20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Grafikktråden  (Lest 4901 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Grafikktråden
« Svar #15 på: 21. Nov. 2011, 22:07 »
Hva er egentlig galt med John Terry? Drit i hva han gjør på privaten, jeg driter 100% i privatpersonen JT. Hva er usmakelig med fotballspilleren John Terry?
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 21. Nov. 2011, 22:08 »
Det er jo hele pakka vi snakker om. John Terry er jo en falsk, uhyggelig type som skal fremstå politisk korrekt og som en model professional.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 21. Nov. 2011, 22:18 »
Sånn jeg ser det er en han en glimrende midtstopper med massiv autoritet og hjerte for klubben. Som gir 110% i alle dueller.

Men er vel alltid flere sider i en bok =)
Same old Shearer, always scoring!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 21. Nov. 2011, 22:19 »
Alan Smith er da enda NUFC-spiller da? :P
Sier vel litt om hvilke spillertyper jeg har sansen for da! ;)

Hehe, Alan Smith står på lønningslisten ja, men å kalle han for en spiller er jo nesten like banalt som å kalle Michael Owen skadefri.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 21. Nov. 2011, 22:21 »
John Terry er vel en type som gjerne kunne stått litt nærmere da kruttet ble oppfunnet. Kunne nytt godt av et lite IQ-lån fra kompisen (?) Lampard.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 21. Nov. 2011, 22:25 »
Hehe - det skiter jeg egentlig i. Han spiller nok kanskje ikke mer for Newcastle - men jeg verdsetter han samma faen :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida