20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600  (Lest 68123 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Man Utd - Newcastle 26/11 kl.1600
« Svar #15 på: 20. Nov. 2011, 20:00 »
Hvor sikre er folk på at Santon holder er mye høyere nivå en Raylor deffansivt?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 20. Nov. 2011, 20:05 »
Støttes! Om Obertan ikke er klar: Sammy eller Gosling, om Tiote ikke er klar: Guthrie.

Om Best er klar: fortsatt Ben Arfa istedenfor..

Haha, måtte nesten le litt av den :P Men er enig i det du skriver, og støtter laget til Daniel!

Hvorfor le? :D Synes Best har vært litt usynlig der oppe siden den gode formen han hadde i starten (med unntak av Stoke kampen), og Benny virka veldig frisk mot City, en av våre beste synes jeg selv om han mistet ballen et par ganger. Hvis det var det du lo av, og ikke måten jeg skrev det på? :P
« Siste redigering: 20. Nov. 2011, 20:07 av thomashaer »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 20. Nov. 2011, 20:08 »

Fordi det skal jævlig mye til å ikke gjøre det.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 20. Nov. 2011, 20:11 »
Som vanlig en velloverveid og saklig begrunnelse  :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 20. Nov. 2011, 20:16 »
Hvis Santon ikke er bedre enn Raylor defensivt så lurer jeg noe jævli på hvorfor han ble hentet for å si det sånn.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 20. Nov. 2011, 20:19 »

Sikrere enn på at han holder et mye lavere nivå iallefall. Et annet moment er at jeg er ganske sikker på at potensialet til Santon langt overgår potensialet til Raylor. Uansett så får vi aldri vite det sikkert før Santon får forsøke seg over tid, og det er vel det som er min hovedgrunn til at jeg vil se han spille.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 20. Nov. 2011, 20:20 »
Han bør i alle fall få sjansen til å vise seg fram snart, gjerne til helga.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. Nov. 2011, 20:20 »
Etter det jeg har sett, virker det også som om Santon kan holde et tilnærmet like bra nivå offensivt som Raylor, samt et ganske mye bedre nivå deffensivt. Men må innrømme at jeg ikke har sett veldig mye.

Han bør i alle fall få sjansen til å vise seg fram snart, gjerne til helga.

Dette også.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 20. Nov. 2011, 20:36 »
Jeg vil også se ham fra start mot Manu. Jeg er rimelig sikker på at han er bedre offensivt en Raylor men frykter at vi kan bli skuffet over det deffansive bidraget. Hvis han posisjonerer seg feil vil han ha større sjangs for å rette opp feilen mtp farten sin. Men han virker som en spiller som fort blir nervøs og slår en del feilpasninger på samme måte som Raylor, og kan gjøre rare valg. Det blir spennende å se ivertfall. Får håpe han bretter opp armene og gjør krav på den plassen hvis han får sjangsen.

Når det er sagt tror jeg Pardew starter med Raylor i neste kamp også. Han har hatt to kamper hvor han har slitt skikkelig etter min mening (city og qpr). Likevell har han kommet med store bidrag fremover og spilt over all forventning igrunn. Tror Pardew tenker at han sviker Raylor hvis han benytter en dårlig kamp mot City som unnskyldning for å ta ham ut av laget.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 20. Nov. 2011, 20:39 »
En god unnskyldning Pardew kan bruke er behovet for fart. Uansett bedre eller verre så er vel Santon betydelig mer hurtig enn Raylor. Likevel tror jeg i likhet med deg at Raylor nok starter også denne kampen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 20. Nov. 2011, 20:49 »
Jeg er forsåvidt enig i det. Én dårlig kamp skal ikke være nok til å bli vraket. Men samtidig er jeg litt frustrert på vegne av Santon, en ung spiller som har et voldsomt potensiale og som trenger spilletid. Jeg håper han starter, men tror det ikke.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #26 på: 20. Nov. 2011, 22:23 »
Pardrew setter man - management høgt, som har gjort at raylor har hatt sikker plass i start elveren. Men etter kampen mot city synst eg pardrew kan la santon få prøve seg (utan at det går utover man - management)
Men eg sliter og med å sjå for meg AP gjere endringar i backfiraren.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 20. Nov. 2011, 22:35 »
Etter HBA sine mange lysglimt mot City, er eg optimistisk for det som skal skje framover. Også allerede mot Man U neste kamp. Sentralt i midten er ikkje ManU ei umulig oppgåve for Cab/Mr. T, og mangelen på et anker som de Jong vil antakeleg gi Ben Arfa enda meir rom.

Og sjølv om midtstopparparet til ManU som regel held høg klasse, er det ikkje umulig å skape problem med kjappe bevegelsar framfor dei. Sjølv om Vidic er tilnærma komplett, er det først og fremst som boksspelar han har sin force. At kjappe spelarar kan skape problem for han (og makker) er Oba på Old Trafford i nedrykkssesongen et godt eksempel på. Forhåpentlegvis får HBA bra med rom til å utfordre backfiraren frå mellomrommet.

Vi må i større grad vere med i midtbanekrigen som vi tapte mot City, og sjansane bør også vere betre neste helg med Tiote tilbake mot det som for tida virkar som eit svakare lag enn City. Om vi stiller med det laget som Daniel skisserer, trur eg poengsjansane våre er 30-40%. Eg vågar å vere såpass optimistisk, for eg synest vi viste mange fine ting mot ligaens beste lag no sist.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 20. Nov. 2011, 23:26 »
Jeg vil også se ham fra start mot Manu. Jeg er rimelig sikker på at han er bedre offensivt en Raylor men frykter at vi kan bli skuffet over det deffansive bidraget.

Tror Santon er meget god deffensiv jeg. Men Raylor er da veldig god offensiv? Santon må være veldig god offensivt for å overgå Raylor, men tror (og håper) Santon er noe bedre deffensivt. Men hvorfor tror du Santon gjør mye konsentrasjonsfeil slik som Raylor?

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 21. Nov. 2011, 01:14 »
Tingen med Taylor er jo at hver gang han gjør en feil tidlig i en kamp, så tenker han nok veldig nøye over det og blir veldig usikker resten av kampen. Han har spilt veldig bra så langt, frem til City kampen, og bør absolutt gi han sjansen igjen! MEN jeg vil ikke se han i de to neste, da disse også er toppoppgjør! Mye lettere for Rayls og bli usikker og fortsette med tabber mot disse.

Tror og håper på Santon denne kampen. Som flere sier, så har vi absolutt en fin mulighet til å ta poeng og kanskje alle 3 også om vi er heldige og gode nok!

Krul
Simpson - Colo - Steven - Santon

Obertan - Tiote - Cabaye - Jonas
Ben Arfa
Ba

Best kan fort bli en joker for oss mot slutten! :)
Med forbehold om at alle valgte er skadefrie!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid