20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Messi vs Ronaldo  (Lest 195588 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #585 på: 26. Jan. 2012, 23:03 »
En vis mann sa en gang at flertallet alltid tar feil. Så da får vi vel bare konkludere med at Ronaldo er bedre enn Messi :)
Same old Shearer, always scoring!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #586 på: 26. Jan. 2012, 23:46 »

:grine:     ::)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #587 på: 27. Jan. 2012, 00:26 »

:grine:     ::)

Tragisk å se på, meeen Real Madrid = :angel: ?  :smug:

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #588 på: 27. Jan. 2012, 00:30 »
Hehe, ganske mange som sliter med oppførelsen på Real Madrid også. Gidder ikke ta noe standpunkt på hvem som er verst i og med at jeg egentlig ikke bryr meg så mye om det, men de verste på de lagene er etter min mening (og rangert kronologisk):

1. Busquets.
2. Pepe.
3. Sergio Ramos.
4. Dani Alves.

Med forbehold om at veldig mange vil vri om 1. og 2.-plassen selvfølgelig, spesielt etter den kampen for en uke siden. Ingen av de to ville jeg hatt i Newcastle i hvert fall.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #589 på: 27. Jan. 2012, 00:31 »
Å ha en spillestil som kan brekke beina til folk, er verre enn å filme imo.

Når det er sagt, så er filming en meget stor uting i dagens fotball. Noe enkelte på barcelona er ekstreme til.
Enkelte på real er også ekstreme på det området og når de i tillegg spiller langt over grensen når det kommer til røffhet og skitne triks, så vinner de gullmedaljen i usympatisk lag IMO

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #590 på: 27. Jan. 2012, 00:32 »
Hehe, ganske mange som sliter med oppførelsen på Real Madrid også. Gidder ikke ta noe standpunkt på hvem som er verst i og med at jeg egentlig ikke bryr meg så mye om det, men de verste på de lagene er etter min mening (og rangert kronologisk):

1. Busquets.
2. Pepe.
3. Sergio Ramos.
4. Dani Alves.

Med forbehold om at veldig mange vil vri om 1. og 2.-plassen selvfølgelig, spesielt etter den kampen for en uke siden. Ingen av de to ville jeg hatt i Newcastle i hvert fall.

Her er vi hvertfall enige  :happy:
« Siste redigering: 27. Jan. 2012, 00:41 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #591 på: 27. Jan. 2012, 00:35 »
Veldig enig pleb, Pepe og Busquets stiller i en egen liga spør du meg og vanskelig å rangere innad på hvert sitt vis. Jeg ville lagt til Pedro på den lista og forøvrig.  :thumbd: Ramos og Alves er ok å se på i spillestilen, men de har noen ufyselige aspekt ved seg de også for å si det slik...  :nikke:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #592 på: 27. Jan. 2012, 01:43 »
Jeg er anglofil, jeg :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #593 på: 27. Jan. 2012, 01:52 »
Filming er jo obligatorisk med spansk fotball. Pepe derimot er jo en samfunnsfare.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #594 på: 27. Jan. 2012, 10:42 »

1. Busquets.
2. Pepe.
3. Sergio Ramos.
4. Dani Alves.

Jeg sliter litt med å forstå hvordan man rangerer navn kronologisk  ::p, men ellers enig med Kristoffer; det er England som teller  :nikke:

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #595 på: 03. Feb. 2012, 13:53 »
Med nærteknikk mener jeg at han har en ballkontroll ingen andre er i nærheten av. Ballen sitter som limt til foten hans - det ser latterlig enkelt ut - men det er ferdigheter som er så ekstreme at det setter han i en særklasse i verden.

Er det derfor han topper denne statistikken?  :P Eller er unnskyldningen her at "han er så mye involvert i spillet at det er naturlig"?

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3327113.ece

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #596 på: 03. Feb. 2012, 13:59 »
Dette er vel noe alle som følger med på fotball var klare over fra før? Intet nytt under sola, med andre ord.
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #597 på: 03. Feb. 2012, 14:12 »
At han er den dårligste til å holde på ballen i La Liga? I så fall rart det ikke har dukket opp som et argument i denne tråden tidligere dersom det er såpass allmenn kjent som du prøver å fremme at det er.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 03. Feb. 2012, 14:14 »
Messi er en spiller som elsker å drible, og som svært ofte prøver på det helt umulige. Selvfølgelig kommer en sånn spiller til å miste ballen jævlig mye, og det ser man også veldig fort om man gidder å se en Barcelonakamp. Noen ting sier seg selv.
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #599 på: 03. Feb. 2012, 14:42 »
Der beskriver du rett og slett Ronaldos spillestil, så rart han ikke topper listen. Er også så morsomt å vite at mye av den latterlige kritikken mot Ronaldo fra Messi-fanboysa har vært at han mister ballen hver gang han dribler, noe som kanskje ser litt smålig ut med denne statistikken liggende.  :P