20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 151322 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #345 på: 05. April 2012, 18:56 »
Godt å høre dere!
Jeg var redd det var meg det var noe galt med, for heg gar bestandig hatet spaltene til disse karene + Esten O. Sæter. Jeg trir de må ha røyka sokkene sine i ungdommen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 05. April 2012, 19:18 »
Sportsredaksjonen i Db er en vits ja. Trøtte typer.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #347 på: 05. April 2012, 19:30 »
Det der er faen meg noe av det mest kunstneriske og innholdsrike jeg har sett på lenge. Supert!
Søte, søte blekkspruter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 05. April 2012, 19:32 »
Likte Yong Norwegian Wankers Association da, ellers var det veldig sære greier. Det er vanligvis slik at jeg blar fint forbi Bakrommet når jeg leser DB.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 06. April 2012, 12:31 »
Har ikke Stalsbergs artikler vært helt substansløse i alle år? Både han og Morten Pedersen forsøker så inderlig å fremstå som intellektuelle, men får det bare ikke til.

Jo, det er sant det. Jeg leser ikke DB's papirutgave så det er lenge siden jeg har sett en Stalsberg-artikkel, men husker jo han skrev en fast spalte med pseudo-intellektuelt vås om PL for en god del år siden også.

Den verste i DB's sportsavdeling er uansett Esten O Sæter. Han skriver så dårlige kommentarartikler at jeg som regel blir flau av å lese dem.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 06. April 2012, 17:29 »
Syns personlig at Berntsen har kvaliteter som gjør han jævla mye mer spennende enn Henriksen som jeg syns er en ganske kjedelig spillertype.
Jeg skal ikke være uenig i det. Men det er likevel stor forskjell på dem akkurat nå.
Berntsen har ikke vært så god på trening og lyktes dårlig i treningskampene han har fått prøve seg i. Men han kommer helt sikkert, og RBK har åpenbart tro på han.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 07. April 2012, 10:34 »

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 07. April 2012, 16:27 »
Regner med at Skarsfjord har tatt høyde for at fyren er en kjeks. Er vel uansett langt fra den mest kritiske spilleren å miste i mine øyne. Fredrik Haugen tror jeg kan gjøre en minst like bra jobb.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #353 på: 09. April 2012, 23:41 »
Fikk Muamba- og Torp-flashbacks da jeg så Austin livløs sekundene etter smellen i dag.. helvete jeg hater det der.

Når det kommer til kampen, så har jeg vel bare å si at Molde vant fortjent i og med at vi ikke klarer å sette sjansene våre. To i tverlegger og Barmen som klarer å bomme på åpent mål.. da hjelper det ikke å ha en legend som Askar på høyre kant.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 10. April 2012, 15:22 »
På tide at man får ut fingeren og setter opp en statue av Askar. Ving i Overmars-klasse.

Forøvrig litt bekymret mtp at det kan ende i nedrykksstrid dersom det viser seg at Rudy er ute i lang tid. Med ligaens dårligste forsvar er han livsviktig.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #355 på: 15. April 2012, 18:50 »
Rar følelse å på en måte gi faen i norsk fotball. Sitter og ser Brann tape mot Godset, men klarer ikke helt bry meg..om jeg sier at jeg har fått mer følelser for Newcastle enn Brann, så høres jeg ut som tidenes medgangssupporter, så det tror jeg at jeg står over.  :P

Jaja, rykker vel ned eller midt på tabellen eller noe.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 15. April 2012, 19:02 »
Ser på VG-Live at Legenden Kim Ojo fikk gult kort for filming i 1omg. Riktig?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #357 på: 15. April 2012, 19:05 »
Ser på VG-Live at Legenden Kim Ojo fikk gult kort for filming i 1omg. Riktig?

At han fikk gult kort; korrekt. Virker som om han sparker opp i hodet til han fyren og får enten vondt eller kjører tidenes overspilling, helt umulig å si. Men var noe lege og noe greier på banen, så tror han ble skadet uten at jeg skal konkludere.  ;)

edit: var som jeg trodde,ja http://www.brann.no/nyheter/ojo-vrikket-ankelen/
« Siste redigering: 15. April 2012, 21:04 av plebUTG »

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #358 på: 15. April 2012, 21:51 »
Smått utrolig at det er 1-1 mellom LSK og VIF. Ganske mange ekstreme sjangser så har blitt misbrukt!
Winning isn't everything, it's the only thing!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 15. April 2012, 21:55 »
PETER KOVACS ER EN LEGENDE!!!!!!! :feiring:
« Siste redigering: 15. April 2012, 21:57 av boris. »
Nei.