20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan noen hjelpe en fanfrue i nød? Fotballtur i gave!  (Lest 7227 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fanfrue

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Kan noen hjelpe en fanfrue i nød? Fotballtur i gave!
« Svar #15 på: 05. Nov. 2011, 13:20 »
Daniel, jeg er kanskje blond, men jeg var mest nysgjerrig på hva du ville svare ;)

Igjen, tusen takk for råd og innspill, jeg er blir så glad for respons fra dere! :) Dumt med Ryanair, men igjen, prisen spiller ikke så veldig stor rolle, så jeg skal få sendt ham avgårde uansett. Det jeg lurer litt på er hvor langt opphold jeg burde gå for? Torsdag - søndag, fredag - mandag, hva tror dere? Har dere noen hoteller å anbefale?

Det som også uroer meg litt er den biten med billettene når jeg skal bestille for to og ingen av de skal være til meg selv. Det blir jo en billett til han og en til en kompis. Jeg ser du må sette opp en reisegruppe for å få setene ved siden av hverandre, men jeg er jo ikke helt sikker på hvem han velger å ta med seg på turen. Er det ekstremt nøye hvilket navn jeg bestiller i, eller kan en person overta for en annens billett? Burde jeg lage en bruker i hans navn og bestille fra den istedet for å bruke min konto?

Evt. så må jeg bare røpe det litt tidligere enn jeg hadde tenkt, slik at han får være med mer på planleggingen :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #16 på: 05. Nov. 2011, 17:43 »
Jeg ville nok ha gått for fredag-mandag hvis det er Sunderlandkampen det er snakk om :)

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #17 på: 05. Nov. 2011, 17:45 »
Det som også uroer meg litt er den biten med billettene når jeg skal bestille for to og ingen av de skal være til meg selv. Det blir jo en billett til han og en til en kompis. Jeg ser du må sette opp en reisegruppe for å få setene ved siden av hverandre, men jeg er jo ikke helt sikker på hvem han velger å ta med seg på turen. Er det ekstremt nøye hvilket navn jeg bestiller i, eller kan en person overta for en annens billett? Burde jeg lage en bruker i hans navn og bestille fra den istedet for å bruke min konto?

Jeg lånte bort mitt kort (man får kort i stedet for billett som 12th man), og det var ikke noe problem. Man bare skanner kortet, og på det ligger det jo en billett.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 06. Nov. 2011, 19:02 »
Denne sesongen får du utstedt papirbillett, også om du er 12th man medlem. Har ingenting å si hvilket navn som står på billetten. Vil absolutt anbefale fredag-mandag, om det lar seg gjøre flyrutemessig. Isåfall bør det ikke være noen stor risk å bestille fly og hotell tidlig, også før kampdatoer er fastsatt.

fanfrue

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #19 på: 09. Nov. 2011, 14:19 »
Åh, så bra! Da skal jeg nok klare å finne ut av resten selv, dere har vært til kjempestor hjelp alle sammen :D

Må forresten få gratulere dere med de gode resultatene Newcastle har prestert i det siste, krysser fingrene for at jubelen kan fortsette videre framover :)

fanfrue

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #20 på: 16. Jan. 2012, 15:21 »
Hei igjen gutter :)

Jeg har et lite spørsmål! Det ser ut som det blir vanskelig med opphold fra fredag til mandag, så jeg heller mot å bestille torsdag-søndag istedet. Er det en reell fare for å misse kampen da hvis den blir flyttet på? Flyet går fra Newcastle 18.30 på søndag.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 16. Jan. 2012, 15:42 »
Jeg tør påstå med 98% sannsynlighet, et tall jeg har hentet ut av eget hode, ikke regnet meg frem til, at denne kampen spilles et sted fra lørdag 3. klokken 12:00 og til søndag 4. klokken 13:30. Noe som altså da vil si at den er ferdig senest før klokken 15:30 søndag. Det er en viss fare for at TV-selskaper ønsker denne kampen mandag kveld, spesielt med tanke på andre store kamper samme runde, som Tottenham-Man U og Liverpool-Arsenal. Men tror neppe politiet vil godta annet enn tidligkamp, noe som er usannsynlig at vil skje utenom helg. Mitt stalltips er klokken 12:00 søndag, eller omtrent samme tidspunkt lørdag.

Er nok ikke veldig lenge til oppsettet er klart, så om du ikke ønsker å ta sjansen, er det nok ikke så lange du behøver å vente før du vet sikkert. Men for egen del blir dette å regne som safe bet, altså at jeg nok bestiller i kveld eller i morgen.