20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Swansea 17/12 kl.1600  (Lest 58803 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Swansea 17/12 kl.1600
« Svar #45 på: 14. Des. 2011, 14:01 »
Gode nyheter. Skal heller ikke undervurdere han på offensive dødballer, ekstrem i lufta :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 14. Des. 2011, 14:11 »
Meget god i lufta ja. Men ikke spesielt målfarlig. Funker som et punkt å sikte på.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 14. Des. 2011, 14:40 »
Do it!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 14. Des. 2011, 14:50 »
Veldig bra at han er tilbake. Uansett hadde jeg kunne levd med Colo-Simpson som stopper også i denne kampen. Viktigste er at Perch ikke spiller.

Peter

• Gjest
« Svar #49 på: 14. Des. 2011, 14:55 »
Tror faktisk det ikke hadde gjort så mye om Perch faktisk spillte. Swansea har et treigt angrep med Graham og Lita, og ingen av dem er spesiellt farlige på hodet, eller har høy fart. Jeg tror Swansea er et lag som hadde passet Perch perfekt.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 14. Des. 2011, 15:06 »
At vi møter "dårlige" spisser tilsier ikke at vi må bruke Perch pga. dette er en kamp det er mindre sjanse for at han driter seg ut enn andre kamper. Vi må jo gi Willy kamptrening så fort som mulig, da han er den nest beste stopperen i stallen med Taylor ute. Tror du Swansea er et lag som passer Perch bedre enn Williamson? Perch er en katastrofe, et veldig dårlig kjøp og en spiller vi ikke kan satse på om vi har ambisjoner om topp ti! Synes heller Kadar bør foretrekkes, da det faktisk kan tenkes det er noe uutløst potensiale i ham, fremfor 26 år gamle Perch, som har bevist at han ikke har det som skal til for å lykkes.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 14. Des. 2011, 15:13 »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #52 på: 14. Des. 2011, 15:19 »
Nå som Colo etter alt å dømme er klar får vi et bra løft defensivt. Er Willo også fit for fight, er det fantastisk, men det viktigste for meg er at en tar en grundig vurdering på hvorvidt han er 100% fit. Orker ikke at han blir skada igjen i første kamp etter skade. Likevel: Herregud jeg gleder meg til å få inn litt lufstyrke i laget. Ser en bort fra Shonaldinho, var det vi mønstret mot Norwich et drøss pygmeer, hagegnomer og spillere som av en eller annen grunn er dårlige lufta - selv om fysikken er sånn passe bra.

Peter

• Gjest
« Svar #53 på: 14. Des. 2011, 15:28 »
At vi møter "dårlige" spisser tilsier ikke at vi må bruke Perch pga. dette er en kamp det er mindre sjanse for at han driter seg ut enn andre kamper. Vi må jo gi Willy kamptrening så fort som mulig, da han er den nest beste stopperen i stallen med Taylor ute. Tror du Swansea er et lag som passer Perch bedre enn Williamson? Perch er en katastrofe, et veldig dårlig kjøp og en spiller vi ikke kan satse på om vi har ambisjoner om topp ti! Synes heller Kadar bør foretrekkes, da det faktisk kan tenkes det er noe uutløst potensiale i ham, fremfor 26 år gamle Perch, som har bevist at han ikke har det som skal til for å lykkes.

Jeg har jo aldri sagt noe av dette. Poenget er at OM Willy eller Colo ikke kan spille, tror jeg ikke det kommer til å påvirke resultatet pga Swansea er et lag som kan passe Perch bra. De skaper få sjanser og har mye ballbesittelse. Perch kommer ikke til å få mye å gjøre. Jeg tror Perch er veldig revansjesugen fra forrige kamp, og han er jo ikke så elendig som folk vil ha det til.
Selv om han er CCC kvalitet møter han jo nå CCC motstand.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 14. Des. 2011, 17:06 »
Nå som Colo etter alt å dømme er klar får vi et bra løft defensivt. Er Willo også fit for fight, er det fantastisk, men det viktigste for meg er at en tar en grundig vurdering på hvorvidt han er 100% fit. Orker ikke at han blir skada igjen i første kamp etter skade. Likevel: Herregud jeg gleder meg til å få inn litt lufstyrke i laget. Ser en bort fra Shonaldinho, var det vi mønstret mot Norwich et drøss pygmeer, hagegnomer og spillere som av en eller annen grunn er dårlige lufta - selv om fysikken er sånn passe bra.

Sleng på Demba Ba da. ;)

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #55 på: 14. Des. 2011, 18:01 »
For å være helt ærlig, syns jeg han er flink å styre headinger, men i forhold til at han er en svær mann på 189cm (Wikipedia), er han en pusekatt i duellspillet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 14. Des. 2011, 19:47 »
Jeg er ganske sikker på at det blir Colo-Perch i forsvaret da. Egentlig synd fordi de hodeduellene Perch faktisk vant mot norwich ble klarert rett i Norwich spillere.

=

Udugelig. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 14. Des. 2011, 22:04 »
Håper for hele NUFCs skyld at vi slipper å se Raylor mot Nathan Dyer på venstresiden vår. Oh lawd.

-----------------Krul
Simpson---Willy---Colo---Santon
Sammy---Cabaye---Tiote--Jonas
------------Ba-----Best-------------

Eventuelt Raylor for Sammy og Barfa for Best. Ser helst at Obertan får seg en velfortjent pause.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 14. Des. 2011, 22:09 »
Akkurat som Nathan Dyer er noen world beater :yao:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil