20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Messi vs Ronaldo  (Lest 195638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #975 på: 07. Okt. 2012, 21:41 »
Ronaldo har satt rekord EL Clasico nå, med scoring i 6 kamper på rad. Faen å han suger i disse oppgjørene ass ;)

Hehe, burde hente XX antall sitater fra folk tidligere i tråden her som både nekter for at han er god i store kamper OG HVERT FALL i "El Classico".  :D

Hentet fra VG Live:

"2-2 Mål Real Madrid: CRISTIANO RONALDO. Özil med en vanvittig pasning igjennom til Ronaldo som triller kaldt forbi Valdes! Ronaldo har scoret åtte mål på sju dager!"

Peter

• Gjest
« Svar #976 på: 07. Okt. 2012, 21:45 »
Verdens beste fotballspiller! No doubt!

Må være jævlig kjedelig å være på lag med Ronaldo - han scorer alle målene og stjeler alt showet :P

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #977 på: 07. Okt. 2012, 22:18 »
Har tenkt til å prøve en ny og mer moden fremtoning i denne tråden fremover. Går det greit eller må jeg si : "Messi er best, ronaldo suger assss" i hver eneste setning?

Da det ble påpekt at Ronaldo sjeldent dominerte i kampene mot Barcelona, så hadde han sjeldent dominert mot Barcelona. Det er en del el classico's siden og dette er selvfølgelig ikke tilfelle nå. Tviler på om dere finner noen "Messi-fanboys" som vil si at Ronaldo er dårlig?

Først og fremst så var jo dette en fantastisk fotballkamp! Verdens to beste fotballspillere scorer alle målene og underholdningsverdien er på topp gjennom 2x45.

Ronaldo var god som vanlig, får ikke håpe skaden hans er alvorlig.
Messi var god som vanlig, ikke like dominant som vi pleier å se han, men med to mål(ett av dem var jo rimelig nydelig), så går det vel ikke akkurat ann å klage.

Takk Barcelona og Real Madrid for en flott avslutning på en ellers trist fotballsøndag.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #978 på: 08. Okt. 2012, 00:41 »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #979 på: 08. Okt. 2012, 08:45 »
At Ronaldo er god, og Messi er god, og at det var en god fotballkamp tror jeg de fleste er enige om ;)

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #980 på: 11. Okt. 2012, 00:23 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3490439.ece

" Iniesta mener at verken han selv, eller noen av de andre spillerne i den katalanske klubben filmer på banen. Han mener derfor Pepe har gått over streken med sitt utspill. "

:lol:   :spytt:

Han har rett i at Pepe ikke klarer å oppføre seg, men skal man få den minste kredabilitet, så gjelder også å ha minst rundt 1-2 % selvinnsikt. Det mangler tydeligvis Iniesta.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #981 på: 16. Okt. 2012, 11:59 »
Iniesta trenger kanskje ikke se seg selv i speilet, han har vel i all hovedsak sitt på det tørre, men burde kanskje ta en løgndetektortest på Sergio og Fabregas. Men at Pepe er 10 ganger verre er jo forsåvidt sant nok.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #982 på: 16. Okt. 2012, 12:30 »
Ikkje særlig truverdig godeste Iniesta.
Når det er sagt elskar eg spelaren Iniesta. Latterleg undervurdert. Ein kan ikkje sjå bort i frå at han har vore vital for Spanias suksess dei siste åra. C.Ronaldo og Messi har jo ikkje vore i nærheten. Skal dog seiast at Messi og C.Ronaldo forsatt er unge. Det er nesten slik eg vil rangere Iniesta over både Messi og C.Ronaldo.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #983 på: 16. Okt. 2012, 12:52 »
Nå spiller CR og Messi på to landslag som ikke er i nærheten av Spania da, spør du meg. Det har selvfølgelig mye å si. Begge disse to har forøvrig også etterhvert starta prestere langt bedre for sine landslag siste året.
Uten at jeg mener noe annet enn at Iniesta er en sinnsyk spiller da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #984 på: 17. Okt. 2012, 12:46 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/landslag/se-messi-og-higuain-senke-chile-3902162.html

Jeg trodde ikke han presterte på landslaget jeg.

Se detaljen rundt 0:25. Fantastisk!

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #985 på: 17. Okt. 2012, 12:58 »
Messi har da prestert på landslaget en god stund nå.

Og at Argentina er et lag som "ikke er i nærheten av Spania" er jeg ikke helt enig i. De er på vei opp igjen. Gleder meg til å se dem herje i Brasil 2014 :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #986 på: 17. Okt. 2012, 12:58 »
12 mål på de siste 8 for Argentina slik jeg har skjønt det. Hadde vært ufattelig morsomt om Messi hadde dratt en Maradona i Brasil.

Merker meg at de er på vei opp igjen, antakeligvis har det noe med at de ikke har en klovn som landslagssjef lengre. Men Spania er vel det råeste landslaget verden noensinne har sett mener jeg. Det er vanskelig å plukke ut en klar stjerne over alle andre på Spania fordi der er så sinnsykt mange å velge mellom.
« Siste redigering: 17. Okt. 2012, 13:00 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #987 på: 17. Okt. 2012, 13:12 »
Jeg tar gjerne Argentina - Spania og Brasil - Norge i semifinalene 2014  :wink:

Så Messi vs Whæler i finalen  :lol:
« Siste redigering: 17. Okt. 2012, 13:15 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #988 på: 17. Okt. 2012, 13:48 »
Fyfader - ser lett for meg Wæhler bli turneringens beste spiller etter å ha nøytralisert Messi totalt  :ler:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #989 på: 17. Okt. 2012, 14:14 »
Haha, en 60 år gammel Wæhler, med rullator og krum rygg skal nøytralisere Messi? Det ville jeg likt å sett. Wæhler er jo tregere enn min 85 år gamle bestemor som knapt har bein å stå på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon