20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton 5/11 kl 13.45  (Lest 55256 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton 5/11 kl 13.45
« Svar #345 på: 05. Nov. 2011, 17:27 »
Kyrre: Hvorfor skal jeg legge skylden på Tayls da? Det jeg sier er jo elementært forsvarsspill. Alle vet at det er den midtstopperen som er vendt mot ballen som skal sette linja. Er ikke snakk om å falle av når ballen er i Evertons bakerste ledd. 1 meter fra og til ifht hvor linja er har ingenting å si når ballen var der den var. Og ja om Colo hadde gjort det samme ville jeg gitt han skylden.

I stedet for å slenge med leppa kunne du jo for eksempel kommet med et saklig argument for hvorfor du mener at Tayls skal falle av der? Det er jo nettopp pga den hovedregelen jeg nevner at forsvaret klarer å sette linja i slike situasjoner. Hvis ikke ville de ha sprunget rundt som noen hodeløse idioter.
« Siste redigering: 05. Nov. 2011, 17:41 av Thomas »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #346 på: 05. Nov. 2011, 17:42 »
Jeg har ikke en agenda. Jeg bare påpeker at Tayls spiller praktkamper, men at av og til ødelegger ved å ikke konsentrere seg. Enkelte ser ikke dette fordi han er local lad.

Jeg sier ikke at du selv tror du kjører en agenda, men det er rimelig tydlig for alle oss andre. Det kan jo være et tankekors, eller kanskje ikke. ??? For meg så lukter dette mer av personlig korsfaring enn noe objektivt opplysningskors som du selv velger å tro at du bærer.  :D

Du mener vi ikke ser feil fordi han er en local lad, jeg mener du ilegger feil/blåser de opp/nekter å se en sammenheng fordi du skal overbevise oss om at vi ikke ser at han er en svak spiller siden han er en local lad.

Du kommer som regel trekkende med denne kjepphesten hver gang det snakkes om en Newcastle-kamp, en annen stopper eller lokale spillere. Du er så konsistent at man nesten kan stille klokka si etter det.   :clap: Problemet er at det blir som gutten som roper ulv, vi slutter å høre på deg selv de gangene du kan ha et poeng fordi du får en svak kredibilitet som en følge av denne ensporingen og mangel på proporsjonalitet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 05. Nov. 2011, 17:50 »
Jeg kommer med poenget ja hver gang Tayls gjør slike feil. Og siden han nå har hatt fem store i løpet av 11-spilte, så sier det seg selv at det blir litt diskusjoner rundt det. Spesielt når folk er har så sterke bromance-følelser for ham at de plent nekter å se at han faktisk gjør slike unødvendige tabber. Det er ikke uten grunn at Tayls har sagt at Pards er over han hele tiden under forsvarstreningene. Men han har blitt mye bedre. Klarer han kvitte seg med dette slurvet har vi en strålende, oppofrende midtstopper.
« Siste redigering: 05. Nov. 2011, 18:12 av Thomas »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #348 på: 05. Nov. 2011, 17:59 »
For en kamp. Satt å bet negler i 30 min.

Jeg begynte å bite negler i pausen.

Jeg satt og bet negler etter 30 min.  :lol:

Har litt mer troen enn dere da  ;)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #349 på: 05. Nov. 2011, 17:59 »
Ok, fortsett med de objektive analysene så satser vi på at han en vakker dag kan bli den feilfrie guden du påstår at vi mener han er.  ::p

I mellomtiden så nyter jeg at vi rent empirisk, eller objektivt om du vil, er blant de beste forsvarene i ligaen, kanskje takket være Pardew sine terpinger under forsvarstreningene.

In :pard: we trust!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 05. Nov. 2011, 18:00 »
Jeg begynte å runke når Raylor putta. For et mål!
Nei.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #351 på: 05. Nov. 2011, 18:03 »
Haha, ja det var en perle av de sjeldne! :gj:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 05. Nov. 2011, 18:04 »
Jeg begynte å runke når Raylor putta. For et mål!
Hehe, som jeg skrev i previewet på forsiden, så scores det alltid spesielle når vi slår Everton på hjemmebane. Jeg hadde beregnet at det skulle komme fra Cabaye, men det er ikke noen katastrofe at det kom fra Raylor. :D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #353 på: 05. Nov. 2011, 18:06 »
Hadde det komt fra Cabaye så tør jeg ikke å tenke på hvor rød boris. hadde vært på sitt edle skinn! Hadde sikkert holdt på enda...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 05. Nov. 2011, 18:07 »
Det er enten 12 eller 13 poeng ned til nedre halvdel når denne runden er ferdigspilt. Vi er 15 poeng unna den magiske grensa på 40 poeng. Jeg har litt problemer med å holde føttene godt planta på jorda.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 05. Nov. 2011, 18:12 »
Noen som så manu kampen?  Hvordan var de?

Chelsea og Liverpool imponerte ikke idag :)

Gleder meg til  Qpr - City.. Greit å se hva vi har i vente.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 05. Nov. 2011, 18:13 »
Hadde det komt fra Cabaye så tør jeg ikke å tenke på hvor rød boris. hadde vært på sitt edle skinn! Hadde sikkert holdt på enda...

Huff, du skulle visst. Hadde blitt en såkalt BLODRUNK, da ja. :-[
Nei.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #357 på: 05. Nov. 2011, 18:16 »
ManU imponerte ikke! Syns det var en veldig laber kamp! De kom til 1-2 store sjangser utenom selvmålet! Men hadde Sunderland vært litt mer effektive hadde det blitt 1-1. ManU vinner egentli på en veldig dårlig dag! Så har blitt mer og mer optimistisk på poeng mot både ManU og Chelsea!
Winning isn't everything, it's the only thing!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 05. Nov. 2011, 18:17 »
"@GeorgeCaulkin: Cabaye = groin, Marveaux = groin, Best = toe and groin. Bit of time to recover before City game, but have to be rated dubious. #nufc"

Kuk!!!!!

2 spennande veker i vente då altso!

For all del, Guthrie har vore kjempegod. Men eg vil helst at me skal kunne stilla med toppa lag mot City og Scums. Cabaye og Tiote er ei betre midtbane enn Guthrie og Gosling. Me får håpa!

Tykkjer Marv var ganske usynleg idag. Og viste ikkje nok til å ta øve plassen til Obertan vertfall. No vart han uansett skada då, og er sikkert ute i eit par mnd. Godaste Schau fekk jo rett her, han spådde lyskestrekk på Marv utpå hauste/vinteren.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #359 på: 05. Nov. 2011, 18:19 »
Noen som så manu kampen?  Hvordan var de?

Chelsea og Liverpool imponerte ikke idag :)

Gleder meg til  Qpr - City.. Greit å se hva vi har i vente.

Manutd imponerte ikke, de gjorde det de skulle, og Sunderland var ikke akkurat noe superlag de heller...en JÆVLIG kjedelig kamp!

At Marveaux ikke gjorde for mye i dag velger jeg å tro at det er to grunner til:
Han ble kanskje bedt om å være litt defensiv.
Og han spiller på feil side, han er ventrekant, sette han over på høyre kan være et bra trekk om han får trekke inn evt. vende mye opp, det fikk han ikke.
« Siste redigering: 05. Nov. 2011, 18:22 av Offe87 »