han er den spilleren han bør være.

Sammy har jeg tro på, Shola vet vi alle historen til, Vuckic er også et spennende prospekt.

Min mening, og dere kan selfølgelig komme med deres, men frelseren er ikke Ben Arfa; ikke enda!  :P

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 17. Des. 2011, 18:06 »
Joda, joda. Ikke sånn ment :)

Jeg forstår det bare ikke helt, men likevel litt som sagt  :blink:

:pardy:
Same old Shearer, always scoring!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 17. Des. 2011, 18:08 »
Cabaye må ta seg noen timer på treningsfeltet og trene på dødballer! Slo vel tett oppunder 20 idag og kun en ble spesielt farlig, ikke bra nok!

Ellers så må det jo ligge noe bak denne benkingen av HBA. Liker det ikke :(

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #297 på: 17. Des. 2011, 18:08 »
Blir feil å klandre Pardew i dag. Vi styrte jo kampen. Hadde bare ikke marginene med oss foran mål. Merkelig at det ble målløst i dag med de sjansene vi skapte. In Pardew we trust.

:worthy: :pardy:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 17. Des. 2011, 18:09 »
Som spiller er det hardt å frelse fra benken! Enig der!

Juma

• Gjest
« Svar #299 på: 17. Des. 2011, 18:09 »
Hvis ben arfa ikke spiller sentralt med tiote på onsdag så begynner jeg å lure i og med at Gosling, Guthrie og Cabaye er ute