20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Messi vs Ronaldo  (Lest 195547 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #330 på: 31. Des. 2011, 00:05 »
Noen som har tatt en titt på topp 50-kåringa i siste utgave av Josimar?
Ganske morsom lesning, og egentlig ingen skammelig liste, selv om det er noe der jeg stusser over.

Jeg har satt opp en liste selv før jeg så den listen, og traff på 40 av 50. :) Hazard var blant topp 50 både hos meg og Josimar. Han er allerede en klassespiller, og skjønner meg ikke på deg her Peter. :P Men at Ashley Cole er meg på Josimar sin liste er utrolig.. Også har de satt han som nr. 25! Og Suarez var også i overkant høyt oppe etter min smak.. Jeg hadde han ikke engang på topp 50.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #331 på: 31. Des. 2011, 00:09 »
Hazard og Lukaku er jo hittil to veldig like historier, med unntak av at Hazard ikke har dratt til en større liga enda. At han nevnes i tråden "Messi vs Ronaldo" (altså i den klassen) er litt merkelig for min del. Helt klart, en dritgod spiller, men tror kanskje du/dere har spilt litt mye FM  ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 31. Des. 2011, 01:03 »
Spiller nesten aldri fm. Og han er langt ifra Messi klassen ja. Men denne tråden har mer og mer handlet om DE beste i verden og ikke bare Ronaldo og Messi. :) Og Hazard er vel 2-3 år eldre enn Lukaku og mye bedre? Er jo en grunn til at ekspertene nevner han blant verdens 50 beste, og utelater spillere som Götze og Pato.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 01. Jan. 2012, 22:14 »
Link Joakim?
Siste utgave av Josimar finner du ikke på nett. Du må nok ta en tur på Narvesen og punge ut for å lese blekka fysisk. Det er bakstreversk og steinaldersk, jeg vet, men sånn er det dessverre  :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil

Peter

• Gjest
« Svar #335 på: 09. Jan. 2012, 19:46 »
Det avgjøres om 5 min ca nå! Super spennende!
Guardiola årets trener, Japan årets football association, Neymar med årets mål, Ferguson med FIFA President award eller no...
Let's see...!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 09. Jan. 2012, 19:59 »
MESSI! <3
Same old Shearer, always scoring!

Peter

• Gjest
« Svar #337 på: 09. Jan. 2012, 20:04 »
Er naturlig nok ekstremt skuffa, men hadde vel ikke egentlig noen forventninger til at FIFA folka skulle ta mot til seg å kåre Ronaldo istedenfor.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 09. Jan. 2012, 20:06 »
 :D
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 09. Jan. 2012, 20:07 »
Peter; Greit du er Ronaldo-fanboy, men på tide å face reality. Han er ekstremt god, men Messi er bedre. Eller vet du noe FIFA-folka ikke vet?

Peter

• Gjest
« Svar #340 på: 09. Jan. 2012, 20:11 »
Greit nok han har vunnet denne prisen et par ganger, men jeg synes ikke egentlig denne prisen er representativ for hvem som er best. Neymar fikk årets mål, noe som er helt sykt, da hans mål var å finte av 1 spiller og chippe den inn. Er jo ingen som helst tvil om at Rooneys var mye bedre.

I mine og mange andres øyne er Ronaldo best. Hadde Messi spillt for Liverpool f.eks tror jeg mange hadde ment at Xavi eller Ronaldo var bedre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 09. Jan. 2012, 20:12 »
Er vel landslagstrenere og slikt som har stemt frem verdens beste spiller til verdens beste spiller i 2011?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #342 på: 09. Jan. 2012, 20:12 »
Anyway; All honør til Messi! Han er en fantastisk fotballspiller!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #343 på: 09. Jan. 2012, 20:21 »
Anyway; All honør til Messi! Han er en fantastisk fotballspiller!

THIS!

btw, noen ganger bør man få øynene litt opp mtp harryfaktor. SJEKK dressen

http://gfx.dagbladet.no/labrador/197/197333/19733372/jpg/active/978x.jpg

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 09. Jan. 2012, 20:23 »
1 : What?? Målet til Neymar er pure class! Helt fra han tar den med fra sidelinjen og måten han lurer motspillere, publikum og tilogmed dommere er jo helt fantastisk.

2 : Dressen til Messi er jo iskald! Må ikke være men in black all the time.