20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45  (Lest 83108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 03/12 kl.13.45
« Svar #90 på: 01. Des. 2011, 23:57 »
Virker pessimistiske på Chelsea.no også. En som sa han tipper Newcastle vinner 3-1. Og da var responsen:
"Så du tror Chelsea scorer?" :D

HAHAHA

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 02. Des. 2011, 01:32 »
HAHA :D Elsker å lese på andre klubbers forumer for tiden, de er redde for å møte oss. Herlig lesning :lol:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 02. Des. 2011, 02:44 »
Virker pessimistiske på Chelsea.no også. En som sa han tipper Newcastle vinner 3-1. Og da var responsen:
"Så du tror Chelsea scorer?" :D

HAHAHA

Merkelig at de er så sikre på at de ikke scorer, når de scora 3 i forrige. :P

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 02. Des. 2011, 08:51 »
Mulig supporterne til Chelsea senker forventningene, slik at fallhøyden ikke blir for stor. Noe jeg praktiserer baser på erfaring. ;)

Jeg vil være godt fornøyd med et poeng, og i himmelen over tre. Chelsea har mange klassespillere! Selv om det ikke har løsnet helt for dem så langt, sitter jeg bare og venter på at de skal finne formen. Forhåpentligvis ikke i morgen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 02. Des. 2011, 08:51 »
Eg fryktar Sturridge.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 02. Des. 2011, 09:06 »
Fornøyd med ett poeng. Samtidig tror jeg vi har alle muligheter for å slå Chelsea. Det som er vår fordel nå er at festningen St James er på vei tilbake. Lag frykter igjen å spille mot oss på bortebane. Mens lag de siste PL-sesongene gikk ut på banen for å ta alle tre poengene, er de nå glade for ett. Dermed kan deres innstillinger  og lagoppsett være annerledes: I stedet for å angripe, legger de seg bakpå. De får høye i stedet for lave skuldre, og gruer seg til å møte 50 000 gærne supportere. Dette kan være faktorer som gjør at resultatene bikker vår vei på hjemmebane.

Forøvrig er det den offensive holdningen jeg liker med Pards: Han går for å vinne hver kamp, og denne troen har smittet over til spillerene.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 02. Des. 2011, 09:08 »
Det er fortsatt Chelsea som er favoritter og har presset på seg. Føler fortsatt ikke vi har noe å tape i denne kampen.

Deilig å få spille mot dem så lenge AVB er trener, noe som garantert ikke varer lenge.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #97 på: 02. Des. 2011, 09:08 »
Spennende match dette her! Føler meg sikker på at gutta kommer til å være heltente ute på banen, grunnet flere faktorer: hedringen av Speed, storkamp mot Chelsea og den generelle mentaliteten laget besitter for tiden.

Tipper vi ser null endringer fra laget som stilte mot Man Utd, med unntak av Sammy for Jonas, noe jeg setter pris på. Sammy synes jeg har gjort en god inntreden når han blir gitt sjansen, og her er det bare å satse videre!

Denne kampen er veldig åpen, møter jo tross alt et Chelsea lag som bare venter på å få fart på sakene. Ser for meg at vi kommer til å gå hardt ut og presse på for å få et tidlig mål her, men jeg tror Chelsea har litt samme tankegangen også...

Tipper en tett match hvor vi tar en knepen 2-1 seier. Mål av Ba og Ben Arfa for oss, og Mata for Chelsea.
« Siste redigering: 02. Des. 2011, 10:01 av Bresken »

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 02. Des. 2011, 09:37 »
Fikk svar fra Jon Hartvig Børrestad nå, på henvendelse om de kom til å sende minneseremonien for Gary Speed før kampen:

Sitat
Hei!

Vi håper den sendes ja. Vi produserer ikke selv, men kan ikke tenke meg at de IKKE sender den.

Jon

Trodde de hadde litt bedre oversikt over hva som ble sendt, men krysser fingrene. :)

Salo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #99 på: 02. Des. 2011, 12:06 »
Leikanger i Sogn ;)

Fint der :) var i praksis på ungdomsskolen for en mnd siden :thumbu: :thumbu:

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 02. Des. 2011, 13:11 »
Bra jobba MLerbakk. Håper virkelig produsentene viser dette. Ikke bare for newcastlefansen, men supportere av andre klubber han har spilt, Walisere, og andre som har følgt Speed. Det er også en viktig markering mtp å belyse andre sider som desverre tilhører fotballen. Men også at fotballen kan være fin i form av samhold og respekt.

Når det gjelder kampen håper håper jeg på seier. Men jeg frykter ferdighetene og ikke kollektivet til Chelsea. De har enkeltspillere som kan avgjøre kampen på egenhånd. Håper Obertan fortsetter med sitt gode spill og bygger videre på sine gode prestasjoner mot Evra og Manu. Hadde vært gøy med HBA et hakk vassere og effektiv.

Taktisk Preview:
http://www.leazesterrace.com/
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 02. Des. 2011, 13:29 »
Fikk svar fra Jon Hartvig Børrestad nå, på henvendelse om de kom til å sende minneseremonien for Gary Speed før kampen:

Sitat
Hei!

Vi håper den sendes ja. Vi produserer ikke selv, men kan ikke tenke meg at de IKKE sender den.

Jon

Trodde de hadde litt bedre oversikt over hva som ble sendt, men krysser fingrene. :)

Spurte sportsredaktøren for noen dager siden. Han sa det skulle sjekkes ut hva som ble produsert.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #102 på: 02. Des. 2011, 13:33 »
Jeg har virkelig en god følelse før denne kampen. Synes ikke Chelsea har virket gode under AVB i det hele tatt, og i forrige kamp mot Liverpool (til tross for noe reservepreget lag) imponerte de meg null og niks. Det skal sies at Lukaku mest sannsynlig blir benket og Sturridge kommer inn, men vet ikke hvor mye det har å si dersom midtbanen ikke fungerer bedre enn den gjorde på tirsdag (?).

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 02. Des. 2011, 13:41 »
Villas Boas har vel overtatt et lag som har forfalt ganske lenge, og som i mine øyne trenger en extreme makeover. Noe de neppe får så lenge russeren bestemmer. Noen burde få russeren til å forstå at når dette laget ennå ikke har vunnet CL, på utallige forsøk, så er det ikke nødvendigvis treneren det er noe galt med.
Men han har sitt leketøy, og gjør hva pokker han vil med det. Jeg for min del, håper han kjører det i grøfta, og sparker AVB etter å ha tapt mot oss og tapt mot Valencia i CL. Deretter skal han vel prøve å lokke til seg Guardiola eller noe sånt, med en hel haug av rubler, bare for å sparke han også etter et års tid, etter at Drogba, Anelka og kompani heller ikke denne gangen har vunnet CL.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 02. Des. 2011, 13:55 »
I motsetning til ManU og Ferguson kan det vel antas at Chelski ikke har vært flinke nok til å gjennomføre nødvendige fornyelser. Største feilen Roman gjorde var vel egentlig å sparke The Special One..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida