20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Messi vs Ronaldo  (Lest 195508 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1230 på: 25. April 2013, 22:51 »
Hehe, jeg ser det, torfinn. Messi hadde vel 70 mot Ronaldos 40 eller noe.

Blir en konspirasjonsteori hele tråden. Noen moderatorer som er litt glade for Ronaldo? (Andy  :wub: ?? )

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1231 på: 26. April 2013, 14:26 »
Kan jeg fjerne stemmen og bytte til PlebUTG? :)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1232 på: 26. April 2013, 15:40 »
Busted :p

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1233 på: 27. April 2013, 11:50 »
Kan jeg fjerne stemmen og bytte til PlebUTG? :)

Du er faktisk nærmere sannheten enn du skulle tro!  ;)

Takk btw!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1234 på: 28. April 2013, 14:33 »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1235 på: 18. Mai 2013, 09:00 »
Scoring og rødt kort på Ronaldo, ekstremt deilig assist av Falcao og en herlig seier til Atletico Madrid i går. Nydelig!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1236 på: 12. Juni 2013, 21:51 »
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1237 på: 02. Sep. 2013, 22:05 »
Til de som alltid har ment at Ronaldo er arrogant.. Kom over denne:

http://www.fanatix.com/news/shocking-allegations-barcelona-star-lionel-messi-bullies-and-controls-his-teammates/142356/

Sitat
Known as much for his humble, respectful, well mannered approach, as he is for his unrivalled talent, the Argentine has apparently reduced younger teammates to tears.

?What are you doing? You?re nobody. Pass me the ball ? you ?re here to play for me,? the Argentine reportedly said to Spanish youngster Christian Tello.

Tello was outraged by the fact senior Barcelona players and management routinely ignore Messi?s behaviour?

(...)

Sitat
Big money Chilean signing Alexis Sanchez has also felt the wrath of Messi?s tongue on the Barcelona training pitch.

?You?re so bad, I do not know how you could cost so much,? the little Argentine apparently said.

The reports emanate from the Spanish Under-19 camp, as Gerardo Deulofeu (now on-loan at Everton) and Alejandro Grimaldo broke Barcelona?s silence on Messi?s behaviour to fellow teammates.

Messi sine kommentarer skulle etter rapporter ha vært så klare at det fikk Tello på gråten. Noen medier mener at Messi driver med noe som er på grensen til mobbing mot egne medspillere. I tillegg kranglet han med både Zlatan og Henry som endte med å bli solgt.

Her er noen eksempler som går mot teorien om at Ronaldo er ekkel, egoistisk og arrogant:

Ikke noe som har noe særlig med skills på banen å gjøre, men bare et lite stikk til Messi-fans som stempler Ronaldo som arrogant.

PS: Spar dere for "du er så butthurt" og "tror du du er kjæresten til Ronaldo?" kommentarer...
« Siste redigering: 02. Sep. 2013, 22:10 av Eriksen »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1238 på: 03. Sep. 2013, 11:27 »
Tipper disse "rapportene" er like ekte som bilde av Messi med en hore eller hva faan det var.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1239 på: 03. Sep. 2013, 18:26 »
Hvorvidt de ryktene der er ekte eller ei vet nok alle her inne akkurat like mye om. Men bildet var redigert ja.

Ellers kan man jo trekke frem rasismeanklager og skattesvindel som to mer eller mindre aktuelle saker i Messis liv.

På generell basis vil jeg egentlig si at de aller fleste på Real Madrid og Barcelona til tider sliter med å oppføre seg og personlig går jeg ikke inn i noen diskusjon om hvem som er "verst" av Ronaldo og Messi, men jeg er selvfølgelig helt enig med Eriksen at det er latterlig at noen prøver å fremstille Messi som en av verdens mest sympatiske fotballspillere.

Kan avslutte med en relevant video:

Det uforstående trynet i etterkant hvor han virkelig ikke kan skjønne noe av RM-spillernes reaksjoner er så herlig!  :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1240 på: 03. Sep. 2013, 18:34 »
Ellers kan man jo trekke frem rasismeanklager og skattesvindel som to mer eller mindre aktuelle saker i Messis liv.

Jeg vet ikke hvor seriøs du er her, men hvor mye tror du Messi involverer seg i ting som skatt osv.? Tror du han en fredagskveld finner frem brillene sine, setter seg ned og sjekker skatten sin så alt er riktig? :ler:

Når det er sagt er han sikkert en dritt, akkurat som majoriteten av alle mennesker som finnes.
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1241 på: 03. Sep. 2013, 18:43 »
hvor mye tror du Messi involverer seg i ting som skatt osv.? Tror du han en fredagskveld finner frem brillene sine, setter seg ned og sjekker skatten sin så alt er riktig?

Jeg vet ikke hvor god privatøkonomisk sans Messi har, men jeg vil anta at han (i likhet med alle normale mennesker) tar en kikk i nettbanken et par ganger i måneden for å sjekke at alt er ordnet.

Er heller ikke hundre prosent opplyst på skattereglementet i Spania, men skulle da tro at det ikke var så vanskelig å få betalt riktig skatteprosent hvis man går inn for det.

Det er for øvrig sponsorinntekter på 100 millioner norske kroner over en treårsperiode det er snakk om.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1242 på: 03. Sep. 2013, 18:48 »
Men jeg er selvfølgelig helt enig med Eriksen at det er latterlig at noen prøver å fremstille Messi som en av verdens mest sympatiske fotballspillere.

Kan avslutte med en relevant video:

Var egentlig bare dette jeg skulle frem til. Messi fremstilles faktisk veldig ofte som en svært sympatisk spiller, uten at jeg egentlig har skjønt helt hvorfor. Kanskje fordi han aldri har pådratt seg rødt, og filmer så sjeldent. Men selv det skjer jo også en sjelden gang i blant! Grunnen til at jeg tok opp dette var at jeg kom over en side der det ble diskutert, og jeg hadde en diskusjon angående dette med en kamerat. :)

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1243 på: 03. Sep. 2013, 18:52 »
Selvfølgelig helt enig - hadde bare to poenger; backe opp ditt innlegg og få frem at alle her inne vet like mye om hvilke rykter rundt Messi som er sanne.  ;)

EDIT: For øvrig gledelig å se at så mange har stemt på meg i pollen. Takk!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1244 på: 26. Okt. 2013, 19:43 »

Mmmh!
Nei.