20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Din holdning til "spisskrisen"  (Lest 8825 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Din holdning til "spisskrisen"
« Svar #15 på: 01. Nov. 2011, 04:44 »
Hvilken nasjonalitet har Maiga?

Ser vi også blir linka til sveitsiske Eren Derdiyok. Spennende spiss som jeg godt kunne tenkt meg å se i Newcastle.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #16 på: 01. Nov. 2011, 08:04 »
Usikker, men han forsvinner nok i januar måned til Afrika Mesterskapet.
Maiga gjør vel evt det samme vist han kommer i januar?
Så da er vår trio med Tiote, Ba, evt Maiga vekke iallefall en mnd.(eller tar jeg feil)
Jeg er stor fan av Eren. Hadde passet glimrende i måten vi spiller. Jeg er og for at vi skaffer oss en under 25 år gammel spiss med europeisk nasjonalitet som ikke spiller for et Afrikansk lag.

"spisskrisen" kommer til å bli synlig ved en skade eller 2, samt at det og vil vises ved alle Afrikamesterskap vist vi fortsetter å kjøpe spillere derifra.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 01. Nov. 2011, 08:17 »
Me må ha inn spiss i januar, på nivå med Ba!Hvem som er den rette får Pardew og gutta avgjøre :-\ Men me får skader på ein av desse 2 me har er garantert!
Trur nok også  backup på stopperplass er nødvendig :-\ Hadde ikkje fått samme resultat uten Saylor i går !
Var lenge usikkert  om han kunne spille !  Samba frå Blackburn hadde vært konge :thumbu:

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #18 på: 01. Nov. 2011, 08:17 »
Joakim: Ranger har talent?? Hvor mange sjanser skal han få?
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 01. Nov. 2011, 10:21 »
Maiga er fra Mali. De pleier aldri å gjøre det spesielt sterkt i ANC. Kanskje har vi mulighet til litt større fisker enn Maiga, hvis vi holder oss innen topp 6 på nyåret! :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 01. Nov. 2011, 10:25 »
Skal vi tro ryktene fra flere medier er vi jo bortimot enig med spiller og klubb om en overgang da. Så Maiga anser jeg som ganske sannsynlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 01. Nov. 2011, 12:56 »
Joakim: Ranger har talent?? Hvor mange sjanser skal han få?
Jeg sier bare at potensialet er der. Om han får flere sjanser eller ikke er det Pardew som bestemmer. Uansett, synes ikke vi har noe stort behov for en spiller som kanskje kan bli god om 5 år.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 01. Nov. 2011, 14:28 »
Jeg hår gått rundt og drømt i noen dager om at maigaryktene er satt ut av nufc som et skalkesjul for å presse ned prisen på Cisse eller andre spisser.. Håper virkelig ledelsen slenger inn et testbud på diouf i januar.

Afrikanere er hjertelig velkommen for min del. Flere afrikanske spillere fører muligens til at Tiote trives enda bedre :tiote:

Blir enormt spennende å se hvem som kommer i januar. Jeg tror Ba kunne spilt sammen med et oppspillspunkt ala Luuk De Jong. Ba er mye raksere en jeg først trodde.
« Siste redigering: 01. Nov. 2011, 20:03 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 01. Nov. 2011, 15:29 »
Jeg hår gått rundt og drømt i noen dager om at maigaryktene er satt ut av nufc som et skalkesjul for å presse ned prisen på Diouf eller andre spisser.. Håper virkelig ledelsen slenger inn et testbud på diouf i januar.
Diouf?! Hvem av de? Neppe El-Hadji, Mame Biram ser jeg ikke at vi bør legge oss etter og Papa Pate bør jo heller ikke være aktuell. Mener du Cissé?  :-\ I så tilfelle er jeg enig!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 01. Nov. 2011, 15:51 »
Håper det var en uheldig skriveleif ja! Mame Biram (som jeg anser som den minst horrible av Dioufene) har ikke overbevist noen siden dagene på Røkke-løkka, og vi IKKE forsterke laget vårt. Heller nesten mot at det er bedre med to blad Ameobi på benken også.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #25 på: 01. Nov. 2011, 16:03 »
Det er klart vi trenger en ny spiss uanhengig om Demba på free-transer putter som en helt om dagen! Får vi skader på Ba eller Best vil jeg nødig se det schtøgge trynet til Løven, så enig med flere her: ut med Løven - inn med Maiga ( som virker spennende og temmelig i januar) en våt drøm er seff OGSÅ Sturridge, som mange av oss siklet lenge på...er nok dog altfor dyr...uansett: kan ikke huske og kost meg så mye som Magpie på år og dag. Howay!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 01. Nov. 2011, 20:04 »
heheh. mente selvfølgelig Cisse
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 01. Nov. 2011, 20:16 »
Bare å la Graham Carr ta seg av dette, lene seg tilbake og vente :thumbu:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 01. Nov. 2011, 22:42 »
Chelsea vil nok ikke miste Sturridge. Er en veldig viktig spiller for dem å ha i troppen.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 02. Nov. 2011, 08:23 »
Sturridge kommer til å spille mye for Chelsea. Virker som om han er rangert som førstespissen deres nå som verken Drogba, Anelka eller Torres lever opp til tidligere prestasjoner.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa