20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norwich - Newcastle 10/12 kl.16.00  (Lest 81629 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 10/12 kl.16.00
« Svar #150 på: 09. Des. 2011, 17:44 »
Siste eg hørte var at han var 50-50, og om han ikkje spilte no til helga så var han klar for Swansea. Tipper han kan spille, men vurderingene går på risiko.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 09. Des. 2011, 17:49 »
Da tipper jeg han spiller. Beskjedene tyder liksom bare på at det er Perch som skal erstatte Taylor og at Kadar kanskje skal sitte på benken. Vi får håpe og tro at Colo blir helt frisk og kan spille uten at vi trenger å rushe ham innpå altfor tidlig.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #152 på: 09. Des. 2011, 20:15 »
kjempefordel om Collo spiller,og kanskje vår sjanse til full pott :-\
Håpet er at vi snur den negative trenden frå dei sisste kampane :nikke: :nikke

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #153 på: 09. Des. 2011, 23:05 »
Tipper det blir:

Krul - Simpson, Perch, Colo/Santon, Raylor - Obertan, Cabaye, Gosling, Jonas - Ben Arfa, Ba.

Håper Colo spiller om han er klar, men at det ikke tas noen sjanser mtp forverring av skade og et lengre skadeopphold. Uansett gledelig at skaden ikke ser ut til å være så ille allikevel. Trenger han i form om poengen skal fortsett og renne inn :)

Gleder meg til å se Gosling i aksjon. Gleder meg generelt til kampen, har fryktelig trua foran oppgjøret. Tror det blir en målrik kamp, tipper 3-2 i vår favør :) Ba med alle kassene en "hat-trick" hat-trick for sesongen.
Black and white since 1996

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 09. Des. 2011, 23:10 »
Hvem er kaptein om ikke colo spiller?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 10. Des. 2011, 00:27 »
Godt spørsmål og eg er blank, hadde jo normalt falt på saylor, men no som han og er ute så er eg ikkje sikker..
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 10. Des. 2011, 00:33 »
Om det der blir laget tenker jeg Cabaye tar det, men vi mangler virkelig ledertyper med Saylor, Colo og Tiote ute.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #157 på: 10. Des. 2011, 01:05 »
Mehdi Abeid er tydeligvis skuffet over å ikke være i troppen til morgendagens kamp.
Annonserte på face at han ikke er med. Synd, hadde vært spennende om han hadde fått noen minutter.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #158 på: 10. Des. 2011, 02:18 »
Om Colo er ute så ser jeg på Cabaye som den beste kaptein for oss, om ikke Krul.
Krul har virkelig stått frem i år, selv om han er ung så har han vært her lenger enn Cabaye og virker veldig sikker i år, tror han kan vokse enda mer på å få være kaptein en kamp eller to også. (ikke at det er noe kriterie)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 10. Des. 2011, 11:47 »
Det at perch kommer til å få såpass mange kamper som han får nå gir meg mareritt om natten. Han har overhodet ikke kontroll, og er ALLTID på etterskudd. Noen som vet hvor langt unna williamson er?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 10. Des. 2011, 12:01 »
Det at perch kommer til å få såpass mange kamper som han får nå gir meg mareritt om natten. Han har overhodet ikke kontroll, og er ALLTID på etterskudd. Noen som vet hvor langt unna williamson er?

Mest sannsynleg på benken mot Swansea.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #161 på: 10. Des. 2011, 13:29 »
Eg er relativt optimistisk. Trur som Geir at vi får sjå Colo i tospann med Perch, og då trur eg Perch får roen til å levere oppimot det han er kapabel til. Har hatt fleire brukbare innhopp denne sesongen, og ein god del dømmer han vel fortsatt meir utifrå dei fem første kampane hans under Hughton. Om Raylor spelar back (som er rimelig sikkert), så er det to ting som indikerer at ting vil gå betre enn det har gjort i det siste. 1) Motstanden er betydeleg svakare 2) Jonas er tilbake. Simpson er stabilt i bra slag, så han er eg ikkje bekymra for. Krul er klasse.

Den einaste forandringa frå det som har vore det tilnærma faste laget dei siste vekene, vil bli Guthrie ut og forhåpentlegvis Gosling inn. Den Guthrie-en vi har sett denne sesongen er vanskelig å erstatte, men det er gledelig at det tross alt er den Guthrie-en som har danka ut Gosling tidlegare i sesongen også. Hadde vore langt verre om Guthrie hadde vore piss, og Gosling likevel hadde blitt ansett som ein svakare spelar, av Pardew! :)

I sum så er dette laget, vel og merke om Colo faktisk stiller frå start, ikkje ekstremt mykje svakare i mine auge enn det som har figurert mesteparten av sesongen. Vi får krysse fingrane for at folk som har vore meir ustabile denne sesongen (Obertan, Cabaye, evt. HBA) står fram i denne kampen, og at saknet av Saylor, Guthrie og Tiote blir enda mindre.

Norwich 25% - Uavgjort 30% - Newcastle 45%

:)

Juma

• Gjest
« Svar #162 på: 10. Des. 2011, 13:41 »
Pardew sa på pressekonferansen at de ikke kommer til å ta noen sjanser med colo i dag.

bjartek

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #163 på: 10. Des. 2011, 13:56 »
Ser at vglive sier at Kadar skal spille stopper sammen med Perch og at vi skal ha samme backer som vanlig. Vet ikke hvor mye man kan tro på den oppstillingen men jeg håper de tar feil. Jeg håper virkelig vi får se Santon snart. IMHO trenger vi en erstatter for Raylor. Han er ikke god nok.

Uansett må vi handle en stopper i Januar.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 10. Des. 2011, 14:11 »
Ifølge nufc.com tyder det ivaffal på Santon som back - uvisst hvilken av de. Kadar på benk - hvilket skulle tilsi Simmo som stopper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida