20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600  (Lest 63655 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Man City - Newcastle 19/11 kl.1600
« Svar #60 på: 11. Nov. 2011, 22:13 »
Svike og svike. Leste en blogg hvor en kar foreslo å straffe Cashley og co der det smerter mest - i lommeboka. Mens de viser en total disrespekt for sine kunder er det jo ikke slik at kundene må innfinne seg med dette heller gjennom å fortsette kjøpe produktet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 11. Nov. 2011, 22:17 »
Navneendringene tror jeg betyr ingenting for laget. Det som kan bety noe er at supporterne sviker de kommende hjemmekampene.  Støtte er det de trenger.

Og du skjønnar fortsatt ikkje kvifor folk droppar å reisa på kamp? Sjølvsagt treng laget støytte, men det finst ei grensa for kva folk finn seg i. Teink på dei som er fødd og oppvaksen i Newcastle då? Sjølvsagt får laget med seg alt oppstyret denne saka gir. Og då kan det påverka dei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 11. Nov. 2011, 22:21 »
Problemet er bare at noen tydeligvis tar fotballsupportere for godtroende konsumenter uten følelser og som bare tenker rasjonelt og kynisk. Det fungerer ikke slik - og en fotballklubb er ingenting uten dets supportere, historie eller tradisjoner. Hvordan kan en person som sitter i Norge fordømme eventuelle reaksjoner fra die hard-fans i Newcastle som føler seg tråkka på? Det blir for dumt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 12. Nov. 2011, 01:49 »
Dzeko må spille omkamp for Bosnia, Agüero er skada (?), og Tevez drar på ferie til Argentina, når han egentlig ikke fikk lov til å dra og får ugyldig fravær fra trening.. Greit utgangspunkt dette! ;)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 12. Nov. 2011, 02:54 »
Dzeko må spille omkamp for Bosnia

Er vel ikke omkamp, men returkamp, men jeg ser hvor du vil, et par stjerner til ut så skal jeg se like lyst på det som deg.
Dzeko har jo ikke spilt så altfor mye til nå i år, så han burde være fit, de har et altfor stort spekter offensivt dessverre.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 12. Nov. 2011, 10:25 »
Ah, trodde det ble omkamp siden de spilte uavgjort. :P

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 12. Nov. 2011, 16:29 »
Jeg tror faktisk vi kan ta med oss poeng her. City og alle journalistene kommer til å undervurdere oss: Vi har hatt en heldig sesongåpning, marginer i kampene mv. Tror kollektivet NUFC kan ta City på senga. Men jeg tror det betinger at Tiote blir klar.

Jeg tror vi møter et trøtt og slitent lag etter landslagspausen. Flere av stjernene dems har hatt lange reiser og spilt opptil 2 meget tøffe kamper. Pardew og co har hatt maks med tid til å forberede laget på til denne kampen. Kun et fåtall er bortreist.
Jeg tror ikke det finnes en bedre tid å møte ManCity på enn akkurat til denne kampen, og jeg tror vi har en god sjanse til poeng både med og uten Tiotè.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 12. Nov. 2011, 17:31 »
I mine øyne er det viktigere at Tioté blir klar til denne kampen enn Cabaye, men aller helst begge to selvfølgelig. Ellers helt enig i at vi ikke kunne fått et særlig mer gunstig tidspunkt å måte City på, litt avhengig av at vi ikke har for mange skader i engne rekker vel og merke.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 13. Nov. 2011, 00:19 »
Trenger ikke å være et ugunstig tidspunkt dette her. Bare ikke bråket rundt stadion navnet har virket inn på spillerne. Skal være sykt fornøyd med 1 poeng

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 13. Nov. 2011, 11:46 »
Eg er desverre redd at alt bråket kan øydeleggja ein del. Eg er og sikker på at Pardew og Co kan få dei i rett fokus.
« Siste redigering: 13. Nov. 2011, 12:05 av lgrinde »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 13. Nov. 2011, 13:25 »
Kjenner hjerter baneker fortere innimellom når jeg tenker på denne kampen. Føles ut som jeg skal ha muntlig eksamen eller noe :)    HAr vært helt merkelig denne sesongen. Før kampene kaldsvetter jeg 20minutter ut i 2.omgang. huff.

Når jeg lese de siste innleggene her blir jeg bare mer spent. Begynner å få troen på seier i denne kampen. City var svake mot Qpr, og spillerne var tydelig slitne. De har veldig viktige kamper etter oss, og må virkelig jobbe for å få fullt fokus å prestere maksimalt mot oss.

Det er fint å tenke på at vi kan være rimelig sikker på at City ikke leverer en kamp lik noen av kampene de hadde i starten hvor de overkjører motsdanderen totalt. Det er også fint å tenke på at vi kommer til å fortsette å kjempe selv om vi skulle ligge under 1-0 og 2-0.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #71 på: 13. Nov. 2011, 15:05 »
Skal over til Manchester med hele idrettsklassen og se denne kampen, faktisk. Som eneste Newcastle-supporter i klassen gleder jeg meg voldsomt til kampen :) Skal sitte blant hjemmesupporterne, så er vel kanskje ikke så lurt å sitte der med NUFC-drakta og juble hemningsløst hvis castle scorer?  :P
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #72 på: 13. Nov. 2011, 15:18 »
Veit ikke om jeg vil si det er lurt - men du går nå i alle fall ned med stil, et smil om munnen og kledd i finstasen. Ikke alle som kan skryte av det.

Peter

• Gjest
« Svar #73 på: 13. Nov. 2011, 18:57 »
Blir kampen sendt på en av TV2 PL kanalene?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 13. Nov. 2011, 18:58 »
Blir kampen sendt på en av TV2 PL kanalene?
Hovedkamp på PL1! ;)