20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100  (Lest 46962 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #330 på: 01. Nov. 2011, 20:22 »
 :lol:

Episk!!!   :colo:

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 01. Nov. 2011, 20:50 »
På tide med ny kamptråd snart? :) Føler Daniel på starte opp siden det brakte lykke mot Stoke.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #332 på: 02. Nov. 2011, 00:52 »
Never change a winning team, ja... daniel får fyre opp når han syns det passer seg. Jeg skal holde meg jævlig langt unna, for jeg er en vandrende jinx på det feltet :-[

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #333 på: 02. Nov. 2011, 09:03 »
"It's okay, I drink it."  :lol:

Jonas er konge, og den aksenten skader heller ikke. :P

Hahaha :lol:
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 02. Nov. 2011, 10:40 »
Nai, synes overhodet ikke han skulle holde seg på streken. Sier vel heller ikke egentlig noe spesifikt om Krul annet enn å sitere mine egne observeringer. Han er tross alt bare gutten enda, og har tatt sju-mils-skritt i riktig retning. Krul kommer til å bli *god*!

Men, det må være lov å påpeke at det er godt med rom for forbedringer og jeg står for det jeg sa om at det virket på meg som han hadde en "off day" med noen flere plundrete innvolveringer en hitil i år.

Likevel er det et utrykk for hvor god han kan bli at han "holder nullen" (utenom straffen seff, men det *skal* være mål) selv på en dårligere dag enn normalt.
Må bare dra opp igjen denne diskusjonen rundt Krul. Jeg er forsåvidt enig med dine observasjoner, men konklusjonen har jeg problemer med. Den ballen han mista var vanskelig. Ballen er glatt, han må rygge eb gid del og det kan ha innvirkning på evnen til å holde ballen. Uansett, det er en fillesak, mener jeg. Så lenge den ikke fikk noen større konsekvenser, så er det lite å ta på vei for. Et arbeidsuhell som kan skje med de fleste keepere.

For meg virket det ikke som han ble preget av den første tabben eller at han hadde enn off day. For jeg synes Krul gjorde en særdeles god kamp, og han skal så definitivt ha mye av æren for at Stoke ikke scora mål. Selv om han sjelden måtte gjøre imponerende TV-redninger. Det er fremdeles noen småting å pirke på, han er ikke ferdig utlært og han har tatt enorme steg siden forrige sesong.

Alan Pardew får veldig mye skryt for at laget gjør det så bra om dagen. Synes også vi skal gi keepertrenerne en stor andel av den skryten for jobben de har gjort med keeperne våre, og i særdeleshet Tim Krul.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #335 på: 03. Nov. 2011, 09:22 »
Sitat
Tim Krul -6

A couple of fumbles and some dodgy punches put a dampener on his game. OK he can hardly be blamed for letting in the penalty but it was a very uncertain performance from our new Super-Custodian. Having said that I think most keepers would have struggled with Peter Crouch in front of them and Jon Walters sharing their underpants.

http://www.nufcblog.co.uk/2011/11/03/archie%e2%80%99s-alternative-assessment-stoke-city-1-3-newcastle/

Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #336 på: 03. Nov. 2011, 09:35 »
Jeg er aldri enig med spillerbørser, men denne er jeg sånn passe enig i. Tre ting er jeg uenig i:

1) Det at Cabaye får bedre score enn Guthrie dreier seg om renomé, og ingenting mer. Nå tok jeg kanskje feil av dem ved et par anledninger, men jevnt syns jeg Guthrie var den beste av de to. Det sier også flere andre spillerbørser.

2) Er uenig i at Colo skal ha bedre karakter enn de øvrige forsvarsspillerene. Synes alle står til samme rating.

3) Virker også som Obertan i kjent stil ikke får skryten han fortjener. Synes han var en av våre desidert beste, og burde få en rating som gjenspeiler det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 03. Nov. 2011, 09:46 »
Litt rar børs ja. Det jeg er enig i er at Jonas var vår beste. Ellers var jeg godt fornøyd med Krul - for vi hadde slitt langt mer med en Harper på banen som i mye større grad holder seg på strek. Når vi spiller mot Stoke er det et utrolig pluss å ha slik en offensiv keeper i feltet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 03. Nov. 2011, 10:44 »
Jeg er aldri enig med spillerbørser, men denne er jeg sånn passe enig i. Tre ting er jeg uenig i:

1) Det at Cabaye får bedre score enn Guthrie dreier seg om renomé, og ingenting mer. Nå tok jeg kanskje feil av dem ved et par anledninger, men jevnt syns jeg Guthrie var den beste av de to. Det sier også flere andre spillerbørser.

2) Er uenig i at Colo skal ha bedre karakter enn de øvrige forsvarsspillerene. Synes alle står til samme rating.

3) Virker også som Obertan i kjent stil ikke får skryten han fortjener. Synes han var en av våre desidert beste, og burde få en rating som gjenspeiler det.

Fullstendig enig. Synes Guthrie var bedre enn Cabaye med ball, og de gjorde begge en solid jobb defensivt. Coloccini var ekstremt god, men det synes jeg faktisk alle de tre andre var også. Nesten fristet til å gi 8'ere til hele linja.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 03. Nov. 2011, 20:21 »
Vedkommende som har satt opp denne børsen har rett i at Stoke hadde tminst to mann på Krul hele forbanna tida, men vis meg den keeperen som hadde gjort en vesentlig bedre jobb enn Krul under disse forutsetningene. En mer rutinert keeper hadde nok ikke fomlet ballen til corner, og hadde kanskje unngått å bli stående på halvdistanse et par ganger. Men en mer rutinert keeper hadde kanskje ikke vært like offensiv som Krul, og det kunne fort ha ført til et par Stoke-sjanser. Noen ganger kan det være bedre å bokse ballen ut i returrom, fremfor å prøve å holde ballen eller vippe den ut til corner. Mot Stoke, that is. Når du går i duell med Crouch er det nødt til å se litt sånn ut, men å la være å gå i duell er potensielt livsfarlig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 03. Nov. 2011, 20:25 »
Det at han klarte å gi Sammy 7 på børsen er imponerende. Var vel bare innpå noen få minutter, og av det jeg så, så vant han en hodeduell og slo en feilpasning... 7?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 03. Nov. 2011, 20:26 »
Den karakteren var nok langt på veg avgjort før han i det hele tatt kom innpå. :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 04. Nov. 2011, 08:23 »
Colo og Ba var våre to beste synes jeg, så er ikke feil om Colo får 1 eller 2 bedre enn de andre i forsvarsrekka..

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 04. Nov. 2011, 15:42 »
Synes Jonas var banens beste. Enorm kamp!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 04. Nov. 2011, 20:11 »
Helt klart enig der ja. Var en lagseier - begge spissene var imponerende, Guthrie og Obertan imponerte - og forsvaret var solid. Men Jonas var for meg den store "giganten" i kampen - makan til enorm arbeidsinnsats og viktige defensive involveringer. Jonas er helt klart per nå en fin utfordrer til årets spiller for vår del - mener jeg. Holdt et høyt nivå gjennom hele sesongen sålangt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida