20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 151419 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #75 på: 27. Jan. 2012, 16:24 »
Time + kjøretur ca kommer ann på trafikk. Er selvfølgelig mulig, men blir jo mange timer på transport hver dag da.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 27. Jan. 2012, 21:25 »
En time tur-retur cirka er jo brukbart. Tror det er verdt det for å ikke flytte unge og kone, hvis det er et problem.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #77 på: 27. Jan. 2012, 22:32 »
En time tur-retur cirka er jo brukbart. Tror det er verdt det for å ikke flytte unge og kone, hvis det er et problem.

Jeg hadde, uten å kødde, pendlet 2,5 timer hver dag hver vei for å slippe å flytte fra Bærum til Lillestrøm. Men så ville jeg nok aldri signert for Lillestrøm om jeg hadde bedre alternativer (VIF, Brann, RBK) heller, da.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #78 på: 27. Jan. 2012, 23:03 »
Langt og pendle til Lerkendal da :-)
Når det kommer til pendling; jeg har to barn og har pendlet 2,5 t hver dag i 3,5 år (inkl fergetur), noe som gir 11 t dag på en vanlig arbeidsdag, så det burde noen fotballspillere klare også

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 28. Jan. 2012, 10:36 »
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 28. Jan. 2012, 11:51 »
Bakenga tror jeg kan bli en god spiller, men jeg blir overrasket om Henriksen tar steget. For meg virker han for treig. Mye er avhengig av nivået i Belgisk liga selvsagt. TLs kvalitet er per dags dato ikke noe å skryte av. Hvis nivåforskjellen ikke er vesentlig, tror jeg dette er en klokt valg av begge spillerene. 

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 28. Jan. 2012, 12:17 »
Bakenga tror jeg kan bli en god spiller, men jeg blir overrasket om Henriksen tar steget. For meg virker han for treig.

Må jo ikke være ett hurtigtog for å lykkes på fotballbanen. Er du sentral midtbanespiller er det andre ferdigheter som er vesentlig viktigere.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 28. Jan. 2012, 12:35 »
Bakenga tror jeg kan bli en god spiller, men jeg blir overrasket om Henriksen tar steget. For meg virker han for treig.

Må jo ikke være ett hurtigtog for å lykkes på fotballbanen. Er du sentral midtbanespiller er det andre ferdigheter som er vesentlig viktigere.

Det er selvsagt et poeng. Men trenger ikke å være rask på 100 meteren så lenge man har god touch, godt medtak og er rask i vendingene.  Nå har ikke jeg studert Henriksen så mye. Men tempoet hans har vært et problem som RBK bevisst har jobbet med, og han har visst blitt mye bedre. Hva tror Geir eller Joakim som følger Henriksen tett?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 28. Jan. 2012, 13:49 »
At Henriksen kan bli en brukbar spiller på europeisk mellomnivå tror jeg helt klart. Men det er avhengig av at han får brukt sine styrker (løppsstyrke, driv med ball, skuddfot), og ikke blir nevneverdig utfordret på sine svakheter (hurtigheten). En indreløperrolle eller en fremskutt midtbanerolle er nok det som passer Markus best. Hvis Brügge kan tilby han det, så kan han helt klart bli god. Men hvorvidt han blir god nok for et høyere nivå, er jeg mer usikker på.

Bakenga derimot, har verden sine føtter. Han kan bli så god han selv vil. Jeg håper han bli her frem til sommeren, og tar enda større steg enn han har gjort til nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 28. Jan. 2012, 15:35 »
Eneste skumle er at han i en mer temposterk liga vil ende opp med å bli oppløpt når han forsøker å føre ballen. Men han kan jo bli en god boksspiller hvis medspillere evner å sette ham opp rundt 16m. Fletcher er et god eksempel på en slik spiller.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 28. Jan. 2012, 19:50 »
Henriksen sa nei til Club Brugge.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 28. Jan. 2012, 23:45 »
Mens Bakenga har sagt ja.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 29. Jan. 2012, 16:11 »
Det blir vanskelig for RBK å hente en erstatter til Bakenga om ikke de allerede har funnet noen tror jeg. Hva skjer med Prica forresten, drar han til Helsingborg eller spiller han for Rosenborg i år?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 29. Jan. 2012, 16:13 »
RBK - dere får Khalili for 6 mill  :nikke:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 29. Jan. 2012, 18:01 »
RBK - dere får Khalili for 6 mill  :nikke:
Å herregud. Det verste er at Erik Hoftun kan finne på å si ja til et sånt tilbud. Han har jo faktisk scoret et og annet mål. Eneste positive er at Hoftun selv ikke har spilt med/mot denne gutten. Det er en slags sikkerhetsventil. :frenetisk:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon