20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Messi vs Ronaldo  (Lest 196304 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #450 på: 22. Jan. 2012, 21:58 »
Noen som så kampen mot Malaga i dag og fortsatt påstår at Ronaldo er bedre enn Messi? Da er man faen meg vrang... "Den dårlige hodespilleren" Messi headet vel inn en goal fra 14 meter.

Tror ikke det er noe vits å diskutere mer med Ronaldo-fanboysa her. De har stilt inn hjernen på at Ronaldo er verdens beste fotballspiller, uansett hva de ser og hører. Eller så bare troller de. One or the other.
Same old Shearer, always scoring!

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #451 på: 22. Jan. 2012, 22:00 »
Jeg skal ærlig innrømme at jeg er storfan av Ronaldo. Barcelona og Messi står ikke akkurat i høy kurs hos meg, men jeg er da ikke blind for det. Det hersker ingen tvil om hvem som er verdens beste fotballspiller for øyeblikket.

Peter

• Gjest
« Svar #452 på: 22. Jan. 2012, 22:52 »
Noen som så kampen mot Malaga i dag og fortsatt påstår at Ronaldo er bedre enn Messi? Da er man faen meg vrang... "Den dårlige hodespilleren" Messi headet vel inn en goal fra 14 meter.

"Den dårlige hodespilleren" Messi, er fortsatt underlegen i forhold til Ronaldo.
Messi er ok på hodet - Ronaldo er fantastisk.

Peter

• Gjest
« Svar #453 på: 23. Jan. 2012, 00:14 »
Kongen er igjen toppscorer i La Liga etter 2 fulltreffere mot Atletic Bilbao i kveld.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 23. Jan. 2012, 00:21 »
Kongen er igjen toppscorer i La Liga etter 2 fulltreffere mot Atletic Bilbao i kveld.

Shit ja. 2 straffemål! Jeg tar av meg hatten.

Peter

• Gjest
« Svar #455 på: 23. Jan. 2012, 00:27 »
For toppscorerledelsen eller goallene? Hvem bryr seg hvordan han putter? Han har 21 strake maal paa straffer. Bare det staar det respekt av.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #456 på: 23. Jan. 2012, 00:30 »
Peter; greit nok at du har lyst til å diskutere det her, men å ta "Messi vs Ronaldo"-diskusjonen med orakelet og FRP-kongen har blitt prøvd før (ref 31 sider), og når man ikke kommer stort lengre enn det man er nå, så er det nok ingen som kommer til å rikke på seg den ene eller andre veien.

Får bare være uenige. Vi vet uansett hvem som er best innerst inne.  :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #457 på: 23. Jan. 2012, 00:33 »
Jeg er kjempefan av Ronaldo selv, og elsker den typen spiller han er.
Dessverre, ja sier dessverre, har jeg innsett at Messi nok er hakket bedre. Men hodespill, der er Ronaldo bedre.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 23. Jan. 2012, 00:36 »
Peter; greit nok at du har lyst til å diskutere det her, men å ta "Messi vs Ronaldo"-diskusjonen med orakelet og FRP-kongen har blitt prøvd før (ref 31 sider), og når man ikke kommer stort lengre enn det man er nå, så er det nok ingen som kommer til å rikke på seg den ene eller andre veien.

Får bare være uenige. Vi vet uansett hvem som er best innerst inne.  :)

Oooh lord...Det begynner nesten å bli smålig. Men er som de sier; every rose has its thorn(s) ;)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 23. Jan. 2012, 00:52 »
Jeg hadde scort på det legget Messi heada inn. Ikke for å ta noe vekk fra Messi, men nada forsvar. Hvor er Stadsgaard når vi trenger han?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 23. Jan. 2012, 02:34 »
Om CR er sterkere og bedre på hodet enn Messi er for meg revne likegyldig. Den tiden han får samme evne til å lime ballen fast til føttene sine - så bring it on. Jeg lar meg stadig imponerere over denne stadige hangen til å nedrakke på CRs lagkamerater som veldig mye svakere enn Messi's. Det syns jeg jo er tøv. Real har et rått lag og verdens beste manager imho.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 23. Jan. 2012, 04:18 »
Man rakker vel ikke ned på dem. Påpeker vel bare det faktum at relasjonene mellom spillerne på Barca er på et annet nivå enn i Real Madrid. Er ikke noe man kan få til i løpet av et par sesonger. Xavi, Iniesta og Messi har jo spilt sammen i mange år nå, og kjenner hverandre ut og inn. Alt er drilla og tilrettelagt. Som Zlatan sier det i boka si, de er skoleguttene til Pep og følger taktikken og mentaliteten til hver minste detalj.

Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 23. Jan. 2012, 10:54 »
...og det er enda et element som får Messi/dem til å bli verdens beste fotballspillere.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #463 på: 23. Jan. 2012, 12:40 »
Litt info !

Totalt i 2011-2012 sesongen til NÅ i år utenom trenings kamper ofc !

Messi - 32kamper, 36mål & 21 assists.
Ronaldo - 27kamper, 28mål & 8assists.

åå eg kan tippa messi har 3-4gonger mer nøkkelpass en Ronaldo også..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #464 på: 23. Jan. 2012, 12:40 »
Ååå la liga uten straffe :

Ronaldo 14
Messi 20
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.