20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 151423 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #525 på: 24. Mai 2012, 09:46 »
Jeg stilte det samme spørsmålet i fjor og det er godt mulig det er forkastelig; men, er Martin Andresen en psykopat? Han virker jo totalt å mangle både empati og gangsyn? Som spiller husker jeg enda da han bestemte seg for å ta kvelertak på Roar Strand i fart og som trener er han jo om mulig enda verre? En skam for norsk fotball!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #526 på: 24. Mai 2012, 10:06 »
Martin Andresen er forkastelig! Aksepterte det mer som spiller enn nå som han er trener. Jeg har ikke noe psykologisk bakgrunn for å kalle han psykopat, men det er klart at han har mange av trekkene til å kunne betegnes som det. Andresen har i hvert fall en ekstrem vinnervilje og er en utrolig dårlig taper. I mange tilfeller sees dette på som positive egenskaper, men i Martins tilfelle fører det med seg total manglende evne til å se lengre enn egen nesetipp. Jeg hadde skjemtes grønn om den mannen hadde styrt min fotballklubb.

"Ogude er uheldig og tråkker på han..." Hallo? Svinet Ogude går jo bevisst inn for å skade Daniel.

"Daniel vet jo hvor rask han er på de beina der..." Yes! Han burde skjønt at Ogude kunne være uheldig og kveste han der.

"Jeg synes ikke han fortjente noe rødt kort." Håper han går ut og beklager sin idioti, hvis ikke heller jeg mot Geirs teori.

Utrolig at Jönsson ikke lar seg provosere mer enn det han gjør.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #527 på: 24. Mai 2012, 10:11 »
Det jeg vil betegne som nesten det verste med hele situasjonen er at Martin uttaler "hva er det du skal klage på nå da?" og at Wathne følger opp med å slå i bordet. Jeg er stolt av måten Jönsson opptrer på her ved å ikke annerkjenne oppførselen til hverken Davy eller Martin. Lavmål etter min mening.

Jeg har forresten nevnt det flere ganger tidligere, men en dommers fremste oppgave MÅ alltid være å beskytte spillere. Når man kan brekke leggbeinet på spillere og knuse kinnbeinet på spillere uten å bli straffet for dette i det hele tatt er det noe som er alvorlig galt. Med dette legger man en presedens om at denne oppførselen er grei og at det bare er å kjøre på og om dette fortsette kommer det til å bli ekstremt mange skader i TL i år. Fredheim Holm har jo vært fritt vilt i hele år. Han ble jo meid ned av Jan Kjell Larsen mot Stabæk også.

Peter

• Gjest
« Svar #528 på: 24. Mai 2012, 10:33 »
http://www.dagbladet.no/2012/05/24/sport/fotball/steffen_iversen/rosenborg/tippeligaen/21743055/

Jævla klovn.

Btw, enig i denne psykopat teorien. Martin mangler totalt empati og sympati ovenfor andre spillere og mennesker. Samtidig er han paranoid og tror at alle VIF spillerne er imot ham, derfor svarer han med å fryse dem ut, som han har gjort med Fellah og Singh. De spillerne som ikke følger denne helt syke spilleplanen hans til punkt og prikke, anses som "opprørere".
Martin er maktsyk og ekstremt paranoid.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #529 på: 24. Mai 2012, 11:07 »
Balletaket er jo ingenting, Iversen er jo en liten spøkefugl. At RBK ikke vant i går er et stort under. VIF slo langt mot Pedersen og Gunnarson, enkelt for våre to gode stoppere i Larsen og Strandberg. Høiland hadde en forferdelig kamp i går, Ankersen bør få sjansen. Selnæs synes jeg var god!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Peter

• Gjest
« Svar #530 på: 24. Mai 2012, 11:54 »
Vel, om Iversen ser humoren i å ta balletak på Leigh, har han jævlig dårlig humor. Vi husker jo hvilket oppstyr det ble da den forrige RBK spilleren holdt på med dette... var ikke like morsomt da...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #531 på: 24. Mai 2012, 11:57 »
Hehe - det derre er jo på pur spøk, ser jo at Leigh ikke blir nevneverdig brydd av det. Klovneoppførsel i "positivt" fortegn av Ivers der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 24. Mai 2012, 12:34 »
Ta det rolig Peter, herregud! Stor forskjell på de to situasjonene, særlig på hvem som gjør det. Iversen har jo vært en klovn på en positiv måte overalt. Få av deg Lyn-brilla, nei, VIF-brilla er det vel du har nå :D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Peter

• Gjest
« Svar #533 på: 24. Mai 2012, 12:38 »
Lol?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #534 på: 24. Mai 2012, 18:01 »
Iversen er jo et svin, og det samme gjelder vel Prica. Så IQ-tallet sammenlagt på RBKs spisspar er jo beviselig svært lavt - der er jeg helt enig med deg, Peter. Når det kommer til kampen i går, så fikk jeg rett og slett ikke sett den pga eksamenslesing. Men jeg har forstått det sånn at Ogude kom med en stygg takling samt at Iversen valgte å vise fingeren til Klanen?

Voksne folk.

Uansett er det ikke akkurat noe nytt at Martin Andresen driter seg loddrett ut i intervjusonen etter at VIF har møtt RBK, og basert på de avisartiklene jeg har lest samt det som er skrevet her, så har jeg forstått det slik at dette er tilfellet også i år. Flau fyr egentlig.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 28. Mai 2012, 13:15 »

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #536 på: 28. Mai 2012, 18:28 »
Hehe, nå har Stabæk scoret meir med sine 4 mot Lillestrøm enn dei har gjort sine 10 første TL-kamper  ;)
Venter i spenning...

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #537 på: 09. Juni 2012, 15:49 »
Hareide har fått sparken i Viking. Frykter at han ender opp i Trondheim hvis RBK fortsetter å skuffe etter EM. Han er nok den typen trener som jeg tror ville vunnet serien med dem.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #538 på: 09. Juni 2012, 16:26 »
Syns det virker som om han har mistet gnisten totalt, jeg. Er jo egentlig, eller skal vi si var (?), en av Norges aller beste klubbtrenere. Men han har jo det overraskende elendig i en klubb som Viking hvor mye burde ligget tilrette for suksess.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #539 på: 09. Juni 2012, 21:58 »
Sitat
4/6: ? Både styret og spillerne har full tillit til Åge Hareide. Det er selvsagt uenigheter, men vi tror Hareide er rett mann til å snu trenden i klubben, sier styreleder i Viking FK, Christian Rugland, til TV 2
-------------------
4-9/6: Kampfri periode
-------------------
9/6: Hareide ferdig i Viking med umiddelbar virkning. Avslutningen er begrunnet i svake sportslige resultater, skriver Viking i pressemeldingen.
Nei.