20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: newcastle-manchester utd 4.jan.  (Lest 4720 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
newcastle-manchester utd 4.jan.
« på: 04. Nov. 2011, 22:57 »
vi er tre stykk som planlegger å dra over for å se kampen. regner med det er en kamp der det er mye trykk for å få billetter. må jeg registrere meg i den engelske suporter klubben for å få tak i billetter, eller får man det på public sale? hvor bør vi sitte?

ser at det er vanskelig med fly denne datoen, noen som har noen alternative reise ruter?

tips tas imot:) takk
« Siste redigering: 04. Nov. 2011, 23:09 av Tommyok »

Juicypopz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: newcastle-manchester utd 4.jan.
« Svar #1 på: 05. Nov. 2011, 00:03 »
Jeg skal fly hjem fra Manchester 5. januar. Bestiller man togbilletter en stund før får man de for rundt 10£ i stedet for å kjøpe langt dyrere på stasjonen. Så er en grei mulighet det :) Skal være i England nyttårshelgen, så flyr til Manchester 30.
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 16. Nov. 2011, 18:52 »
Billett i Gallowgate bestillt  ;D ;D

ØyvindVaslag

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • Automote AS
« Svar #3 på: 22. Nov. 2011, 02:59 »
Da er turen til denne kampen i boks!
Express Holiday Inn Hotell fra 2. til 5. Januar og skal sitte på Milburn Stand - Bar 1892.
Første gangen min på St. James' Park og storgleder meg! Vært supporter siden midten av 90 tallet så er jammen meg på tide å da :-)

Tommyok: Her er noen tips til deg fra en fersking.

Jeg meldte meg inn i NUFC supporter klubb på www.nufc.co.uk for da er en av godene at du kan bestille billetter før de kommer for "general sale". Jeg skaffet billetter nå for kun kort tid siden og det var en del billetter ledig, så er en ute i god tid å er medlem skal det gå greit tror jeg.
Fulgte med på www.nufc.com, der står det når billettene kommer for salg.

Fly skaffet jeg med SAS. Jeg bor i Trondheim så flyr Trondheim til Stavanger og direkte derifra til Newcastle.
Samme ruten hjem igjen. Det er muligens litt billigere å fly til London og ta fly derfra til Newcastle. Jeg reiser den 2. Januar da, tror ikke den Stavanger - Newcastle flighten er daglig.

Hotel, tror det er lurt å være ute i god tid, spesielt til storkampene. Mange som var full booket allerede når for 2 uker siden, men fikk booket meg 3 netter på Express by Holiday Inn, kostet meg faktisk bare 1200 kr, så 400 kr natta, og det er rom med 2 senger, faren min skal bli med på turen, første gang for han å, så det blir kun 200 kr natta på hver av oss.

Lykke til!
Howay the lads!

Rasmusrypdal

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 15. Des. 2011, 15:46 »
Vi er 2 stk som skal over og står Milburn Stand, Platinum Club. Jeg bestilte 1.desember, men har ikke fått billettene ennå. Begynner å bli litt stressa. Hvor lang tid tar det normalt før de kommer. Siste jeg var på kamp fikk jeg billett på medlemskortet, men de skrev at den kom i posten nå siden det var mer enn 1 billett.

Howdon

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #5 på: 15. Des. 2011, 16:24 »
Sist jeg var borte, måtte jeg hente billettene på stadioen det var ikke noe problem men jeg var ganske nervøs akkurat som deg.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 15. Des. 2011, 17:06 »
Jepp, bare print ut e-postbekreftelse på billettene om du ikke får dem i tide, så kan du hente dem på BoxOffice på stadion. Ikke noe stort problem  :shola:

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 16. Des. 2011, 14:04 »
Var litt nervøs for det samme. Har heller ikke mottatt noe som helst, og jeg skal bestille billetter til Blackburn kampen også! Blir en helt sinnsyk tur!  :coloccini:

Får vel bare plukke opp alle billettene på boxoffice når vi kommer fram. Noen som vet om man må ha henta billettene innen et visst tidspunkt før kampen?

Vi booka leilighet faktisk, ble 800 spenn totalt for 4 netter per pers. Premier Apartments Newcastle, eller noe i den duren.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #8 på: 16. Des. 2011, 18:04 »
Hvor ligger de leilighetene? Hvordan ser de ut, slik kvalitetsmessig?

Fortell gjerne om disse etter endt tur ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. Des. 2011, 14:38 »
Det ligger ikke så langt fra sentral-stasjonen. Litt vanskelig å forklare eksakt hvor, men utifra kjappe google-søk ligger det visst snaue 10-15 minutter fra St. James.

Her har du et par bilder (øverst) fra leilighetene: http://www.premierapartmentsnewcastle.com/intl/en/gallery.php

Skal fint overleve 4 netter der da!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 18. Des. 2011, 13:13 »
Det så veldig bra ut! Gi oss rapport når du kommer hjem, a!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 18. Des. 2011, 16:00 »
Det ligger myye nærmere SJP enn 10-15 minutter. Det ligger midt mellom jernbanestasjonen og SJP. 3-4 minutter å gå til stadion

Det ligger ikke så langt fra sentral-stasjonen. Litt vanskelig å forklare eksakt hvor, men utifra kjappe google-søk ligger det visst snaue 10-15 minutter fra St. James.

Her har du et par bilder (øverst) fra leilighetene: http://www.premierapartmentsnewcastle.com/intl/en/gallery.php

Skal fint overleve 4 netter der da!

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 18. Des. 2011, 18:21 »
Okey, 3-4 minutter er jo sykt chill! Har bare vært over 1 gang før, så jeg husker ikke helt avstandene der borte...

Skal gi ei lita rapport når jeg kommer hjem, ser veldig bra ut så langt i hvertfal :)

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 09. Jan. 2012, 12:57 »
Det så veldig bra ut! Gi oss rapport når du kommer hjem, a!

Leilighetene funka meget bra her! Chill med stue som oppholdsrom, 2 bad osv.. Anbefales!

Sykt bra plassert med en 5 minutters gåtur opp til St. James. The Gate og utestedene nedover lå også veldig nærme.