20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45  (Lest 82612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45
« Svar #465 på: 03. Des. 2011, 18:21 »
Pardew var i alle fall langt mer optimistisk med tanke på Colo, men antydet at det kunne bli et problem neste helg, og kanskje helgen etter det også.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #466 på: 03. Des. 2011, 18:21 »
Nå sies det at det "kun" er minst seks uker på Saylor. Håper det stemmer...
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 03. Des. 2011, 18:22 »
Willy er vel i trening? Rusten som pokker sikkert, men inn med han!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 03. Des. 2011, 18:22 »
Fyfaen. En dag hvor Tayls beviser hvor god han er skjer altså dette. Ved gud, jeg håper det ikke er så alvorlig..
Raylor må snart fases ut spør du meg. Blir stadig klarere at han er vår svakeste link bakover. Ble rævkjørt av Sturridge i dag - og har i min bok bevist så til gangs at han ikke er god nok mot tøffere motstandere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 03. Des. 2011, 18:23 »
6 uker kan jeg leve med, da mister han heller ikke så mye trening og match fitness som f.eks. Ben Arfa gjorde.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 03. Des. 2011, 18:24 »
Nesten så jeg håper at det er Raylor som spiller stopper sammen med Perch (absurd setning) slik at Santon får en sjanse til å bevise hvor god han er på venstrebacken.

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #471 på: 03. Des. 2011, 18:26 »
6.7 på de neste 5?? Har dere sett hvem vi møter og hvor godt vi spiller for tiden??

Så hva tror du da? 12 poeng? eller kanskje alle 15?  skjer ikke.

11

Med andre ord, ingen tap?  3 seier og 2 uavgjort? uavgjort mot Liverpool regner jeg med at du mener, og ?  hvem vinner vi imot mener du?

Regner med minst 9 poeng på de kampene. Hvem mener du vi taper mot? Swansea? Norwich?

8 poeng kanskje,  tap mot liverpool, 2 uavgjort, 2 seier.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 03. Des. 2011, 18:27 »
Ryktene sier at Saylor er ute resten av sesongen.

Det er no Thomas kjem og seier at det treng ikkje å ha so mykje å bety...Raylor kan spela stoppar han.

Nettopp fordi motstanderen valgte å konsentrere sitt spill rundt Raylor, blir Simpson uomtvistelig satt under mindre press. Dermed blir arbeidsdagen hans enklere. Klart det har mye å si. Men som sagt, de gangene Mata var involvert så ble Simpson lurt flere ganger, og da Chelsea på slutten tok overgangen på hans side , så hang heller ikke han med i svingene.

Simpson har vore super i forsvar fleire gonger denne sesongen han. Det har Raylor og. Idag var det tydeleg Raylor som sleit og det gjorde han mot City og. Såg du alt rommet Raylor ga vekk på si sida? Du trur ikkje at ein fotballspelar med litt hjerne skjønnar at når Sturridge spring i det rommet so kan det vera fordel med ein pasning til han. Når skal du greia og sei at Raylor er for dårleg utan å dra Simpson inn i det. Du har sagt tidlegare at du vil ha Santon inn for Simpson, og no kan du kanskje innrømma at der tok du feil. Simpson sleit han og, men langt i frå so mykje som Raylor. Dessutan dette argumentet ditt med overgangane på slutten verte feil, grunna då satsa me alt i angrep og gambla til dei grader. Sjølvsagt kom Chelsea på gode overgangar. Det Simpson slurva mykje med i dag, var innlegga sine. No slurva dei fleste på laget i dag. Til og med Raylor slurva med innlegga og då er det ikkje mykje vits att med å ha han på bana. Mata bevega seg øve heile bana han. Og viss denne Santon er so god som visse her inne vil ha det til, då verte motstandaren sine angrep fordelt meir på begge kantane. Simpson er god nok for at me skal enda på topp 7. Det er ikkje Raylor.

« Siste redigering: 03. Des. 2011, 18:33 av lgrinde »

Peter

• Gjest
« Svar #473 på: 03. Des. 2011, 18:29 »
Det som er så kjipt er vi nå går inn i sesongens kanskje 4 letteste kamper på rad, uten Colo og Taylor, noe som minsker sjansene våre for 12 poeng(som vi i utgangspunktet skal greie). Ville heller spillt uten dem mot United, City og Chelsea nå i etterkant, siden vi egentlig hadde vært ganske sjanseløse både med og uten dem.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #474 på: 03. Des. 2011, 18:37 »
Nei, nei, nei.

Chelsea spilte på høyresiden fordi Raylor gang på gang serverte dem E6 av rom inn i vår egen 16. Det går ikke ann å være så offensiv som det Raylor tidvis var i dag, da blir det som det blir.

Nettopp.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #475 på: 03. Des. 2011, 18:39 »
Nesten så jeg håper at det er Raylor som spiller stopper sammen med Perch (absurd setning) slik at Santon får en sjanse til å bevise hvor god han er på venstrebacken.
Jeg vil heller sette Simpson inn som stopper. Han har faktisk ferdighetene til det. Er langt raskere enn Raylor og ganske god i lufta. Så får heller Raylor flyttes over dit Thomas er så keen på at han skal spille, på sin vante høyrebackplass, mens Santon får spille på sin vante venstrebackplass.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #476 på: 03. Des. 2011, 18:39 »
So jevla typisk at når me har 3 kampar der me mest sannsynleg hadde teke 9 poeng so har me 3 av våre beste spelara ute og 2 av dei er dei "einaste" midtstopparane me har.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #477 på: 03. Des. 2011, 18:40 »
Taylor has ruptured his achilles
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 03. Des. 2011, 18:43 »
Kan Tiote fungere som nødløsning i midtforsvaret?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #479 på: 03. Des. 2011, 18:44 »
lee_ryder Lee Ryder
Length of Taylor absence will depend on if he needs on operation, will be assessed either way out for foreseeable future #nufc