20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Messi vs Ronaldo  (Lest 195700 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1170 på: 08. Jan. 2013, 23:20 »
Hvem ville dere hatt på årets lag da?

Hadde det vært opp til meg, hadde laget sett slik ut:
4-3-3 - Buffon;Alves,Hummels,Kompany,Alba;Iniesta,Yaya Toure, Pirlo;Messi,Falcao,Ronaldo

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1171 på: 08. Jan. 2013, 23:58 »
Bytt ut Pirlo med Alonso og Falcao med RvP så har du mitt lag. :) Tar gjerne også Ramos inn for Alves på høyrebacken, men Ramos har for det meste spilt stopper.

Peter

• Gjest
« Svar #1172 på: 09. Jan. 2013, 00:01 »
Bytte ut EM's beste, og ikke minst kjekkeste spiller med en spanjol med gingerskjegg?  :o

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1173 på: 09. Jan. 2013, 00:02 »
Alonso vant La Liga og EM! :D Svært god i kampene jeg har sett han også. Men Pirlo funker også, Serie A-tittel og EM-finale er ikke galt det heller.
« Siste redigering: 09. Jan. 2013, 00:04 av Eriksen »

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1174 på: 09. Jan. 2013, 00:04 »
Som jeg skrev i en annen tråd; jeg ville i hvert fall hatt Kompany med (ser at du tar han med, Peter).

Sikker på at du ville foretrukket RVP foran Falcao og Zlatan altså, Eriksen? Den midtspissplassen er faktisk jævlig vanskelig å bestemme seg for for mitt vedkommende hvert fall...

Og hvis man bare skal regne ut fra EM ville jo Balotelli og Gomez vært kandidater til nevnte plass da, peter  :P

Peter

• Gjest
« Svar #1175 på: 09. Jan. 2013, 00:06 »
Sant.. Super Mario kunne tatt plassen til Messi.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1176 på: 09. Jan. 2013, 00:08 »
Jepp, jeg vet hvor god Falcao er, men når man ser hvor god og viktig RvP er når han spiller.. Alltid en trussel, bøtter inn, og noterer seg med assists også. Drittsekk, men likevel den beste målscoreren i PL. Falcao scorer noen ville mål, men tror han stod med både færre mål og assists enn RvP foregående sesong? Zlatan føler jeg har litt for store ut av form perioder, men når han er i form er det ikke mange som slår han.
« Siste redigering: 09. Jan. 2013, 00:09 av Eriksen »

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1177 på: 09. Jan. 2013, 00:10 »
Den spissplassen er vanskelig. Ville personlig gått for RvP siden kalenderåret 2012 var veldig bra for hans del, på en annen side har han ikke vunnet noe. Falcao og Zlatan kan fint ta plassen.

4-3-3: Buffon; Alves, Pique, Kompany, Alba; Xavi, Pirlo, Iniesta; Messi, Van Persie, Cristiano

Yaya, Hummels, Thiago Silva, Xabi Alonso, Ozil, Zlatan og Falcao rett bak.

Og Coloccini.  :coloccini:
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1178 på: 09. Jan. 2013, 09:57 »
All ære til messi for 4 year in a row selvfølgelig!!, men han må seriøst finne en annen klesdesigner. Ser jo ut som om Vidar (55) fra indre Toten har stått for dressvalgene hans de siste årene
Det er nettopp derfor han IKKE på finne en annen klesdesigner. Men hvis han skal bytte kan han godt gå over til å bruke Moods of Norway og det småharry traktormerket. Messi i regnbuefarget traktordress mottar gullballen neste år, er mitt tips.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1179 på: 28. Jan. 2013, 00:00 »
Rimelig sick dag av både Ronaldo og Messi i dag.

Ronaldo: Hat-trick på 10 minutter mot Getafe (11.plass). 4-0-seier til RM.
Messi: Slår til med 4 mål mot Osasouna (18.plass). 5-1-seier til Barcelona.

Hadde en diskusjon her for litt siden hvor det var en som hevdet at forskjellen på lagene i PL og La Liga ikke var så markant som jeg skulle ha det til. Men skulle gjerne sett Messi putte 4 mål for City mot Aston Villa og Ronaldo score hat-trick på 10 minutter mot Sunderland for Man Utd på samme dag....

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1180 på: 28. Jan. 2013, 08:54 »
Mener kommentatoren sa for litt siden at det hadde gått over ett år siden en runde hvor verken Messi/Falcao/Ronaldo scoret :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1181 på: 28. Jan. 2013, 09:25 »
Mener kommentatoren sa for litt siden at det hadde gått over ett år siden en runde hvor verken Messi/Falcao/Ronaldo scoret :P
Tror det skjedde for bare noen uker siden ;)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1182 på: 28. Jan. 2013, 11:16 »
Ja, det var vel derfor han nevnte det. Første runda på x antall mnd hvor ingen av de hadde scoret.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1183 på: 02. Feb. 2013, 23:52 »
Ser at Ronaldo har begynt å score i begge målene for å prøve å ta igjen Messi. Desperate times, osv.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1184 på: 03. Feb. 2013, 13:09 »
Granada første La Liga lag til å vinne en kamp uten et eneste skudd!

Og Ronaldo eneste spiller som har scora mot ABSOLUTT alle lagene nå. ;)