20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton 5/11 kl 13.45  (Lest 54179 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton 5/11 kl 13.45
« Svar #300 på: 05. Nov. 2011, 16:03 »
Jeg irriterte meg over at vi gjorde alt for mange feilvalg i angrep i andreomgang. Burde strengt tatt utnytta de mange overgangsmulighetene vi hadde langt bedre. Synes seieren nesten burde vært mer komfortabel om vi hadde vært mer skjerpa fremover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #301 på: 05. Nov. 2011, 16:03 »
For en kamp. Satt å bet negler i 30 min.

Dritt bra seier og 2 plass.

TOON ARMY!!!

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #302 på: 05. Nov. 2011, 16:04 »

Jeg begynte å bite negler i pausen.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 05. Nov. 2011, 16:04 »
Thomas : Du er den mest positive personen jeg vet om. Du ser det positive der 99.999999999999% av folkene ser feil. Noen ganger er jeg uenig med deg, noen ganger enig.

Spørsmålet mitt er som følger : Hvordan kan en som er sååå positiv, være så negativ til Steven Taylor?
Same old Shearer, always scoring!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #304 på: 05. Nov. 2011, 16:05 »

Jeg begynte å bite negler i pausen.

Jeg satt og bet negler etter 30 min.  :lol:

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 05. Nov. 2011, 16:05 »
Forsvaret var vel strålende, men igjen får Tayls  rullegardin og slipper Saha gjennom på mål i en situasjon som han glatt kunne ha unngått med litt konsentrasjon.

Benytter nok en gang anledningen til å arrestere deg i ditt grenseløse hat av Steven Taylor. Jagielka har ballen 10-15 meter inne på egen halvdel, helt upresset. Da skal selvsagt forsvaret falle av, noe Steven Taylor og Danny Simpson gjør. Raylor og Colo gjør det ikke. Dette oppdager Steven Taylor, og prøver å rushe ut i siste sekund. Rekker det ikke og opphever offsiden, men Saha ville uansett vært onside på grunn av Simmo. Å si at dette er rullegardin ned for Tayls er etter min mening helt feil, da det mer enn alt annet er en kollektiv glipp.

Støtter Thomas her, men ellers var Taylor solid som vanlig.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 05. Nov. 2011, 16:06 »
Jeg irriterte meg over at vi gjorde alt for mange feilvalg i angrep i andreomgang. Burde strengt tatt utnytta de mange overgangsmulighetene vi hadde langt bedre. Synes seieren nesten burde vært mer komfortabel om vi hadde vært mer skjerpa fremover.
Jeg trodde vi skulle styre kampen mye mer enn vi gjorde. NÅ har vi ikke samme pasnings spillet uten Cabaye, men i andgrep i dag synst jeg spillet var skuffende.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #307 på: 05. Nov. 2011, 16:07 »
Må si meg helt enig med torfinn. Forsvaret skal helt klart falle av i den situasjonen der slik jeg husker den. Risikosport vil jeg betegne det som og det bærer mer preg av å være en kollektiv glipp.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 05. Nov. 2011, 16:07 »
skremmende at marve fikk lyskestrekk etter en å fått en reltaivt lett takling.
Håper Cabaye og Tiote blir 100% til de neste kampene. forhåpentligivs har også tåa til Obertan blitt frisk.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #309 på: 05. Nov. 2011, 16:11 »
I ren spekulasjon så tipper jeg man er ekstremt varsom med lysken til Marveaux. Kan godt hende at det er en "føre var"-taktikk. (I hope!) :whistle:

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 05. Nov. 2011, 16:13 »
[urlhttp://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/tabell/][/url]

Så deilig...Irriterande at vi skal få skader nå, men håper cabaye er tilbake til manchester-kampene. Velger å berømme Colo og Raylor i dag. Begge var fantastiske :thumbu:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 05. Nov. 2011, 16:16 »
Forsvaret var vel strålende, men igjen får Tayls  rullegardin og slipper Saha gjennom på mål i en situasjon som han glatt kunne ha unngått med litt konsentrasjon.

Benytter nok en gang anledningen til å arrestere deg i ditt grenseløse hat av Steven Taylor. Jagielka har ballen 10-15 meter inne på egen halvdel, helt upresset. Da skal selvsagt forsvaret falle av, noe Steven Taylor og Danny Simpson gjør. Raylor og Colo gjør det ikke. Dette oppdager Steven Taylor, og prøver å rushe ut i siste sekund. Rekker det ikke og opphever offsiden, men Saha ville uansett vært onside på grunn av Simmo. Å si at dette er rullegardin ned for Tayls er etter min mening helt feil, da det mer enn alt annet er en kollektiv glipp.

Støtter Thomas her, men ellers var Taylor solid som vanlig.
Støtter Thomas her? Første man lærer som forsvarsspiller er jo å falle av når det ikke er press på ballfører. Dette gjør Saylor og Simpson, men når Saylor oppdager at Colo ikke faller prøver han å komme seg ut igjen. Å legge skylden på Saylor der er jo helt på tryne.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #312 på: 05. Nov. 2011, 16:19 »
Tror for øvrig vi klarer å holde på fjerdeplassen til nyåret. Etter tre vanskelige kamper, der vi antakelig kommer til å falle til 5-6.plass har vi disse:

10 Norwich A
17 Swansea H
21 West Brom H
26 Bolton A
31 Liverpool A

Vi kan plukke mange poeng i disse kampene, kanskje så mye som 10-11. 

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 05. Nov. 2011, 16:21 »
Den største feilen er vell at forsvaret ikke gjør det samme. Hadde hele forsvaret prøvd å sette Saha i offisde hadde det funket. Samme hvis hele forsvaret hadde falt av.

Krul var god idag :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #314 på: 05. Nov. 2011, 16:21 »
Nja, Taylor hadde vel egentlig skyld der, Daniel. Han var den eneste ute av posisjon. Greit nok at de skulle falt av, men når resten av forsvarsrekka ligger på linje, er det Taylors oppgave å følge den. Han oppdaga det for sent og opphevet dermed offsiden.