20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 151357 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #690 på: 27. Aug. 2012, 07:01 »
Er det virkelig noen som tror at en spiller som har spilt i Serie A, La Liga, PL, CL osv ikke skal klare seg i tippeligaen(!!!!) om han bare gidder?

Hvis du tror det går automatikk i det så tar du nok kraftig feil. TA Flo, Matias Almeyda, Eirik Bakke, osv. Lista er knall-lang.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #691 på: 27. Aug. 2012, 07:25 »
Joda, sant som du sier.. Men jeg tror da virkelig carew kunne gjort stor skade mot de fleste forsvarere i tl, hadde han hatt hodet på plass.. Men er vel end of story der uansett, så kan egentlig være det samme :)
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #692 på: 27. Aug. 2012, 10:56 »
Hjelper ikke hvor god man har vært når dagens form tilsvarer en middels 3.div spiller.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #693 på: 27. Aug. 2012, 11:33 »
Dere snakker alle sammen (som Drillo) om potensialet til Carew, heller enn realitetene. Dere sier HVIS han tar grep og er motivert. Det kommer ikke til å skje - han er langt forbi det stadiet der han kunne bite tennene sammen og komme på et anstendig nivå igjen. Når veskedesign og lange ferier uten særlig egentrening er fokuset, vil en så gammel og tung kropp få vondt i viljen lenge før han er i form til å prestere.

Han har ikke prestert bedre enn man kunne ha lov til å forvente siden Valencia, da han i Roma, AV og WHU bare var "sånn der" i perioder, og under pari i enda lengre perioder.
Hadde Carew hatt JA Riise sin treningsiver hadde han sluppet å tenke på VIF for å si det sånn, men nå tror jeg Lørenskog er mer hans nivå

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #694 på: 27. Aug. 2012, 23:49 »
John Carew har alltid hatt potensialet til å bli ENDA bedre enn han har vært, men selv mens han var i TL, var han kanskje litt mer enn normalt opptatt av gull og glitter. Carew har alltid spilt fotball for å ha det gøy, og aldri sett på det som en jobb. For  J.A. Riise og Solskjær var fotballen vels å mye en jobb, som en hobby. De har alltid trent knallhardt for å forbedre seg, og for å komme tilbake fra skader. Det har aldri vært Carews greie. Derfor har han aldri blitt den virkelige verdensklassespilleren han alltid har hatt potensialet til.

Jeg skal ikke være helt kategorisk, men jeg tviler sterkt på at Carew har den motivasjonen som trengs for å bli en landslagsspiller igjen. Det må så mye trening til for å komme opp på det nivået, og jeg tviler på at Carew orker å dedikere seg 100 % til fotballen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #695 på: 01. Sep. 2012, 19:52 »
FFK!!! :D

Mix sier følgende til DB:

- Det er hvordan jeg trives i byen, og med studiene på BI. For eksempel får vi se om jeg synes lærerne er bra nok, sier Diskerud i fullt alvor.

Og med det kan vi vel ønske han velkommen til Bergen og NHH om ca ett år,tenker jeg... ;)

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #696 på: 02. Sep. 2012, 10:19 »
Mix ser ut som han kan trives på BI.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #697 på: 02. Sep. 2012, 15:23 »
Hvis jeg personlig kunne bidratt med noe som helst for at Mix skal skrive under en ordentlig kontrakt med RBK sporenstreks, så hadde jeg gjort det. Men ikke går jeg på BI, ikke har jeg noe dame å låne bort til han (han er singel) og jeg har liten innflytelse på RBKs resultater.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #698 på: 02. Sep. 2012, 15:24 »
Vi stiller med Grønner og Wangberg i midtforsvaret i dag mot landets beste lag... Kan det bli tosifret?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #699 på: 02. Sep. 2012, 15:28 »
Jeg tipper dere leder 1-0 til det står igjen 20 min etter bra spill av Wangberg, så lager han straffe og får rødt kort for å holde igjen en Molde-spiller og dere taper 3-1.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #700 på: 02. Sep. 2012, 15:30 »
I dag er jeg faktisk 100% sikker på at Brann taper.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #701 på: 02. Sep. 2012, 20:56 »
Fantastisk ungdomssatsing, muligheten til å forvandle usympatiske trøndere til ordentlige folk og rundspilling av Molde FK i tillegg til enkeltepisoder over flere år som nominerer SK Brann til verdens mest sympatiske fotballklubb. Absolutt grunnlag for å si at samtlige lag i Europa har noe å lære av dette fantastiske laget.  :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #702 på: 02. Sep. 2012, 20:59 »
Av og til tenker jeg at Brann-fans er en slags uheldig blanding av Newcastle-supportere og LFC-supportere :P

Noen som forøvrig kjenner en svak eim av at RBK plutselig kan være et meget reellt gullalternativ i høst? :P
« Siste redigering: 02. Sep. 2012, 21:02 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #703 på: 02. Sep. 2012, 21:14 »
Jeg tipper dere leder 1-0 til det står igjen 20 min etter bra spill av Wangberg, så lager han straffe og får rødt kort for å holde igjen en Molde-spiller og dere taper 3-1.

Herlig jinx!  ;)

Fantastisk kamp i dag, og Wangberg spiller seg i tillegg inn i rekken av Brann-legender. Den eneste bismaken er at vi er med på å servere RBK gullet med denne seieren... :P

8-0-0 på de siste TL-hjemmekampene for oss nå, skal kanskje ikke gi opp håpet om 4. plass og mulig Europaspill ennå.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #704 på: 02. Sep. 2012, 21:20 »
Deilig kamp.

Good Guy Wangberg: Går til Brann - Sørger for å slå RBKs største gullrival.

Litt trist å se at Brann er så mye flinkere til å slå pasninger og å holde ballen i laget enn det vi er dog.