20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Swansea 17/12 kl.1600  (Lest 58822 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Swansea 17/12 kl.1600
« Svar #270 på: 17. Des. 2011, 17:55 »
Sammy Ameobi er langt i fra Premier League nivå, desverre. Kvifor ikkje sette inn på Ben Arfa?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #271 på: 17. Des. 2011, 17:56 »
Der var det gjort. Ser ut til at vi ender opp på en konsekvensløs middelhavsfarerposisjon denne sesongen også. 

:alkis:

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #272 på: 17. Des. 2011, 17:56 »
Hvis ikke ben arfa har vært god, hva har Obertan vært da? Patetisk?
If it has tits or wheels, count on problems!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 17. Des. 2011, 17:57 »
Har Pardew et hat mot BenArfa???????

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 17. Des. 2011, 17:58 »
Såklart er det hoderystende å la en spiller som Ben Arfa sitte på benk kampen gjennom nettopp når vi trenger en slik type spiller. Det irriterer meg mildt sagt grønn at en spiller som Obertan overhodet er fremfor i køen - men når Ben Arfa ikke en gang får 15 minutt i en kamp som skriker etter en slik spillertype - så blir jeg rett og slett oppgitt. Total feilvurdering av Pardew - og en kan jo starte lure på hva som er greia her...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #275 på: 17. Des. 2011, 17:58 »
Nå kommer sytepavene frem ja, har ikke vunnet på noen kamper; i motsetning til når vi vant/spilte uavgjort i alle.

Skal ikke mer til fra messias til judas i klubben vår, for en gjeng!!

Helt enig med deg! Når det er snakk om Raylor/Santon er det Pardew som har rett fordi han er den som ser denne gjengen hver dag på treningsfeltet. Med en gang det er snakk om Ben Arfa, er han en tulling/idiot/har ikke peiling. Patetisk!

Ja, jeg gleder meg til Ben Arfa kommer skikkelig i form, og for at det skal skje, trenger han kamper. Men Pardew har sikkert sin grunn, og Ben Arfa har ikke prestert NOENTING i PL. Han kommer til å få sin sjanse han også...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #276 på: 17. Des. 2011, 17:58 »
Obertan er så godt som ubrukelig. Ben Arfa er den klassiske primadonnaen som skal velge å utfordre og vise tekniske ferdigheter når en pasning hadde vært å foretrekke. Aner ikke hvem jeg vil ha på kanten der. Sammy?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 17. Des. 2011, 17:58 »
Snakkas dag. Om du ikke ser hvorfor det er retarded at barfa blir benket til fordel for obertan, Ameobi x 2 og Vuckic så ser jeg dessverre ikke noe håp for deg.
Same old Shearer, always scoring!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #278 på: 17. Des. 2011, 17:59 »
Har Pardew et hat mot BenArfa???????

Lurer på det samme. Disse to må vel nesten ha hatt en "fall-out"? Ser det på kroppsspråket til Benny at han ikke forstår mye når Sammy og Vuckic blir bytta innpå mens han ikke får spille. Sa vel sikkert noe om den saken på fransk til Abeid der.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #279 på: 17. Des. 2011, 17:59 »
Mye positivt, utenom at vi ikke setter sjangsene idag; vi bør vinne, Ba hadde satt 2-3 hadde han hatt litt flaks på sin side idag, men dette var dagen for stang ut.

Santon er god, Perch skjemmer seg ikke bort, Colo viser at kapteinsrollen er perfekt for ham.

Det vi trenger er erstattere for Gutierrez og Obertan, de makter ikke å få på plass et eneste innlegg, Simpson gjør det bedre idag!

Peter

• Gjest
« Svar #280 på: 17. Des. 2011, 18:00 »
Mye positivt, utenom at vi ikke setter sjangsene idag; vi bør vinne, Ba hadde satt 2-3 hadde han hatt litt flaks på sin side idag, men dette var dagen for stang ut.

Santon er god, Perch skjemmer seg ikke bort, Colo viser at kapteinsrollen er perfekt for ham.

Det vi trenger er erstattere for Gutierrez og Obertan, de makter ikke å få på plass et eneste innlegg, Simpson gjør det bedre idag!

Dagens!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #281 på: 17. Des. 2011, 18:02 »
Ser ikke egentlig poenget med å gyve løs på Pardew. Førsteomgangen indikerte jo en overlegen seier. Ikke at vi fortsatte i samme tempo i andre omgangen, men likevel. Viljen var definitivt tilstedet, men vi trykket ikke like hardt på Swansea lenger. Laget som var på banen kunne definitivt avgjort kampen (mener jeg da).

Og tidligere har man jo hyllet Sammeobi og etterspurt Harris. Pardew levere begge deler. Og som tidligere diskutert er det svært uvisst hva Ben Arfa kan og ikke kan gjøre for tiden da vi har sett altfor lite av han til det...

Er skuffa, primært fordi laget beviste at de fortjente en seier her, ikke fordi Pardew satte på "feil" spillere.

Likevel, skjønner godt de som ikke helt ser logikken at alle på benken går før Barfa i køen - jeg er litt ser selv. Men er overhodet ikke derfor jeg er skuffet...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #282 på: 17. Des. 2011, 18:02 »
Ben Arfa har ikke prestert NOENTING i PL.

Han har da prestert langt mer enn både Obertan og Sammy, og det på mindre spilleminutter. Han har nok lenge igjen før han kommer skikkelig i form, men slik kampbildet utartet seg var det latterlig av Pardew å ikke la ham spille. Obertan mista grepet i 2. omgang etter en grei førsteomgang, mens Gutierrez gikk seg fast gang på gang.

Vil imidlertid gi Pardew kreditt for å starte med Santon i stedet for Taylor, samt å bytte inn Shola på rett tidspunkt for en sliten Best.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 17. Des. 2011, 18:03 »
Jonas er VELDIG ego idag. Roter en hel del også. Santon er iallefall bedre i angrep enn Raylor. Det er sikkert. Vi har også 10+ med cornerer. Ikke en er farlig! Vi burde også ha klart å score idag. Vi virker også slitne siste 20min. Obertan var god i første. Det skal han ha. Sammy er heller ikke nevneverdig god nok.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 17. Des. 2011, 18:03 »
Ingen som gyver løs på Pardew.

Må da for all del være lov og være uenig, uten at man er et rasshøl!
Same old Shearer, always scoring!