20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45  (Lest 82554 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45
« Svar #375 på: 03. Des. 2011, 15:47 »
Meh. Raylor er direkte ræva mot lagene som er bedre enn middelmådig, og med Jonas ute er det jo helt krise.
Nei.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #376 på: 03. Des. 2011, 15:48 »
neppe. så lenge dommeren reagerte på situasjonen så kan vel ikke FA gjøre mer?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #377 på: 03. Des. 2011, 15:48 »
Jeg kan ikke forstå at man ikke skylder på Obertan i samme setning som Raylor. Obertan gjorde ikke ÈN god ting i løpet av kampen. Sånn han spilte i dag, så ville jeg ikke hatt han på reservelaget engang. Faen meg irriterende at Løven blir tatt ut foran Obertan.

Enig i det. Fyren duger ikke en gang i paralympics. Han er TOTALT ræva.

På den positive siden var Krul, Ba og Ameobi veldig gode i dag. Er egentlig ingen vits i å henge med hodet over innsatsen til laget, men veldig surt at vi mister våre to eneste dugelige stoppere med skade. Håper i det lengste at det ikke er noe alvorlig med Colo.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 03. Des. 2011, 15:50 »
Faen at raylor ikke får rødt og må stå over neste kamp!
Stygg tanke, men kan ikke si jeg ikke tenkte det samme :)

Tenkte faktisk nettopp det samme. :P

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 03. Des. 2011, 15:50 »
Mulig jeg er jævlig farget når jeg skriver det, men denne kampen burde vært 3-0 i vår favør - ikke mot oss. Hater å skylde på dommeren, men dette blir faen meg for latterlig. Helvete, nå skal jeg drikke til jeg dør på julebord.

Hehe. Chelsea hadde enda flere muligheter enn oss selv om vi hadde tre i treverket. Med Casillas i mål hadde vi sluppet inn 5-6 i dag.

fyp
Same old Shearer, always scoring!

Salo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #380 på: 03. Des. 2011, 15:50 »
Syns også Saylor var meget god i dag  ;D Jeg er fan!

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #381 på: 03. Des. 2011, 15:52 »
Hadde Chelsea og da særlig Sturridge satt sjansa sine litt bedre så hadde vi fått et rimelig stygt resultat..3-0 kommer av rimelig slitte bein på slutten samt Saylor gikk ut..sammenligner en laga og benken til Chelsea vs Newcastle så kommer vi rimelig til kort dessverre..og var vel det som skilte oss i dag..

Uansett, føler at vi langtfra ble overkjørt idag ( som vi har blitt av storlaga i tidligere sesonger), så dette kan bli en kjekk sesong! Satser på vi måker med oss poeng fremover mot de litt "svakere" laga!
Skummelt med både Colo og S-Taylor ute, får håpe de raskt er tilbake:)

R-Taylor må ut...syns Løven gjorde en decent innsats idag! Frisk på kanten!På tide ta seg ei juleøl:)

Er Newcastle - LFC 30 desember, da blir det julesamling med LFC buddies og heie NUFC fram mot seier!
God helg!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 03. Des. 2011, 15:53 »
Alvorleg skade på S Taylor og Colo = Alvorleg stort problem for oss.

Heilt utruleg at Luiz ikkje verte utvist og at me utliknar til 1-1 i 2 omg.

Shola hadde eit veldig godt innhopp. Fantastisk skot som hadde fortent gått inn.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 03. Des. 2011, 15:53 »
Faen at raylor ikke får rødt og må stå over neste kamp!

Ja, trodde endelig vi ville bli kvitt fyren for noen kamper. Den taklinga hadde gitt tre røde om han hadde blitt vist ut. Er det mulig at FA gir oss en tidlig julegavce og suspenderer ham likevel? Taklinga var drøy.

Det kan de ikke. Dommeren så situasjonen.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #384 på: 03. Des. 2011, 15:54 »
Skjønner ikke helt hvorfor de hyller Sturridge som kampens største spiller.. Trenger åtte 100% sjanser for å putte ett mål. Krul var utvilsomt BB, 9.5 på min børs.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 03. Des. 2011, 15:55 »
Jeg er relativt overbevist om at hylekoret her inne ville hatt rødt på Simpson hvis han hadde spilt på Chelsea - tenker på situasjonen hvor han takler to ganger på 15 sek.

Thomas?

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #386 på: 03. Des. 2011, 15:57 »
Skjønner ikke helt hvorfor de hyller Sturridge som kampens største spiller.. Trenger åtte 100% sjanser for å putte ett mål. Krul var utvilsomt BB, 9.5 på min børs.

Helt enig. Krul BB for meg også.  Sturridge sine sjanser var mer et resultat av at han spillte mot banens verste enn at han selv presterte så utrolig bra.
Genius by birth. Slacker by choice.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #387 på: 03. Des. 2011, 15:57 »
Er jo situasjon i straffefeltet som og irriterer meg, der englands mest ufyselige spelar, John Terry, meier ned Ba med albuen. Heilt utruligt å ikkje døme straffe. Dømminga var såpass dårligt at det er mistenkelig. Å ikkje utvise Luiz er mistenksomt. Det blir ikkje klarare.

Ryan Taylor var forøvrig balle som alltid. FÅ INN SANTON! Vi saknet Gutierrez også i dag!

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #388 på: 03. Des. 2011, 15:57 »
Mulig jeg er jævlig farget når jeg skriver det, men denne kampen burde vært 3-0 i vår favør - ikke mot oss. Hater å skylde på dommeren, men dette blir faen meg for latterlig. Helvete, nå skal jeg drikke til jeg dør på julebord.

Hehe. Chelsea hadde enda flere muligheter enn oss selv om vi hadde tre i treverket. Med Harper i mål hadde vi sluppet inn 5-6 i dag.

Hehe, godt mulig faktisk. Men føltes bare jævlig urettferdig når Shola setter den siste der i treverket på stillingen 0-1. "10-1 i målsjanser"-følelsen, om du skjønner hva jeg mener.  ;)

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #389 på: 03. Des. 2011, 15:58 »
...hadde bare Luiz blitt utvist i det 4. minutt. Ohhh, for en kamp vi kunne kost oss med.