20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norwich - Newcastle 10/12 kl.16.00  (Lest 81185 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Juma

• Gjest
Sv: Norwich - Newcastle 10/12 kl.16.00
« Svar #420 på: 10. Des. 2011, 17:53 »
Simpson fortjener skrytt i dag. Utifra det jeg kan se så er det Perch på 2 av målene som ikke følger mannen sin.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #421 på: 10. Des. 2011, 17:53 »
Jeg synes Pards har litt å forklare her, i etterpåklokskapens lys:

- Hvorfor får ikke Tamas Kadar spille? Mulig han ikke er ansett som bedre enn Perch, men han er iallefall vant til å spille i midtforsvaret, og "comfort zone" er viktig i slitekamper. Jeg bare stiller spørsmålet.
- Hvorfor har Obertan klippekort, og hvorfor byttes han ikke ut tidligere?

Ellers synes jeg faktisk ikke dette er så halvgalt, ettersom vi strengt tatt mangler halvparten av kvaliteten i laget, og vi alle visste at vi var tynne utenom 11 mannstroppen

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #422 på: 10. Des. 2011, 17:54 »
Er jo typisk at vi taper mot lag som Norwich...helt utrolig.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 10. Des. 2011, 17:54 »
Sammy bør får starte neste kamp. Det skjer jo noe hver gang han får ballen. Obertan dreper alt av flyt som er i angrepsspillet. Når han i tillegg står å halvsover i forsvar og nekter å stikke foten i plasser hvor det kan gjøre vondt så nytter det ikke å ha ham på banen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #424 på: 10. Des. 2011, 17:56 »
Sammy bør får starte neste kamp. Det skjer jo noe hver gang han får ballen. Obertan dreper alt av flyt som er i angrepsspillet. Når han i tillegg står å halvsover i forsvar og nekter å stikke foten i plasser hvor det kan gjøre vondt så nytter det ikke å ha ham på banen.

enig

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 10. Des. 2011, 17:57 »
Ikke umulig å forutse dette når vi mister to midtstoppere og erstatter dem med to superveike backer på 60 kg.

Simpson har vunne alt av duellar som eg såg. Faktisk har han gjort ein veldig god kamp til å spelt midtstoppar, som ikkje er vanleg for han. Det har noko med at visse andre er veldig svake.

Det er først og fremst på de faste situasjonene både simpson og perch har hatt problemer. I åpent spill har det gått greit. Men på dødballer hvor Norwich får fylle opp boksen så  har det blitt problemer hver gang. Verken Simpson eller Perch har samme rekkevidde, og det har ingenting med Simpson som spiller per se, men at han ikke er høy nok. Ergo går ballen rett over hodet både både til Perch og Simpson på to av målene fordi de verken ikke har fysik styrke eller høyde til å spille midtstopper.

Gjorde et taktisk feilvalg i dag Pards. Han skulle ha startet med Smith, og i tilegg tror jeg Kadar ville ha gjort det bedre enn både simpson og perch, rett og slett fordi det er midstopper han er, og har fyskken deretter.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 10. Des. 2011, 17:57 »
Neste kamp å må obertan ut..går som fast i samme situasjon gang på gang og for guds skyld få ut Perch!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #427 på: 10. Des. 2011, 17:58 »
Jeg mener også at Pardew burde vurdert å bytte Shola for Arfa. Vi sleit skikkelig med å holde ballen i laget.
Hadde vi hatt mere ballbesittelse kunne vi kanskje unngått utvisningen til Gosling. spekulering selvsagt..
Men uansett holdt vi skuggende lite på ballen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #428 på: 10. Des. 2011, 17:59 »
Jeg hadde helt seriøst foretrukket både Bramble, O'Brien, Ramage og en 40 år gammel Marcelino i midtforsvaret foran Perch. Fyren er så forferdelig dårlig at det er nifst. Henger ikke med for fem øre verken på dødballer eller i vanlig spill. Obertan, Jonas og Gosling var også elendige i dag.

Vi taper på to markeringssvikter av Perch, én av Ameobi (?) og en horribel bakoverpasning av Gosling. For øvrig helt utrolig at Norwich scorer på alle sjansene sine. Hadde de en eneste farlighet utenom målene?

Simpson, Cabaye og Ba var gode i dag. Håper at Colo er tilbake til neste kamp og danner stopperpar med Simpson, og at Perch kastes opp på tribunen der han hører hjemme.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #429 på: 10. Des. 2011, 18:00 »
Obertan dreper alt av flyt som er i angrepsspillet. Når han i tillegg står å halvsover i forsvar og nekter å stikke foten i plasser hvor det kan gjøre vondt så nytter det ikke å ha ham på banen.

For ikke å snakke om den flotte neglisjeringa av en helt åpen Ba med klar sikt til mål. Nesa opp og huske på at man har 10 medspillere, ikke bare to...

Alt i alt kjempeskuffa! Lysglimtene er for meg Simpson, Santon, Cabaye (vanvittig ball til Ba på førstemålet), Ba og Sammy.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 10. Des. 2011, 18:00 »
Ingen har har vel flere innlegg inn i boksen enn Norwich, så sånn sett var det et helvete å møte de i dag med to dverger baki der!! Måtte jo bare gå galt det!

Skuffa over Gosling. Hadde sjangsen ettersom Tiote og Guthrie er ute, takken er en hodeløs tackling og blir vel ute noen kamper (kanskje like greit)

6 poeng i de to neste nå ellers blir vi nummer 15 i år!!!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #431 på: 10. Des. 2011, 18:00 »

Gjorde et taktisk feilvalg i dag Pards. Han skulle ha startet med Smith

Er du seriøs? Plis si du kødder? Det var vel det eneste han gjorde riktig idag.

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #432 på: 10. Des. 2011, 18:01 »
Var litt opptimist når jeg gjettet hvor mange poeng vi får på de neste 5 kampene, men som dere ser så har jeg 1 rette til nå,   8 poeng? ja takk, men tviler.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #433 på: 10. Des. 2011, 18:01 »

Gjorde et taktisk feilvalg i dag Pards. Han skulle ha startet med Smith, og i tilegg tror jeg Kadar ville ha gjort det bedre enn både simpson og perch, rett og slett fordi det er midstopper han er, og har fyskken deretter.

What?? :o Er ikke helt enig i alt Pardew foretok seg i denne kampen, men jeg priser meg lykkelig over at vi slapp å se Smith i mer enn to-tre minutter. Det holder lenge for min del.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 10. Des. 2011, 18:02 »

- Hvorfor får ikke Tamas Kadar spille? Mulig han ikke er ansett som bedre enn Perch, men han er iallefall vant til å spille i midtforsvaret, og "comfort zone" er viktig i slitekamper. Jeg bare stiller spørsmålet.
- Hvorfor har Obertan klippekort, og hvorfor byttes han ikke ut tidligere?

Kadar har ikke engang fått lov til å være på benken i ligacupen denne sesongen av de som ser han hver dag på trening. Han virker ikke å være i nærheten av nivået for å spille i PL, selv om mange på forumet setter han i startoppstillingen.

At Obertan får for mye tilitt er jeg helt enig i.