20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Messi vs Ronaldo  (Lest 195492 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #810 på: 23. April 2012, 23:05 »
Jeg nekter å tro at en dame kan bli tilfredsstillt av en dverg, selv om det ligger mye rart på nettet.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #811 på: 23. April 2012, 23:06 »
Helt riktig, Andy. Messi hadde forsvunnet mellom dynene. Dwarf gone missing in action. Sier seg selv.

Christian

• Gjest
« Svar #812 på: 24. April 2012, 07:58 »
Utviklingen på denne tråden. :spytt:

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #813 på: 24. April 2012, 10:05 »
Vi får høre hva pleb har å si om saken. Han har visst noe insideinfo når det kommer tiil messis ferdigheter i lakensafari.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #814 på: 24. April 2012, 13:29 »
Jeg tror Messi er en bedre elsker enn Ronaldo. Ikke pga jeg er Messi-fanboy, men jeg tror CR kan bli litt for egoistisk. Jeg ser for meg han er typen som liker å se seg sjæl i speilet mens han kjører på og bare tenker på seg selv, mens jeg ser for meg Messi tar godt vare på partneren sin.

Haha! Kanskje Ronaldo går ut på byen for å skaffe seg et bra stykke kvinnfolk.... og endar opp med å velge CR7 himself? Og Messi er i alle fall god på små flater!

Så ja, stiller meg bak teorien din.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #815 på: 24. April 2012, 22:49 »
Blir gøy å lese her inne om Ronaldo sender NUFC til CL :D
...mens Messi bommer straffe for n'te gang denne sesongen, og ikke har prestert i de 3 største kampene denne sesongen :) Klarer seg ikke i storkamper han der ass.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #816 på: 24. April 2012, 22:49 »
Nei, han har faktisk feila i de avgjørende kampene. Såpass ærlige må vi være vi som er tilhenger av den beste ivaffal :P
Jeg håper uansett at Mario Gomez sender Newcastle til CL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #817 på: 24. April 2012, 22:51 »
Jeg håper uansett at Mario Gomez sender Newcastle til CL.

:thumbu:

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #818 på: 24. April 2012, 22:51 »
Faen så svak Messi var siste halvtimen i dag. Så ut som om han hadde gitt opp. Ikke den beste uka han har hatt dette, for å si det mildt.

Men når det er sagt, dette Barca-laget er totalt blotta for noen andre som kan avgjøre disse matchene.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #819 på: 24. April 2012, 23:03 »
Ingenting varer evig nei - selv ikke Barca sin dominanse. Hadde det ikke vært det faktum at Chelski-seier i finalen kan være så skjebnesvangert for oss - så syns jeg isolert sett at en finale bestående av Bayern-Chelski hadde vært helt sjukt morsomt. Når Chelski gjorde det de gjorde i dag er det også fullt mulig for Bayern å kontre inn finalebillett i morra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #820 på: 24. April 2012, 23:11 »
Er spørsmålet om folk her inne bør hate Messi i og med at han gjør sitt ytterste for å føkke opp CL-sjansene våre, så tror jeg svaret er ja. Herregud så latterlig straffespark.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #821 på: 24. April 2012, 23:13 »
Skal nok mer til for at jeg hater Messi ja. Det han står for og den spilleren han er forøvrig gjør at det er null stress å digge ham.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #822 på: 24. April 2012, 23:44 »
Jepp, kommer vi ikke til CL nå så er det bare Lionel Messi sin feil. Da skal jeg vie livet mitt til å gjøre livet hans til et levende helvete.
Same old Shearer, always scoring!

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #823 på: 24. April 2012, 23:47 »
Det var da intet sjokk at Messi bomma på straffen. Han er jo en av tidenes dårligste på straffespark. Nei, det er ingen spøk. Han er helt latterlig på det området. Snart bør Barcelona vurdere å la noen andre få sjansen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #824 på: 25. April 2012, 17:36 »
Show me the stats!