20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Messi vs Ronaldo  (Lest 195511 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #780 på: 23. April 2012, 10:30 »
Godt mulig det. Men påstanden om at han er bedre enn Messi har vært utgått på dato LENGE! :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #781 på: 23. April 2012, 10:37 »
Det er ingen påstand, det er fakta :) Nå vinner de La Liga, og helt sikkert CL. Da vil han endelig bli kåret til verdens beste igjen :)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #782 på: 23. April 2012, 14:17 »
Er vel første gang Ronaldo avgjør el classico? Og fordi han gjorde det en gang, så beviser han at han er verdens beste spiller.

:cheers2:
Same old Shearer, always scoring!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #783 på: 23. April 2012, 14:26 »
Da skjønner jeg at du ser bort ifra cupfinalen ifjor ja... Men bare fortsett å lete etter argumenter du.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #784 på: 23. April 2012, 14:33 »
Husker den. Real vant 1-0, og Ronaldo avgjorde i ekstraomgangene. :wub: Ramos klarte jo selvsagt å sørge for at trofeet ble knust under bussen..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #785 på: 23. April 2012, 14:56 »
Fortsatt - dere tar helt av de to gangene han har avgjort disse oppgjørene. Velvel - hvem er det egentlig som er verst i argumentasjonen? :P
Nå er jeg klar over at det er mye trolling her da. Men CR har jo feilet svært i flere El Classico de siste par årene. Forrige El Classico før denne var jo CR helt patetisk dårlig. Nå viser vel kanskje dog også Messi at han faktisk er menneskelig iblant, han også da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #786 på: 23. April 2012, 15:26 »
Messi var også patetisk dårlig på lørdag da!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #787 på: 23. April 2012, 15:33 »
"CR har feilet svært i flere El Clasico"

* Han har et snitt på 1 mål per El Clasico
* Han har scoret i alle 3 Copa del Rey kampene mot Barca siden han kom. Messi har ingen.
* Han har scoret i 2 av de 3 siste La Liga kampene mot Barca. Messi har ett.

Messi redder sitt snitt fordi han har scoret en del i veldedighetskampene som går under navnet "Super Cup", evt Community Shield som det heter i England. I tillegg scoret han 2 mål i semifinalen i CL ifjor.

Ronaldo er hvertfall ikke dårligere enn Messi totalt sett i disse kampene, uansett hvor "patetisk dårlig" han tydeligvis har vært i en kamp.
« Siste redigering: 23. April 2012, 16:27 av Andy »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #788 på: 23. April 2012, 15:34 »
Og én gang må være den første for Messi også. Som i likhet med laget sitt ikke har vært fullt så suverene denne sesongen som forrige. Hvorfor de ikke har vært det må du spørre Guardiola om. Det kan ikke jeg svare på. Men Messi er fremdeles et stort hestehode foran Ronaldo, i mine øyne. Lørdagens kamp forandret ingenting på det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #789 på: 23. April 2012, 15:41 »
Nå viser vel kanskje dog også Messi at han faktisk er menneskelig iblant, han også da.

Hehe, det er bare så fantastisk. De gangene Ronaldo spiller dårlig i El Classico konkluderer enkelte bastant med at han aldri spiller godt i toppkampene. Når Messi gjør det samme er det unntaket som bekrefter regelen, og han kan med det bli stemplet som "menneskelig iblant".

For øvrig godt argumentert, andy. enig i alt du sier her.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #790 på: 23. April 2012, 15:48 »
Da skjønner jeg at du ser bort ifra cupfinalen ifjor ja... Men bare fortsett å lete etter argumenter du.

Trenger ikke leite så hardt egentlig.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #791 på: 23. April 2012, 15:51 »

Trenger ikke leite så hardt egentlig.

Men du ser med Andys forrige innlegg til grunn at sutringen om at Ronaldo feiler i El Classico´ene bare er piss?  :P

Vet ikke om det er du som har stått i brensjen for det, men føler jeg har lest det en 15-20 ganger i løpet av tråden her.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #792 på: 23. April 2012, 15:53 »
Oh lord, ro dere ned litt da ::p

Jeg har ALDRI påstått at Ronaldo er ræva. Han er verdens nest beste fotballspiller!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #793 på: 23. April 2012, 15:55 »
Jojo, jeg har skjønt at vi ikke blir enige om hvem som er best. Nå er jeg bare litt ute etter å ta de som spiller det hyklerske "feiler i el classico"-kortet. Slapper for øvrig helt av, hehe  :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #794 på: 23. April 2012, 16:00 »
Rimelig sjeldent jeg ser folk dra "feiler i El Clasico"-kortet, gitt. Det jeg derimot ser er "blir ofte usynelig i storoppgjør"-kortet, og det er vel ikke akkurat en løgn, er det det?
Nei.